Turkije

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:32

Oeh leuk :) mijn ouders hebben een huis in Villapark Belek dus ben redelijk bekend. Naast Belek ligt een plaatsje Kadriye, persoonlijk vind ik dit gezelliger dan Belek. In Kadriye kun je lekker eten bij Adana, maar als je een hotel of resort bezoekt krijg je daar wellicht weinig van mee. Het is zeker de moeite om Antalya te bezoeken, ga dan naar het atatürk park, zoek maar op restaurant Stella's in Antalya, érg mooi en lekker! Je kunt ook de markt in Kadriye bezoeken. Veel plezier!



Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 22:45

Ataturk park is een park dat op de rotsen aan zee is aangelegd, het is heel mooi met allemaal loungetentjes en fantastisch uitzicht, je kunt het ook googlen, gewoon zoeken op ataturk park antalya, dan krijg je een indruk. In Antalya kun je ook de oude haven opzoeken Kaleici, ook dit kun je googlen. Die laatste is een stuk toeristischer dan het ataturk park, hier komen weinig toeristen.

Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 23:00

Hoe kun je het beste van Belek naar Antalya toe? Is volgens mij rond de 40 km nog?
Moet bekennen dat ik me er nog niet heel erg in heb verdiept, ben vooral gevallen voor een bepaald hotel. :')[/quote]

Als het goed is land je op het vliegveld van Antalya, dus dan weet je gelijk hoe ver het is. Wij rijden altijd met een huurauto, je bent inderdaad wel 45 minuten onderweg denk ik. Als je naar een hotel gaat krijg je vast nog een heel aanbod voorgeschoteld aan activiteiten, boottochten, enz. Er is gewoon veel aanbod. Zo zijn wij ook wel eens quad gaan rijden in de bergen. Was ook erg leuk (niet heel cultureel, maar wel lachen) en rafting (in zo'n rubberboot op de rivier) zo is er nog heeeeel veel aanbod![quote="Mandyy"]Had al snel even via telefoon gekeken maar kon er niet zo wijs van worden. Van de week eens via laptop kijken, het klinkt goed!

Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 22:29

Shanelle schreef:
Dat weten we nog niet, denk dat we ter plaatse gaan kijken waar er nog plek is. Wij waren in het verleden erg tevreden over WOW, Kervansaray en Holiday Resort. Ik zou liefst eens terug gaan naar WOW, en anders Rixos eens uitproberen, maar die is wel vrij duur.

Rixos Bodrum is absoluut een aanrader!! Paar keer geweest, absoluut luxe, je wordt top verzorgd en geentertained!! Geld dubbel en dwars waard. Enige nadeel: je gaat elk toekomstig resort vergelijken met Rixos en daar komt nagenoeg niets bij in de buurt :-)

Lienboon
Berichten: 475
Geregistreerd: 23-10-12
Woonplaats: Ede

Re: Turkije 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 17:31

Wat vreselijk zeg... echt een nachtmerrie, heel veel sterkte. Weet je ook wat de koliek heeft veroorzaakt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, DotBot, GrapeshotBot, jojoleinee, noviceh, Room_Soesje, VuurVleugels, Xhiske en 71 bezoekers