London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:49

Ja, dit topic zocht ik nou net en gelukkig heb ik hem gevonden! :j

Ik ben eigenlijk opzoek naar een goedkope stedentrip voor 4 daagjes Londen. Ik wil dit samen met een vriendin nog eind januari doen. Alleen kan ik nu trips vinden waar je in totaal 500,00 kwijt bent. Het liefst willen we het wat goedkoper omdat ik ook al in de zomer op zonvakantie ga en dus ook al een heleboel geld kwijt ben ..

Iemand die iets weet wat niet extreem duur is en toch leuk is? :)


Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:01

Celiien schreef:
Hoe wil je erheen, vliegen? trein?


Het liefst met het vliegtuig. We hebben gekeken of we met de boot konden, maar dit word ook alweer een stuk duurder + dat je langer onderweg bent.


Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:05

Heb inderdaad even bij Skyscanner.nl gekeken. Ik zou 87,00 kwijt zijn voor een retourtje inderdaad. Alleen hebben we hier het hotel nog niet bij. Dus dan kom je al snel uit op 300,00 p.p. En dan heb je het eten etc nog.

Edit; Ik wil natuurlijk best wat betalen, maar ik weet niet wat normaal is voor in Londen. ;) Wat is normaal voor een hotel p.p. voor 3 nachten Londen ?

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:43

Jans schreef:
Welke maatschappij is 87 voor retourtje? Als dat Easyjet / Ryanair is moet je rekening houden met dat dat alleen tarief voor handbagage is en dat je nog mag cashen voor gewone bagage als je die mee wil nemen..

En dat ze bij Ryanair écht mierenn.euken als het gaat om overgewicht in handbagage. Tot nu toe heb ik élke Ryanairvlucht mijn koffertje in zo'n bak en op een weegschaal moeten zetten, onder controle. Samen met de rest van de vlucht. En ik vlieg regelmatig met Ryanair.


Dit is inderdaad Ryanair .. Dus een koffer van 10 kg (20kg?) daarvoor moet je nog bij betalen ..

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:49

Jans schreef:
Jup, volgens mij om en rond de 30 euro oid? Zie de link hieronder, de prijs voor bagage is ook nog afhankelij kvan wanneer je gaat.

En let goed hierop:
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaard ... ableoffees

Altijd je volledige naam op de tickets bij Ryanair, neit alleen je initialen: je betaalt zo 180 euro om het te wijzigen bijvoorbeeld. Check online in, anders + 70 euro etc.


Dan komen er dus nog best wat kosten op. Je zit dan al rond de 110,00 p.p. qua vliegticket en het hotel moet hier nog bij ..
Dan denk ik toch dat Londen te prijzig is.. Ook omdat we nog op zo'n korte termijn boeken. -O-

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:53

Jans schreef:
Vanaf waar in Nederland kom je?

Want ik zou je ook de trein nog aan kunnen raden. Dan ben je net zoveel tijd kwijt (afhankelijk van waar je zit) als wanneer je met Ryanair vliegt bijvoorbeeld, als het gaat om tijd naar het vliegveld, van te voren aanwezig zijn, uur vliegen en dan nog vanaf stansted met de bus / trein terug naar centrum.

Terwijl je met de trein vanaf Rotterdam bijvoorbeeld, in 4,5 uur in hartje london staat.


Ik moet vanuit het noorden komen (Meppel, kwartiertje van Zwolle af). Ik zou dus ook van Meppel naar Rotterdam kunnen, en van Rotterdam met de trein naar Londen?
Kom je dan in het centrum uit, of moet je dan nog lang reizen naar je hotel?

Ik neem aan dat je deze tickets moet reserveren. Weet je ook hoe veel het verschil is met een vlucht en trein?

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 10:54

Celiien schreef:
En ipv 4 dagen, een weekend?


Dit zou inderdaad ook nog kunnen .. Wel gaat een weekend zo snel om. :') We zouden dan van zondag t/m dinsdag kunnen ..

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:09

Ik zie dat ik voor mijn datum (2 dagen nog maar) al 175,00 kwijt ben en dat is dan alleen voor de trein .. Het goedkoopste is 65,00 heen en 54,00 terug, maar dan ben ik heen al 11:05 uren onderweg ... :')
Ik denk toch dat het hem niet word helaas...

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:14


Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 11:34

Apple schreef:
Ik zeg: stenaline, hoek van holland, harwich :))


En wat houd dit in? :)

Xivura
Berichten: 6414
Geregistreerd: 30-08-08

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 12:05

Ik heb even gekeken maar dan kom je geloof ik op een totaal bedrag van 211,00 p.p komt. 80,00 heen, 80,00 + 1x een hut.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kosseh en 71 bezoekers