Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:04

Hier ook een Texel fan! Mijn schoonouders hebben daar het hele jaar door hun caravan staan en wij proberen toch ieder jaar wel eens te gaan. Alleen jammer dat ik een hekel aan kamperen heb :')


Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 16:46

Mijn vriend zou daar denk ik wel werk kunnen vinden wat het hele jaar door gaat, maar ik wil niet zo ver van mijn familie vandaan wonen :+ Anders wilde ik er zeker wel gaan wonen!

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 09:28

Wij gaan vrijdag een weekje naar Texel. Ben er paar keer 1 nachtje geweest, dus ben erg benieuwd hoe het is om er een week te zijn. Hopelijk valt de drukte bij de boot mee vrijdag!

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 13:45

Siersma schreef:
Davinia_ schreef:
Wij gaan vrijdag een weekje naar Texel. Ben er paar keer 1 nachtje geweest, dus ben erg benieuwd hoe het is om er een week te zijn. Hopelijk valt de drukte bij de boot mee vrijdag!

Tip van Flip, zorg dat je voor half 3 of na half 5 met De boot gaat. Tussen boot half 3 en 4 is het wss heel druk. Helemaal aangezien de vakantie begint vrijdag

Ja voor half 3 redden we dus niet, want we werken in onderwijs dus onze vakantie begint vrijdag :')

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 14:46

Bedankt voor de tip! Omdat hij tot 4 uur ieder half uur vaart, dacht ik juist te zorgen voor 4 uur er te zijn, maar dat is niet slim dus.

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 19:28

Bedankt! Ik haat files en wachten, dus dan beter gewoon wat later van huis vertrekken dus.

Davinia_
Berichten: 7033
Geregistreerd: 05-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 07:14

Wij zijn hier sinds vrijdag op vakantie en genieten volop!
We hebben geen files gehad, kwamen 16.20 aan bij de boot en konden gelijk mee met die van 16.30.

Nu hopen dat we beetje prima weer is komende week. Het hoeft van ons zeker niet tropisch te zijn (liever niet zelfs), maar een zonnetje zien zou leuk zijn, haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aman2002, DexterM, Domi_94, DotBot, Fly_high, gillian, JackAebe, JudithO, Ladypronk, manonutjuh, nonosb, RenskeFrea, Sterrendief en 65 bezoekers