London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:09

Ja, ik hoop ook niet dat ze het stil leggen!


_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:00

Ik ga over een paar daagjes! Heb er echt zo'n zin in!

Gaan vrijdag als we aankomen na het inchecken etc. naar de M&M Store en naar de Govent Garden, dan om 7.00 gaan de deuren open bij Shrek! :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:02

Oeh! Ik ga morgen lekker vliegen, als alles goed verloopt, haha. Kan niet wachten!!!! :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:15

@ Rodo_, Ik heb hier geen ervaringen mee, maar het lijkt me wel super gaaf! Laat je dan wel een verslagje achter? :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 20:29

Haha, oke. Ben benieuwd. Het lijkt me wel echt een super leuke ervaring!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 12:07

Ik ben weer terug uit Londen, na er 4 daagjes geweest te zijn. Hebben veel gedaan en mijn benen zijn helemaal versleten, haha. Heb het erg naar m'n zin gehad en hadden lekker weer dus dat was mooi! :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 14:38

Ik kom ook weer even uit mijn meeleesmodus.. Heb een (lange) tijd geleden ook hier meegepraat..

In februari ga ik weer naar Londen toe, dit keer met mijn broertje van 15 (hij wilde heel graag naar Londen met werkweek, maar is helaas uitgeloot, dus heb hem beloofd dat wij naar Londen gaan en hebben dus gelijk geboekt). Het is voor hem de eerste keer.

Weet iemand nog echte leuke dingen bijv. leuke eettentjes, leuke bezienswaardigheden waar je niet zo snel opkomt e.d.?

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 20:34

Bedankt voor de tips! Ik ga ze eens googelen!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:33

Ik ben al een beetje een lijstje aan het maken wat we willen gaan doen en wat bij elkaar ligt. :D
Mocht iemand nog ideeën hebben qua eten met een broertje van 15, dan hoor ik het graag.
Het zal sowieso wel een keer pizza worden, maar we hebben nog 3 andere avondmaaltijden.. :P


Ik was trouwens €700,00 kwijt voor 2 personen in februari (wel in de voorjaarsvakantie) en we vliegen met KLM.

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 10:50

Je bedoelt bij het metrostation North Greenwich (o.a. dan?) :)
Of zit ik helemaal verkeerd te kijken? :P

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 11:15

Bedankt voor je reactie! Ik stuur je ven een PB.

Heeft iemand trouwens ook ervaring met tickets via internet kopen? Bijv. voor de Londen Eye/ The Shard e.d..

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 16:34

In the Tower hotel heb ik in 2011 geslapen, was erg goed te doen! (Echter nu wel wat prijziger dan in 2011)..

Dit jaar slaap ik in Hotel The Rembrandt, ben benieuwd hoe dat bevalt!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-15 15:03

@Harpoon, mijn ervaring is, dat vliegtickets erg op vraag/aanbod reageren. Vlieg boeken is vaak wel goedkoper, maar hóeft niet altijd zo te zijn.. :)

Ik zou in december 2010 naar Dubai gaan voor 700 euro (retour), dit had ik al erg vroeg geboekt. Toen werd mijn vlucht geannuleerd en had ik in januari een vlucht geboekt (bij een andere maatschappij) om in februari te vliegen en was 400 euro kwijt..

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 10:51

Over iets meer dan twee weekjes zitten wij er ook!
Nu al zin in!

Ga denk ik toch maar een boekje kopen; ben al twee keer naar Londen geweest, maar wie weet staat er nog wat leuks/nieuws in. :)

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 11:46

Ik zat inderdaad naar dat boekje te kijken! Ben in januari 2015 naar Boedapest geweest, en had daar ook zo'n boekje voor gekocht. Vond er toch erg leuke dingen in staan.

Wil hem in Londen vooral gebruiken voor leuke restaurantjes e.d. De wandelroutes hebben wij eigenlijk niet gedaan. Wij hebben meer de leuke dingen van de wandelroute uitgezocht.

