Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 21:30

Meld zich :D

Laatste weekend van juni vertrekken we voor 12 dagen naar Marmaris... Club Aida...

Ik in het verleden al vaker naar marmaris geweest (Zo'n 10 jaar geleden) en voor vriendlief de eerste keer... Ook de eerste keer voor de kindjes, (en voor de jongste 2 jaar voor het eerst met het vliegtuig)....

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show


Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:07

Turkije vind ik toch niet duur kwa hotels en alles.... Maar het is soms een beetje kijken en zoeken... wand het prijsverschil kan soms wel heel groot zijn per maatschappij...

Nu woon ik zelf in belgie, vanuit hier een reis naar Turkije boeken, zelfde duur, zelfde vertrekweek, zelfde hotel kwam ik op 800 euro meer uit (voor 4 personen 12 dagen, dan na even zoeken in Nederland...
hebben dus uiteindelijk ook via nederland online geboekt...

Turkije kan je voor een groot deel zo duur en goedkoop maken als je zelf wilt betreft eten... elke dag in een top-restaurant gaan eten is uiteraard duurder dan aan een van de vele restaurantjes aan de boulevard bijvoorbeeld... Is een beetje wat je zelf wilt...

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 09:37

[quote="loyce_"]Vriendlief en ik gaan 1juli naar marmaris voor 12 daagjes ! Grappig dat er nog best wat

dan gaan wij er samen zijn :+

Ik vertrek 29 juni voor 12 dagen...

Mag ik vragen waar in Marmaris je zit???




Dat je via een bepaald land boekt wil niet altijd zeggen dat je ook via daar vliegt... as vrijdag vertrek ik naar Hongarije, geboekt in Nederland maar vertrek in Zaventem (belgie)...
Naar turkije vertrek in wel vanaf Amsterdam (wat voor ons vanaf belgie (wonend naast de luchthaven) toch een stukje rijden is... is voor ons wel 800 euro goedkoper... Voor 800 euro kunnen de benzinekosten er wel heel ruim af en heb ik er nog steeds een groot voordeel mee)

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:03

In marmaris/icmeler was ik voor 10 a 15 minuten rond de 25 euro kwijt... maar dat is wel enkele jaren geleden inmiddels....

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 11:22

Ik pak toch ook altijd flessenwater daarvoor... Gewoon de eerste dag een grote fles van 5 liter halen en je hebt heel de vakantie er geen omkijken meet na.... Misschien dat het we zou kunnen hoor, enkel je mond spoelen, maar ik ben zelf wat dat soort dingen betreft liever van het voorkompen dan genzenen... (immers, wat kost een fles water nu? Liever dat ik 1 euro uitgeef om m'n mond te kunnen spoelen dan dat ik ziek zou zijn... )

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 12:23

Leonoor schreef:
Dilayla schreef:
maar ik ben zelf wat dat soort dingen betreft liever van het voorkompen dan genzenen... (immers, wat kost een fles water nu? Liever dat ik 1 euro uitgeef om m'n mond te kunnen spoelen dan dat ik ziek zou zijn... )


Wat voor autocorrect heb jij? :')


2 kinderen en 2 honden... :+

_______________

In Griekenland ooit een keer heel goed ziek geweest door kraantjeswater waarschijnlijk en sinds dien toch liever het zekere voor het onzekere...

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 08:58

Heel hard aan het aftellen nu hier... 28 juni vertrek ik met vriend en kids naar Marmaris... Mijn tante is gister juist terug gekomen (en die heeft echt haar hart verloren aan die plaats, is nu voor de 23ste keer teruggekomen van daar)... Voor mij is het inmiddels 12 jaar geleden dat ik daar was maar kijk er zo naar uit....

Morgen enkel nog ergens proberen een bikini te scoren...

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-14 09:02

Gowlan schreef:
Wat leuk, nog vele mensen die binnenkort naar Turkije gaan. :D

Dilayla schreef:
Heel hard aan het aftellen nu hier... 28 juni vertrek ik met vriend en kids naar Marmaris... Mijn tante is gister juist terug gekomen (en die heeft echt haar hart verloren aan die plaats, is nu voor de 23ste keer teruggekomen van daar)... Voor mij is het inmiddels 12 jaar geleden dat ik daar was maar kijk er zo naar uit....

Morgen enkel nog ergens proberen een bikini te scoren...


Oh leuk! waarvandaan vlieg je? :) En welk hotel? Jullie vertrekken namelijk dezelfde datum als wij. :)



Wij vliegen vanaf Schiphol om 5.20. (maar
Wij zitten in Club Aida...

Vanwaar vertrekken jullie en zitten jullie?

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 13:44

Op de luchthaven betaal je inderdaad 25 euro en aldus tante die net terug is stond er een belachelijk lange rij... zij was blij dat ze ze online al had geregeld.

Voor mijn vakantie ga ik zien of ik het ook nog online kan regelen (heb redelijk wat problemen gehad met mijn paspoort in orde te krijgen, 11 maart aangevraagd en als alles goed is mag ik hem nu vanaf dinsdag ophalen (werd ook wel tijd wand de nacht van zaterdag op zondag vertrek ik)....
Online aanvragen duurt tussen de 2-3 werkdagen max. dat je hem hebt...

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 13:27

belachelijk lange rij, heb even ge-whatsappt ervoor...
Rij van 63 minuten ...

Tante had het 'geluk' dat er inderdaad ook mensen van haar bus in die rij stonden en ze dus moesten wachten.... Nadeel was dat de in-turkije-kopers de laatste plaatsjes in de bus moesten opvullen (en dusver uit elkaar zaten en een moeder niet bij haar kinderen kon zitten (als er niet iemand anders z'n plaatsje had afgestaan)

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show


Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 08:34

jeps 63 minuten hebben ze in de rij gestaan... Weet dat het een erg slecht moment is geweest, was voor haar haar 19de x dat ze naar Marmaris ging en dit heeft echt alles geslagen... meest is het tussen de 15 a 30 minuten...

Los transfer lost inderdaad dat soort problemen op... Toch, als dat al bij je boeking bij in zit is het 'zonde' om nog eens een losse transfer te betalen... En zit je dan (zeker) met kleine kinderen is het toch wel fijn als je bij elkaar kan zitten in de bus en is het in mijn optiek toch zeker wel waard om van te voren een visum te regelen... (ik moet er niet aan denken dat ik straks daar zit aan de ene kant, vriend aan de andere kant, zoontje van 2 ergens naast iemand die hij niet kent en de oudste van 8 weer ergens anders... Tis niet dat het 5 minuten rijden is... ;))

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 13:06

Hier is de koffer van de kindjes ingepakt, die van vriendlief en mij deels.... Gister nog naar Leuven geweest en met nog 3 jurkjes en een bikini thuisgekomen... :D

Heel veel zin in nu!!!! *\%/*

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show

Dilayla
Berichten: 363
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Steenokkerzeel, België

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 09:09

En ik ben weer terug...

Weer een hele fijne vakantie gehad en veel dingen veranderd maar ook nog veel herkenningspunten vergeleken met 12 jaar geleden in Marmaris...
Was wel erg warm maar toch nog veel kunnen doen...
Heerlijk gegeten ook (voor degene die er nu zijn of nog gaan... echte aanraders zijn Minder (bij de rotonde bij Bleu Platinum de straat richting Armutalan in, zit dan aan de linkerkant... echt turks (zitten bijna geen toeristen) maar echt lekker eten), Faros (aan het strand ook heel lekker gegeten (vooral de chef's special) en bij Kibele de kibele Kebab was ook echt om je vingers bij op te eten...)

Black Flame Arabians

Dilayla-Vesterika Endurance - K1 - 120 goedgekeurde wedstrijd KM
Ayaat ibn AJ Rafiq Show


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie