Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:51

Ik ga eind augustus naar euhh, geen idee, ik ga eens navragen.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:25

Wij gaan naar kumkoy op 20 augustus voor 9 dagen! :)

Excursies kun je inderdaad het best ietsjes verder kopen ja, het hotel maakt alles zo duur.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 23:37

Wat een gezeur trouwens over de temperatuur een aantal pagina's terug.

Ben er altijd geweest met temperaturen boven de 36 graden, hebben dagen met 46/47 graden gehad en het was prima uit te houden, zeker op het resort.

Vind Turkije niet duur, betalen dit jaar ongeveer €800 voor 8/9 dagen ( zijn er 8 volle dagen) in Kumköy. All in resort, weet alleen niet welke. We gaan halverwege augustus.

Ik ben geweest in:
Kamelya World Hotels in 2009 - Heerlijk qua eten, mooie kamers (alleen hadden we maden op de badkamer onder het bad, kwamen een beetje er onder uit na het douchen). Dieren (kittens) zagen erg slecht uit, hadden vlooien. Honden werden geslagen en getrapt. Resort wel erg mooi en de verschillende restaurants erg gaaf. Erg groot.


turan prince world - Twee keer geweest, wederom lekker qua eten. Ook altijd genoeg aanbod. We zaten in de huisjes en hebben verschillende kamers gehad. Niks bijzonders voor het oog maar wel gewoon goed. Katten enorm goed verzorgd en lief naar de mensen. Erg schoon op het resort, vooral gezellig en groot.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-14 16:52

:') :') :')

Ik heb al vele vakanties mijn tanden gepoetst met kraanwater (nahja, met een tandenborstel...) en ook onder het douchen mijn tanden gepoetst. Ik slik meestal wel wat kraanwater af maar ben er nog nooit ziek van geworden.

Wel een tip voor de mensen die All inclusive gaan, eet niet teveel vettig eten. Heb een vakantie zo veel troep gegeten (gem. 7 volle borden frieten, veel oliebolletjes en en...) buiten mijn gezonde maaltijden, dat ik toch een dag flink ziek in bed heb gelegen. Lag onder 3 dekens met koorts terwijl het buiten 35 graden was (en in het huisje ook niet veel koeler).

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 12:12

Wij altijd in het hoogseizoen, maar langer dan 2 minuten in de rij gestaan is ook echt maar één keer voorgekomen, maar toen stond de rest al in de rij naar de douanen dus dat is wel te doen.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celiien, eva1969, fohadie, Furst, love_juliet, mvdende, purny, Spaansepony, TinusB, Vitas en 80 bezoekers