London II

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MontyRulezz

Berichten: 2813
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:50

Nadia schreef:
Ebookers :j

Ik heb even gekeken en dat scheelt echt een hoop, van 18-12 t/m 22-12, dus 4 nachten incl vlucht is het 330 pond naar The Landmark :D . Dat is de helft!! Goeie tip, thanks!!

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:02

Oeh! Ik ga morgen lekker vliegen, als alles goed verloopt, haha. Kan niet wachten!!!! :D

Rodo_
Berichten: 1186
Geregistreerd: 07-08-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:14

Ik ben helaas niet eerder naar Londen geweest, maar volgend jaar komt daar waarschijnlijk verandering in :D. Dan wil ik misschien voor +/- 1maand naar londen gaan. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? :)

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:15

@ Rodo_, Ik heb hier geen ervaringen mee, maar het lijkt me wel super gaaf! Laat je dan wel een verslagje achter? :D

Rodo_
Berichten: 1186
Geregistreerd: 07-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:26

_Kellyy schreef:
@ Rodo_, Ik heb hier geen ervaringen mee, maar het lijkt me wel super gaaf! Laat je dan wel een verslagje achter? :D

Hahah als ik 100% ga, dan zal ik dat doen :)

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 21:29

Haha, oke. Ben benieuwd. Het lijkt me wel echt een super leuke ervaring!

_Luce

Berichten: 502
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Katwijk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:26

Nog 13 dagen yay!! Bijnaaaa...

dreamer1987

Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:05

En ik ben er inmiddels alweer een paar dagen :)
Grote koffer is geen probleem dit keer omdat ik met de trein ben gegaan.. wel flink vertraging gehad en trein naar londen gemist, maar het is allemaal goedgekomen.

ben naar shrek de musical geweest, heb onwijs lekker gegeten bij jamie's italian en morgen ga ik lunchen met een oud-collega en zijn vriend :)
Een vriendin van school is dinsdag met me meegegaan en gisteravond is haar vriend ook gekomen. Die gaan zondagmiddag weer terug en dan ben ik nog tot en met vlgende week zondag alleen hier.
iemand anders dan ook nog in Londen te vinden??

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 10:10

Ik ben er volgende week vrijdag, zaterdag en zondag, maar wel samen met vriend :j

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 19:16

Hoe was Shrek the musical? Die zou ik volgende keer graag willen zien..

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:02

Ik wil ook graag naar een musical gaan maar mijn vriend kan bijna geen Engels :o
Dus die vind het zonde van zijn centen.

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:50

Nog een weekje :D

natas_joy

Berichten: 1360
Geregistreerd: 24-02-07
Woonplaats: Noord Holland

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:01

Hoi,

Ik ga zondag naar Londen toe!
Helaas merk ik nu pas toevallig dit topic op, hihi beetje laat :o
Maar ik ga via mijn school ernaar toe,
ik krijg elke dag 2 uur les op de Malvern School om aan je Engels te werken!
Lijkt me erg leuk, alleen verder weet ik niet of we met de groep ( 20 mensen ) iets gaan bekijken,
Me jeugdherberg zit in de buurt bij Picadilly Circus, dus wie weet iets waar je echt heen moet?

dreamer1987

Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:22

@ Jans, vriendlief niet aan het werk hier dan?
Eventueel zin om naar War Horse te gaan??

dreamer1987

Berichten: 1727
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Venlo

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 10:50

Shrek was trouwens heel leuk om te zien.
Heb erg gelachen.

Ik denk niet dat het heel erg is als je Engels niet zo super goed is, de meeste musicals zeggen toch meer met wat je ziet en de liedjes..
Wij hebben Shrek voor maar 25 pond gezien, we zaten wel super hoog, maar hadden wel clear view. Het is dan alleen jammer dat je de gezichten niet goed kunt zien (uitdrukkingen).

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 11:10

Vriendlief zit nu in Londen :j en ik ga er gelukkig bijna naartoe :D

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 17:24

Hoi!

Ik wil samen met mijn moeder voor haar verjaardag een weekendje naar Londen.
Ik heb zelf via www.londen.nl al een aantal mogelijkheden gezien, maar ik weet totaal niet waar we zullen verblijven.

Het liefst willen we naar musicals gaan (uiteraard Shrek, ben zo blij dat die nu ook in londen is) en dan nog Wicked of iets anders. Tevens willen we ook gaan shoppen en Londen gewoon zien.
Via de site http://www.londenmusicals.nl/ heb ik tickets gespot voor de musicals. Hebben sommige van jullie hier ervaring mee?

Wat is nou het handigst en niet al te duur (het is immers mijn cadeautje zeg maar)..

Sorry voor al mijn vragen, heb het topic wel een beetje doorgespit, maar vraag het liever ook nog eventjes dat ik sommige dingen zeker weet, haha.

Alvast thanks :)!

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 13:07

Ik ben weer terug uit Londen, na er 4 daagjes geweest te zijn. Hebben veel gedaan en mijn benen zijn helemaal versleten, haha. Heb het erg naar m'n zin gehad en hadden lekker weer dus dat was mooi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 19:05

Ik ga 4 september weer naar Londen toe. Het enige wat op het programma staat is de musical Wicked en voor de rest gewoon lekker rondkijken. Via Ryanair de tickets geboekt voor 30 euro p.p. en we slapen in het EasyHotel bij Victoria station. Iemand hier wel eens geweest? Het concept is super, gewoon een kleine kamer met eigen badkamer, je betaalt voor alles wat je extra wil zoals tv, extra schoonmaken, koffersevice. Maar dat heb je toch allemaal niet nodig in principe. Wel gekozen voor een kamer met raam, moest wel lachen dat er dus ook gewoon kamers zonder raam te boeken zijn..

Ook las ik op de site van het Apollo theatre dat er op de dag zelf de front-row seats van Wicked verkocht worden bij het theater voor 27,50 pond per stuk. Toch maar even die maandag gelijk vroeg in de rij van de box office voor kaartjes. Iemand daar nog ervaring mee hoe laat ik daar het beste kan gaan staan?

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:33

@lau, vroeg denk ik... want het is echt druk dan.. en ik denk dat het ook afhangt of er genoeg kaarten over zijn. :)

Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 22:52

Oké mooi begin van de dag dan. Je kan vanaf 10.00 uur kaarten kopen dus dan ga ik er maar om 08.30 staan. Er zijn zowiezo altijd 24 stoelen van de eerste rij die dan verkocht worden en heb al even gekeken voor 5 september maar de halve zaal is nog leeg zowat dus dat moet wel gaan lukken gok ik.. Thanks voor de tip nagini :D

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 23:13


Anoniem

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:19

@ Charmaiineee: Welke musical wil je heen? Meestal is er ook een site van elke musical die je doorstuurt naar een betrouwbare site waar je de kaarten kan bestellen en waar je meestal ook je eigen plaats kan kiezen. Heb zelf geen ervaring met de site die je noemt..

Nagini
Berichten: 11281
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Auckland, NZ

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 11:40

Volgens mij wel, ik heb daar denk ik mijn Lion King kaarten gekocht.. weet het niet 100% zeker meer hoor..
of dat was londonmusicals.nl ofzoiets..

Ik kijk er altijd naar als ze naar betalen gaan of het wel een https:// is. :)

Charmaiineee

Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:26

_Lau_ schreef:
@ Charmaiineee: Welke musical wil je heen? Meestal is er ook een site van elke musical die je doorstuurt naar een betrouwbare site waar je de kaarten kan bestellen en waar je meestal ook je eigen plaats kan kiezen. Heb zelf geen ervaring met de site die je noemt..

Wicked & Shrek