London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:19

Ik red het ook prima met alleen handbagage, maar de eerste keren london écht niet met alle aankopen :D Ik nam kilo's boeken mee terug :')

Als je ruim op tijd boekt red je het wel voor weinig, maar ik merk zelf dat hoe later je boekt hoe duurder het wordt (of hoe shabby'er de hotels worden voor een lagere prijs) :+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:21

In 2009 had ik nog geen creditcard :D Dus nam ik ze zo mee :')

Nu bestaat mijn hele koopwereld uit internet :Y)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:24

Easyjet is wel streng met alles in 1 ding stoppen. Ik heb ook geen idee of je vliegveld aankopen erbij kan doen :=

Als je met Ryanair vliegt trouwens, dan meot je ook rekening houden met dat je nog best wat vervoerskosten hebt vanaf een vliegveld als je snel in de stad wil zijn. Vanaf stansted kan je ook met de bus maar lever je weer 2 uur in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:46

Jup, volgens mij om en rond de 30 euro oid? Zie de link hieronder, de prijs voor bagage is ook nog afhankelij kvan wanneer je gaat.

En let goed hierop:
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaard ... ableoffees

Altijd je volledige naam op de tickets bij Ryanair, neit alleen je initialen: je betaalt zo 180 euro om het te wijzigen bijvoorbeeld. Check online in, anders + 70 euro etc.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:51

Vanaf waar in Nederland kom je?

Want ik zou je ook de trein nog aan kunnen raden. Dan ben je net zoveel tijd kwijt (afhankelijk van waar je zit) als wanneer je met Ryanair vliegt bijvoorbeeld, als het gaat om tijd naar het vliegveld, van te voren aanwezig zijn, uur vliegen en dan nog vanaf stansted met de bus / trein terug naar centrum.

Terwijl je met de trein vanaf Rotterdam bijvoorbeeld, in 4,5 uur in hartje london staat.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:59

Dan kom je echt in het centrum uit, op Kings Cross. :j

En vliegen vanaf groningen kan dat niet?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:01

Dat is wel zuur zeg := ben je sowieso al afhankelijk van vervoer naar de andere kant van het land -O-

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:46

Royal National :j of het Bloomsbury Park (Thistle) dat zijn schone, niet dure hotels :)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 23:53

Heeft meer dan 1000 kamers :j is er ook altijd wel leven zegmaar.

Wil je meer rust dan moet je naar bloomsbury park, zit in dezelfde straat :D Alleen wat meer naar station Holborn ipv Euston :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:02

Tavistock is ook van dezelfde eigenaar geloof ik? Ze hebben er meer daar :j The Imperial en The President zijn ook nog 2 hotels daar in de straat.

Het Royal National is een stuk duurder geworden zeg :wow: 106 pond voor een double room.. dat betaalde ik een jaar terug bij lange na niet :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:16

Ben jaloers :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:26

Ik vind de nieuwe prijs van het RN wel echt bizar hoor :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:29

Bloomsbury Park is ook al een stuk duurder dan dat ik er was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:52

Nee de vanaf prijs is echt 83 pond := en dat is dan een 1persoons kamer.. staat op hun site.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:57

Je kan het beste even op expedia kijken :) en dan central london / bayswater / bloomsbury. Veel van de goedkopre hotels waar ik heb geslapen zijn niet zo goedkoop meer nu :+


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 11:53

Ik vlieg op Stansted of op City. Met heathrow moet ik elke keer naar terminal 4 én daar komt serieus maar 1 metro, en die komt om de 4 metro's. Ik was echt 10 minuten voor vlucht po het vliegveld terwijl planning 3 kwartier voor vlucht was :=

Southend is nieuw, maar volgens mij ook goed te doen :j ook Easyjet

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:35

Ik wil naar de Kaffe Nero -O-

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:41

Als er Caffe Nero's in Nederland geopend worden dan ga ik nooit meer naar de Coffee Company en Starbucks :+

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 10:45

Eten haal ik altijd bij EAT, koffie bij de Nero :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:07

Die bij Picadilly Hanmar?

Ik ben écht een Neroliefhebber, heb ze net maar gemaild of ze eens naar NL kunnen komen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:12

In nederland heb je ook de coffee company, veel lekkerder dan starbucks :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 11:13

Enige plekken in Nederland waar je ook mensen met koffie rond ziet lopen zijn de stations met een starbucks..

Ik loop overal met een koffiebeker _O-

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 12:16

Ik ben geen amsterdamliefhebber :P in utrecht valt het erg tegen bijvoorbeeld..

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 11:37

Yo Sushi :Y) en de Masala Zone inderdaad! Daar heb ik echt bizar lekker gegeten <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 08:32

Ik heb mijn tickets eignelijk altijd 's ochtends gehaald op Leicester Square. Bij van die Booths. Prima tickets voor leuke prijsjes :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, CairnTerrier, Corien_, Indy_Mouse_9, Kimmie235, lovelance, maaikemuis, manonutjuh, Mondy, NinaCharlie, Piekosjj, secricible, Thats_Me, Yipee en 71 bezoekers