Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
TamaraFloor schreef:Wij gaan Eftalia resort. Ken je dat Ier?
Daar ga ik met een vriendin heen dus zullen wel een keer flink willen stappen!
ChristaMoor schreef:Wij gaan in juni met z'n tweeen naar Kemer, verjaardagscadeautje omdat ik 50 ben geworden. Is voor ons voor het eerst (sowieso voor het eerst vliegen). En nog wel wat vragen: haal je gewoon hier turks geld en neem je dat mee, of kun je het daar ook gewoon pinnen? Hoe gaat dat met die excursies, als je buiten de organisatie om boekt, zijn dat een soort winkeltjes? Op zich vind ik de prijzen die de organisatie rekent ook wel meevallen.
Ik heb wel begrepen dat een visum nog niet van te voren hoeft te worden aangevraagd, dat dit is uitgesteld tot na de zomer.
lifeofmarit schreef:Heb net een mail gekregen waarin staat uitgelegd hoe het gaat met de visums.
1 - Je kan het via je reisbureau doen, D-reizen is €25,-
2 - Je kan het via een site doen (pb maar :) ) en dan met een creditcard betalen $20,-
3- Je kan het op de luchthaven doen, dit is $30,-. Niet aan te raden want er zijn beperkte hokjes en er staan vaak lange rijen...
Nadir schreef:Ik doe het nog gewoon op de 'ouderwetse' manier, met contant geld op het vliegveld. Ik heb er nog nooit in de rij hoeven staan. :)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers