Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Miekelien
Berichten: 503
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Twente

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 12:21

Ik ben net zoals een aantal anderen hier ook van jongs af aan bijna elke zomer op Texel te vinden. Ouders vinden het er prachtig, en dat heb ik duidelijk van ze over genomen. Voor mij gevoel begint de vakantie al als ik op de boot sta, zelfs daar kom ik al helemaal tot rust.
Na al die jaren kan ik ook nog steeds dezelfde stukken fietsen en wandelen en in dezelfde winkeltjes kijken, en ook op het strand liggen of lopen verveelt nog steeds niet.

Helaas heb ik dan weer een vriend getroffen die het voor een weekje wel leuk vond, maar niet perse terug hoeft.. -O-


Miekelien
Berichten: 503
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:06

Alwiene schreef:
@Happie, waar vind ik Cees de Waal? Ik wil graag precies hetzelfde schaapje en omdat de (niet texelse) webshop hem niet meer kan leveren ben ik bang dat ie misschien helemaal uit het assortiment van de leverancier gaat ofzo. En ook ben ik bang dat we misschien tzt de Schulpengat als boot treffen ipv de Dr. Wagenmaker en dan is er dus geen souvenir winkel aan boord :=

Wij houden trouwens van kleine campings, maar ik wil wél heel graag Wifi op de camping hebben en de hond moet er mogen. Daar zijn er volgens mij best een aantal van, maar is nog even zoeken hoe en wat, en ervaringen blijven uiteraard welkom :j


Kees de Waal zit in het centrum van Den Burg. Wel een winkel waar je niet binnen 5 minuten weer buiten staat :=

Mijn ouders staan met de honden altijd op camping Het Woutershok. Wel wat groter dan de meeste campings die hier voorbij komen, maar een nette camping met heel vriendelijk personeel.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: moonsparkle, Naskur11, wendyh en 69 bezoekers