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:29

Ier schreef:
Heb je tripadvisor ook op je telefoon geïnstalleerd? In Lissabon hebben wij daar ontzettend veel gebruik van gemaakt! Dacht ik ook zonder internet te gebruiken. Hele fijne app en we hadden hele leuke restaurantjes getroffen. <3


Zag inderdaad dat je ook wat kon installeren. Heb ik in Boedapest niet gedaan. Wil het nu wel gaan proberen! :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 13:59

InekeN schreef:
Hier ook een enorme Londen fan. Omdat jullie waarschijnlijk experts zijn: wij willen graag naar een stad (misschien iets anders dan Londen :o ) waarvanuit we dagtrips kunnen maken (liefst per trein). Zo gingen we vanuit Londen naar Bath, Oxford etc.
Zoiets dus, maar bij voorkeur een andere stad? Ben benieuwd naar suggesties :D

Eventueel Boedapest? Madrid? :)

Ik heb ook nog een vraagje. In 2011 waren de travelcards 7.30 pond. Klopt het dat het nu 12.00 pond is voor een dagkaart? Ik las ook dat je een Oyster card kan kopen en dan daarmee onbeperkt kan reizen voor 6.40 pond per dag in zonde 1-2. Nu komen wij aan (en vertrekken ook) via Heathrow. Ik denk zelf dat het het gunstigst is om 2x een enkeltje te nemen vanaf Heathrow naar het hotel (wel met een Oyster card, dat is goedkoper natuurlijk).

Maar kan je die "dagkaart" van 6.40 pond op je Oyster card zetten? En kan iemand mij vertellen hoe ik dat enkeltje moet regelen op de Oyster card?

Of wellicht dat er een andere (goedkope) oplossing is?

Sorry voor de vele vragen, maar ik heb altijd met een Travelcard gereisd in Londen.

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 02:00


_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 23:35

@Nagini, denk je dat zone 1-2 genoeg is? Of zal je ook snel in zone 3/4 reizen? We gaan niet naar Wembley/Wimbledon oid..

Weet je toevallig ook hoe ik die max (van bijv 9.20) erop zet? Moet dat bij een machine?

Kan je me ook vertellen hoe het zit als ik dat "plafond" erop heb staan, maar met die Oyster card vanaf Heathrow wil reizen? Gaat dit dan ook van je saldo af? Want ik denk dat je dat "plafond" moet activeren bij een automaat?

We blijven trouwens 4 volle dagen.

Denk dat je laatste bericht niet voor mij is. :)

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 00:21

Hm, dus dan kan ik beter een enkeltje kopen vanaf Heathrow (zone 6) naar het hotel, en dan bij het metrostation daar zo'n kaart? Anders betaal ik gelijk voor zone 6, terwijl ik verder de hele dag in zone 1-2 reis. :)

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 00:40

Mijn hotel ligt vlakbij metrostation south kensington :)

edit: zie dat ik dan 25 euro ongeveer kwijt ben, denk dat ik dan beter met de metro kan. :)

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 15:58

Dank voor jullie berichten!! :D

Iemand toevallig al bij Sky Garden geweest? Ik ga de 23e... Ben benieuwd!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:21

Ik laat het je weten Paddington!
Ga dit jaar ook voor het eerst naar The Shard. :D

Voor Sky Garden moet je wel tickets boeken, maar deze zijn gratis, dus wellicht dat je dat al kan doen? :D

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 15:50

Ja klopt inderdaad! Op de Walkie Talkie toren!

_Kellyy
Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 20:32

Celiien, tegenwoordig bij KLM ook niet meer helaas..

Mijn eerste dag zit erop. Veel gedaan en gezien al! Had een 7 dagen pas voor 37.10 pond onbeperkt reizen. Meneer wist niks van de unlimited journeys en Ik kon bij de automaat geen visitors pas kopen dus maar voor deze optie gekozen! :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Azmay, Babsiej, Ineke2, maaikemuis, Mama3, Yavanna en 65 bezoekers