Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37211
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:20

Wij komen er graag, of voor een dagje of op een svr camping of huisje huren. Wat te zien/doen. Buiten het seizoen gaan vooral. En de slufter bekijken vanaf de noordkant. Daar kun je heerlijk wandelen zonder te struikelen over de mensen. Vorig jaar januari daar nog een zeehond gered die een afslag verkeerd had genmen met hoogwater er zich klem had gekropen tegen een duin. We mochten met de auto van ecomare mee het gebied in. Een hele mooie ervaring. :j

Vis eten is ook aan te raden, er zijn goede visverkopers op het eiland.

Svr campings worden wat schaarser langzaamaan hebben we het idee. Een aantal is of weg of zo luxe geworden dat het niet echt meer svr lijkt. Al zitten er nog wel 2 eenvoudigere. De namen heb ik niet zo bij de hand maar de een ligt in de buurt van de Dennen. De andere aan de doorgaande weg naar het noordstuk van het eiland. Die in de zuidoost hoek waar we graag kwamen is helaas niet meer. -O- .

Weet iemand trouwens of er camperplaatsen zijn op het eiland?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37211
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 17:25

Dat is een camping toch? Zijn er ook plaatsen zonder camping, anders nemen we de tent wel mee in het seizoen. Het gaat ons vooral buiten het seizoen zodat we geen huisje meer hoeven te huren maar de camper van mijn ouders mee kunnen nemen. Een stuk goedkoper en geeft meer vrijheid. Een tent s een beetje koud nu. :D

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37211
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 20:49

Alwiene, vergeet dat het wolwinkeltje niet in Oudeschild. :j niet goed voor je financien maar ze hebben er fijn spul. Warme sloffen, heerlijke mutsen en handschoenen. Lekkere zeepjes en andere frutsels.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

karuna
Drukke kabouter
Berichten: 37211
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 14:35

Oh wij hebben begin oktober nog in zee gepoedeld. Was best rustig toen. En vanmorgen met mogelijkheid tot kostenloos annuleren tot kort van te voren bungalow geboekt voor een midweek in februari. Ivm 50 e verjaardag van mijn reismaatje. Daarmee voorkomen we ook dat er mensen komen onverwachts en ongewenst ivm covid. En nu duimen dat het door kan gaan. Heerlijk frisse lucht snuiven.

Camping bij voorkeur kleine svr camping. Ik heb daar best vaak gestaan met tent, caravan en camper. Maar ja die zijn dicht nu. Dan dit park maar vaker geweest ook. Altijd goed schoon, rustig. Eigen boodschappen meenemen.

Meest ken ik texel van de wintermaanden trouwens, heerlijk <3

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babe02, speedfiets_2 en 57 bezoekers