Turkije

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 09:18

Begin juli gaan we ook lekker naar Turkije :) Zitten in Side, Side Prenses resort.

Denk dat ik dat visum ook maar gewoon regel voordat we gaan, net zo makkelijk!


_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:34

Hier ook alles geregeld met het visum! Dus helemaal klaar voor vrijdag :) vliegen om 2 uur richting Antalya, eindelijk!

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 14:30

Wij zijn afgelopen maandag terug gekomen uit Turkije. Is ons enorm tegen gevallen moet ik zeggen :o Was de twaalfde keer voor mij dat ik in Turkije was, maar het is me nog nooit zo tegen gevallen als nu. Het was ontzettend warm, 45/46 graden, maar dat kan je natuurlijk verwachten. Het hotel viel erg tegen, ontzettend onvriendelijk personeel; je werd niet aangekeken, er werd niets terug gezegd als je hallo zei, allemaal dat soort dingen. Er waren 1 of twee uitzonderingen, maar verder allemaal ontzettend onbeschoft. Eten was voldoende keus, maar niet lekker. Vlees was allemaal taai, etc. Mensen in de winkeltjes waren ook erg onvriendelijk, we snappen er helemaal niets van. Voorgaande jaren kon je gewoon leuk met die mensen praten, en nu werd je gewoon weggewuifd als je alleen een winkeltje uitliep zonder zelfs maar geboden te hebben. We waren nu voor het eerst in Side en dat was op zich wel een leuke plaats.

Maar we hebben gewoon een vervelende vakantie gehad. Op de terugweg 3 uur vertraging gehad en bij binnenkomst 'hartelijk' verwelkomd door de purser. Hij vroeg of hij mijn plaats kon controleren en ik moest even die kleine kaartjes uit het voorvak van mijn tas pakken en toen werd al heel nors gezegd dat hij 'gewoon zijn werk moest doen'. Prima. Toen we doorliepen wees hij naar de deur en schreeuwde hij dat als het me niet zinde, de deur nog openstond. Ik stond echt met m'n mond vol tanden van verbazing.

Echt heel erg jammer deze vakantie.. Ik moet zeggen dat ik hierdoor op dit moment niet snel eraan denk om weer naar Turkije terug te gaan. Terwijl we juist ons ontzettend hadden verheugd op deze vakantie omdat Turkije zo'n leuk land is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: M_arjolein en 248 bezoekers