London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 13:11

Easyjet is low budget, en dat is vaak dat je ruimbaggage moet bij bestellen inderdaad. Voor heen én terug is dat ongeveer 30 euro geloof ik. Volgende keer doen wij het met 1 koffer want we hebben altijd veel ruimte over.


RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:59

In oktober ga ik met mijn zusje naar een concert in Londen, het O2 natuurlijk. Weet iemand een leuk hotel daar in de buurt? Niet te duur. En welk vliegveld is aan te raden?

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 16:57

Je hebt de Oystercard en de travelcard. Als je vaker/langer naar Londen gaat kan ik je de eerste heel erg aanraden. Die koop je en zet je geld op, maar je betaald nooit meer dan 7,50 pond per dag. Een travelcard kost 7,50 per dag als ik me niet vergis en kan je alleen voor 1 of 7 dagen kopen. Dus in dit geval koop je dus of 3 losse kaartjes of 1 voor 7 dagen, wat veel duurder is. Stel dat je 1 dag minder dan 7,50 reist, is de oystercard dus goedkoper.
De oystercard is ook te gebruiken als je bijvoorbeeld volgend jaar weer terug gaat. Je moet wel even letten op de zone's, zo is zijn beide kaarten alleen tot en met zone 6 te gebruiken, Gatwick airport valt dat bijvoorbeeld buiten.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 15:07

Voor de musical liefhebbers hier, waar kopen jullie de tickets? Gewoon in Londen of vooraf via internet? Wat is het handigst?

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:10

Maar dat op Leicester Square is dus wel betrouwbaar? Want de vorige keer dat ik daar stond twijfelde ik ZO erg maar was bang dat ik opgelicht zou worden haha.

Bedank in elk geval!

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:15

Oke, dat is dus wel een goede om te onthouden. Thanks!

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 18:08

Qua eten kan ik sowieso het Spaghetti House aanraden, zit volgens mij door heel Londen verspreid. Best goed en heel goedkoop, de laatste keer een 3 gangen menu voor 15 pond gehad geloof ik.

Volgende week heb ik mazzel, dan is er restaurant week in Londen, dus dan kan je veel goedkoop eten.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 17:35

een dag reis en dan naar HP kan wel, maar wordt echt racen denk ik. Je bent daar echt ruim 3 uur, erheen is vanuit Londen al een goed uur en dan nog terug ook. Dan moet je in de ochtend heeeeel vroeg met het vliegtuig, en savonds heel laat. Niet onmogelijk, maar ik zou (om er meer van te genieten) echt een dag eerder er heen gaan of in Londen blijven overnachten na HP

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:33

Nou de pret is weer begonnen, mijn vriend en ik waren net voor de grap naar hotels aan het kijken in New York toen we met het idee kwamen dat we best wel met oud en nieuw dit jaar naar Londen kunnen gaan. Hoewel ik heel graag weer naar Croydon zou willen (dat heeft mij echt super bevallen) lijkt het mij handiger om naar een wat centraler hotel te gaan. Iemand leuke aanraders? We zijn wel een beetje luxepoezen als in net hotel, schoon, wifi, en een eigen douche. Geen motel of hostel dus. Willen een week gaan en dan max 500 pp denk ik?

Ga zo even het topic weer door spitten naar hotels die jullie hebben genoemd. Nu al weer zin in haha.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:55

Garuda Indonesia biedt nu ook vluchten van Ams naar Gatwick aan, retour is momenteel 99euro pp. Koffer van 30 kg zit daar bij in. Tijdens zijn redelijk gunstig, maar als je maar een paar dagen gaat, is vroeger heen vliegen en later terug natuurlijk fijner.

Ik zit wel naar deze maatschappij te kijken, ook omdat je de koffer er al bij in hebt en de service geweldig schijnt te zijn.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 18:43

Eten kan je echt zo duur maken als je zelf wilt. Wij gaan vaak naar Spaghetti House, zit door in Londen wel geloof ik. Niet duur en goed te eten. Krijg je geen culinaire hoogstandjes, maar dat kan ook niet voor die prijs.
En in Croydon gaan we graag naar Buffalo en Miso. Die eerste is een soort steakhouse dat echt heel erg goed is. Je krijgt er enorm veel en betaald echt heel weinig. En Miso ziet er niet uit, maar daar hebben ze de lekkerste noedels die wij ooit hebben gehad.

Verder gewoon ergens naar binnen stappen als je het je wat lijkt. Kaart hangt meestal wel buiten.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 18:58

Hoi! Is er iemand hier die 17 oktober in Londen is en naar een concert van Kwabs zou willen? Heeft in het voorprogramma van Sam Smith gestaan en maakt (vind ik) enorm lekkere muziek. Mijn vriend en ik hadden kaartjes gekocht maar kunnen wegens omstandigheden niet gaan. Omdat ik het zonde vind als de kaartjes niet gebruikt worden, probeer ik het zo.

Het zijn fysieke kaartjes, dus kan ze niet op ticketswap zetten helaas. Ik moet ze dan ook opsturen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Furst, Gaby, miereneter, Miiej, Vecar en 85 bezoekers