London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diegomexx
Berichten: 40
Geregistreerd: 20-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:51

Begin juni ga ik samen met een aantal collega's op schoolreis naar Londen met 80 pubers! :D
Om een beetje beslagen ten ijs te komen willen mijn collega en ik half februari zelf een weekendje naar Londen. Van mij daarom de vraag weten jullie nog betaalbare hotels in t centrum Londen van waaruit mijn collega en ik alvast wat leuke bezienswaardigheden kunnen gaan aanschouwen?
En voor de echte Londen kenners, wat is leuk om te gaan doen met 80 leerlingen?
Bezoek aan St. Paul's , The Horse guards en een musical/ Jack te Ripper tour staan al op t programma.
Iemand ook ervaring met de O2 Arena? Wat is daar eventueel allemaal te bezichtigen/ te doen??



diegomexx
Berichten: 40
Geregistreerd: 20-04-11

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 16:41

Dank voor jullie reacties!
@ Yasmine; Onze leerlingen zullen ook in groepjes bij n gastgezin geplaatst worden, goed voor hun engels en om kennis te maken met andere gebruiken!! Bezienswaardigheden als Big Ben e.d. zullen zeker mee genomen worden in t programma evenals n middag vrije tijd om te shoppen! :-)

@MacavityL; musea willen we ook toevoegen, vandaar ook dat ik samen met een collega n weekend London nog op de planning heb staan om te kijken welke leuk zijn voor de leerlingen.

@Jennifer_S; zou je me meer kunnen vertellen over de O2? Ben je daar zelf geweest? En is het gratis?

En weten jullie nog n leuk, niet te duur hotelletje waar wij t weekend kunnen verblijven??

diegomexx
Berichten: 40
Geregistreerd: 20-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 15:53

@Hanmar, het gaat om een weekend in februari samen met een collega van mij. Later als we met de leerlingen gaan in juni hebben we geen hotel nodig. De leerlingen zullen in gastgezinnen geplaatst worden en wij als begeleiding gaan in diezelfde omgeving in een B&B. Voor nu gaat het dus om een betaalbaar hotel voor maar 2 personen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esplen, Jade91, JPitty, Larissa123, moonsparkle, Muronia, Schuur_, Tazzey, unofficial79, Varekaj, Varenka, veerledec, xxxmh, YaraNls en 73 bezoekers