London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:43

Ik meld me hier even, ik heb vanavond in een opwelling tickets gekocht voor een concert in de Royal Albert Hall volgend najaar.

Nu moet dus de vlucht en het hotel geregeld worden.
Bij de vlucht liep ik gelijk al tegen het probleem aan dat de tickets bij EasyJet en Ryanair maar tot ongeveer 24 oktober lopen. Weet iemand wanneer de tickets voor de periode erna komen?
En kun je beter apart de vlucht en het hotel boeken of is samen voordeliger?
Wie heeft er nog tips voor hotels of AirBNB adressen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:30

Het mooiste is als we vanuit de Royal Albert Hall naar ons hotel zouden kunnen lopen of kun je met een gerust hart 's avonds de metro in?
Verder willen we nog wat shoppen bij Harrods en op Oxford Street en ik heb de London Eye nog nooit gezien dus dat lijkt me ook wel leuk.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:47

Welke wijk is dat? Ik keek naar Knightsbridge maar de hotels daar zijn behoorlijk aan de prijs. Welke wijk daar in de buurt biedt een goedkoper alternatief, dan kan ik daar ff op googlen.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 15:00

Dank je, inmiddels zie ik dat Kensington een wijk is waar ik op kan zoeken. Is € 600,- een goede prijs voor 3 nachten Londen in een 4-sterren hotel incl. Ticket?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:54

Voor hoeveel dagen, Cellien?

Ik heb inmiddels maar geboekt via Expedia. Een 4 sterren hotel op 1 km van de Royal Albert Hall incl. Ticket met British Airways voor € 300,- p.p. Ik vond het een nette prijs en dan hoef ik niet meer de sites van Easyjet en Ryanair in de gaten te houden, wanneer ze de periode erna vrij geven. Vaak komen daar ook nog allemaal extra kosten bij. Het kan vast goedkoper maar geloof nooit dat het honderden euro's gaat schelen met dit hotel erbij, via de hotelsite zelf was het nog duurder.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:18

Oké, dan klopt het wel aardig. Wij zijn dan € 50,- P.p. meer kwijt voor een dag/nacht langer.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 21:55

Zijn de HP studio's en de tour leuk om te doen, Yasmine (en anderen)?
Hoe lang duurt de tour en hoe lang moet je er ongeveer voor inplannen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 19:43

Bedankt voor de reacties, dan ga ik een bezoekje aan de studio's ook inplannen ook al kost het wat.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 19:18

Even een vraagje: is de London Eye te doen voor iemand met hoogtevrees? Het lijkt mij echt doodeng maar manlief wil heel graag de London Eye in en ik wil geen spelbreker zijn. Hoe lang ben je ongeveer 'onderweg' en maak je een ronde?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 16:02

Oké dan moet ie maar lekker alleen gaan. Moet ik ook altijd in achtbanen, die vind ik dan weer niet eng :+

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:48

Voor ons weekendje Londen ben ik alvast wat voorbereidingen aan het doen. Weet iemand misschien op welke terminal van Heathrow toestellen van British Airways landen? Want ik zie dat je eenvoudig met de metro richting het centrum kunt reizen.
En hoe ver zou het lopen zijn van metrostation South Kensington naar Gloucester Road?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:13

Ik bedoelde naar metrostation Gloucester Road. Daar vlakbij zit ons hotel en ik vroeg me dus af of het zonder overstappen kon vanaf Heathrow naar ons hotel maar uitstappen op South Kensington.
Pfff.. Ik vind het best lastig om een programma samen te stellen, dus als er nog tips zijn, houd ik me aanbevolen. Is Camden Market de moeite waard?
Waar zouden jullie gaan high tea-en? Van vorige keren weet ik dat het in Harrods wel heel stijlvol was, maar ik heb geen idee meer in welk restaurant in Harrods dat was.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 13:05

Dank je voor de tip! Hoe is de inrichting van dat café? Ik hou wel van een beetje oubolligheid.
Heb je ook nog tips voor leuke eettentjes of pubs?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 05:11

In welk hotel zaten jullie, Helmerg? Wij zitten ook die kant op.

Ik heb al enkele leuke dagprogramma's gezien. Gewoon te weinig tijd om alles te doen, dus ik moet keuzes maken. Borough Market lees ik ook meerdere keren, is dat idd de moeite waard? Of is Camden toch leuker?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Fitzroy
Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:07

Wij zitten in NH Harrington Hall aan Harrington Gardens. Ziet er wel mooi uit
http://www.harringtonhallhotel.co.uk
Heb je nog tips voor leuke en lekkere eettentjes daar in de buurt?
Science museum staat bij ons op het programma, maar history museum dan weer niet.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, Babsiej, Barramundi, ComscoreBot, DieL_Zor, kosseh, lina1998, loowny, ryukapple, Utixo en 77 bezoekers