Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Naomii_
Berichten: 1248
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Texel, wie nog meer fan? Verhalen en tips gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 11:30

Haha wat leuk!

Ik woon in NoordHolland het hoofdkantoor van mijn werk is gevestigd op Texel.. Wij komen er regelmatig en mijn ouders zijn helemaal verliefd..
3 jaar geleden hebben ze gekeken om daar een huis te kopen.. maar toch besloten om te wachten wanneer me broertje en ik het huis uit zijn.. 1 keer per jaar slapen wij een weekend in Hotel Opduin en genieten we van het eiland.. Waar ik zelf persoonlijk van hou is wandelen je kan er prachtige wandelingen maken in de Slufter van Texel.. Verder is winkelen in Den Burg of de Koog ook altijd erg leuk.. vorig jaar had ik scooters gehuurd en ben ik het hele eiland rond gaan tuffen! Heerlijk hoor..


_Naomii_
Berichten: 1248
Geregistreerd: 21-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 12:22

mbkaatje schreef:
Naomii, ik herken jou nog van de tijd dat je bij Piet stond met Chanel. Waar sta je nu?

Wij wonen dus ook in NH en we zijn eigenlijk zo op Texel, maar ik kom er eigenlijk toch te weinig. Misschien in het voorjaar nog eens een dagje, als de tulpenvelden bloeien.
In oktober waren we zo ongeveer binnen het uur van Alkmaar op Texel. We kwamen aanrijden en we konden direct de boot op. Ideaal. 's Zomers is het wel even anders natuurlijk.

Met mijn werk zijn we een paar jaar geleden ook naar Texel geweest. Eerst hadden we een fietstocht tussen Oudeschild en Den Burg, een van de oudste gebieden van Texel. Het is daar ook een beetje heuvelachtig. Erg leuk gebied. En later hebben we een boottocht gemaakt, garnalen vissen en zeehonden spotten. Garnalen vissen hoeft van mij niet, maar de boottocht was heerlijk.

Ecomare mag ook niet worden overgeslagen. Wij hebben daar een hele middag rondgewandeld. Erg leuk. Ik was er nog nooit geweest.


Hoi Hoi,

Haha wat grappig ik herken jou even niet zo 1,2,3 uit je profiel?? Hoe heet je :P
Aardig tijdje geleden uiteraard. Chanel is 3 jaar geleden helaas overleden. We hebben haar in laten slapen i.v.m. gebroken hoefbeen.
Ik sta nu bij stal Olympus met mijn 'nieuwe' (Heb er nu 2 jaar) pony. Bon is nu 3 en ik kocht haar als ukkiee..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, boeflover, janneke584, laura22, Room_Soesje, s1993, Siers83 en 79 bezoekers