Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:58

Mijn schoonfamilie woont daar, dus er gaan dit jaar naar Istanbul en syde, beide erg leuk.


BeeMed
Berichten: 3030
Geregistreerd: 29-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 12:47

Ier schreef:
ChristaMoor schreef:
Wij gaan in juni met z'n tweeen naar Kemer, verjaardagscadeautje omdat ik 50 ben geworden. Is voor ons voor het eerst (sowieso voor het eerst vliegen). En nog wel wat vragen: haal je gewoon hier turks geld en neem je dat mee, of kun je het daar ook gewoon pinnen? Hoe gaat dat met die excursies, als je buiten de organisatie om boekt, zijn dat een soort winkeltjes? Op zich vind ik de prijzen die de organisatie rekent ook wel meevallen.
Ik heb wel begrepen dat een visum nog niet van te voren hoeft te worden aangevraagd, dat dit is uitgesteld tot na de zomer.

Een visum kun je gewoon op het vliegveld in Turkije halen! Kost dacht ik €15,-.

Je kunt inderdaad gewoon 'excursies' op straat boeken in winkeltjes. De reisleiding zal je 'bang' maken dat er dan geen controle is en dat als het verkeerd gaat ze niets voor je kunnen doen, maar ik heb nog nooit een negatieve ervaring gehad met op die manier een excursie boeken. :)


Je kon een visum altijd op het vliegveld kopen, maar dacht iets gelezen te hebben dat je er vanaf april al van tevoren 1 moet hebben. Maar weet niet precies hoe het zit, moet het zelf ook nog even opzoeken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers