London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 10:45

Vanaf Stansted is het 30 pond voor een retourtje met de trein. Als je dan met ryanair vliegt ben je wel een stuk goedkoper uit dan wanneer je op City vliegt.

Ik vlieg ook meestal op stansted. Ben nu twee keer op city gevlogen, beide keren op kosten van de zaak :')


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 07:59

Russel en Imperial zijn van het Rotal national :))

RN is dikke prima, schoon, fijne bedden en prima prijs.

Wil je luxe? Guoman the tower. Of het Dorchester.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 10:41

Je kan ook kijken naar de hotels van Thistle :)

Ik heb in Bloomsbury Park by Thistle gezeten, én mijn ouders in Thistle Euston. Beiden in Central London. Goed betaalbaar en comfortabel.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:12

Zusje smst.. Ik stap nu in het vlieftuig naar Londen.

Trut :+

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:57

Qua pub ben ik groot fan van 'Friend at Hand' in een zijstraat bij Russell Square :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 10:19

Als je 16 bent, kom je dan eigenlijk een pub binnen? Want in een pub kan je altijd heerlijk eten voor een super schappelijke prijs :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 10:30

Dus eigenlijk net als in Nederland, wel binnen maar alleen cola :Y)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 23:53

Is dat guoman the tower Joliene?

Heerlijk hotel <3

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 11:54

Pinnen werkt prima, je moet alleen buitenland pinnen wel actief hebben staan op je rekening. Rabobank moet je dat aanzetten als je de afgelopen x maanden niet in het buitenland bent geweest. (Ze hebben dit op een gegeven moment standaard uitgezet, na die periode moet je het 1malig zelf aanzetten).

Creditcard heb ik wel altijd bij, voor borg hotel als dat nodig is, en grote aankopen die ik een beetje verzekerd wil hebben (ivmterug reis etc)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 16:03

Ik ga ook graag met de trein, ben zo'n 4 uur bezig dan. Net zo lang als wachten op vliegtuig etc, maar dan zonder bagagelimiet :P

Record is wel het dubbele met de trein, maar toen ging de trein naar brussel stuk in een weiland :=

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 11:16

In Nederland is alles op eerste kerstdag en kerstavond ook gewoon dicht qua winkels en attracties, behalve zorg en OV en sommige restaurants (maar wel zondagregeling in ov en ook gesloten restaurants)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 09:35

Metro is alleen door drukte en toegankelijkheid geen optie met een konderwagen. Rolstoelers nemen ook liever niet de tube. Dan nog eerder de bus nemen. Dlr is wel goed te doen qua drukte.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 11:13

Ik zou proberen om nu alvast via Ryanair tickets te boeken, dat kan je nu gewoon erg goedkoop regelen. Vliegen vanaf Eindhoven.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-13 14:46

Vanaf Zestienhoven kan je met KLM/VLM :j naar London City

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 18:52

Hanmar waar in Londen woon/studeer jij nou?

Bij russell square?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:46

Hanmar schreef:
Ja bij Russell square - dat zegt opzich niet zoveel want er zitten daar meerdere uni's. Ik studeer aan UCL. :)


Dan weet ik wel waar je studeert :)) ik had een tijdelijk appartement in 2010 bij Upper Woburn Place / Russell :)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:29

Grappig :D Ik zat in het Endsleigh Court gebouw aan de Upper Woburn :j :D

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 12:14

Vanaf Stansted kan je ook goedkoop naar de stad maar dan zit je wel lang in een bus.

Met de trein is een retourtje 30 pond vanaf Stansted.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:15

Over een maandje kan je vermoedelijk wel reserveren voor de periode na Oktober :)

Waar wil je in de buurt slapen? Aan de andere kant van het Hyde Park is het London Guards hotel, daar heb ik lekker geslapen :j

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:59

Je kan aan die kant ook wel slapen, bij Queensgate zitten wel goede hotels geloof ik :j


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:58

En thistle bloomsbury park celien?

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:45

Hier niet..

Guoman is top!


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:07

London is duur, zeker als je op korte termijn boekt. Dan wordt het alleen maar duurder van. Je moet zeker uitgaan van een eurootje of 250 a 300 voor slapen en vervoer.. dan komt vervoer er in london nog bij, van en naar het vliegveld en in de stad, en je maaltijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:14

Welke maatschappij is 87 voor retourtje? Als dat Easyjet / Ryanair is moet je rekening houden met dat dat alleen tarief voor handbagage is en dat je nog mag cashen voor gewone bagage als je die mee wil nemen..

En dat ze bij Ryanair écht mierenn.euken als het gaat om overgewicht in handbagage. Tot nu toe heb ik élke Ryanairvlucht mijn koffertje in zo'n bak en op een weegschaal moeten zetten, onder controle. Samen met de rest van de vlucht. En ik vlieg regelmatig met Ryanair.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers