Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:52

Nee die 30 euro klopt niet, heb net de juiste prijzen voor je opgezocht.

Maar dat zou je ook eventueel wel kunnen doen is een hotel in de buurt zoeken
voor weinig maar ik denk dat de trein wel een dure opgave is als je zo laat gaat
boeken.

Als je echt weinig te besteden heb zou je met de bus kunnen.. ik dacht dat eurolines
niet zo duur zijn met tickets.


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 20:01

Voor de prijs voor de trein moet je echt 3 of 4 maanden van te voeren boeken op de dag dat het kan.
Anders schieten de prijzen zo omhoog is mijn ervaring.

Ja Dinsey is een dure aangelegenheid.. ik heb in Januari geboekt en ben pp 300 kwijt voor 5 dagen met
de bus.. en ik ga 25 Juli maar dit was met 30 procent korting..

Ik heb zelf geen ervaring met eurolines maar heb wel eens op de site gekeken als ik ook besloot lastminute
ergens naar toe te gaan ;)

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 20:14

Ja kinderen tot een bepaalde leeftijd kunnen gratis mee dus dat is weer gunstig voor gezinnen
met kleine kinderen.

Voor mijn zoon moest ik gewoon als voor een volwassene betalen met zijn 12 jarige leeftijd |o

Voor de 900 zitten we wel in de goedkoopste Disneyhotel.. moet er niet aan denken als ik
de duurste had genomen :=

En dan moeten we nog eten en de bekende souvenirs meenemen dus gooi nog maar een paar honderd er tegen
aan.. :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 07:13

Natuurlijk kan je het zo duur maken als je wilt.. zeker als je een jaarkaart in bezit hebt.

Maar ik snap ook best dat je voor het geld wat ik uit geef best een weekje in een warm oord
kan gaan zitten maar ik kom voor de maggie en alles er om heen dus daar heb ik best wel wat
voor over helaas :))

Nog 15 nachtjes en dan mogen we alweer *\o/*

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 04:50

xNathaliee schreef:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op weeronline staat dat het ma 25 juli gaat regenen in Parijs |(


Zeg ik wil niet nat worden de 25ste dus je zal toch echt een zonnedansje moeten doen _O-

Nog 12 nachtjes slapen *\o/*

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 18:55

xNathaliee schreef:
Haha doe je mee :j
Indd. ik ga volgende week al lekker me tas inpakken *\o/*
Moet volgende week do en vrijdag werken en slaap vrijdag/zaterdag/zondag bij mijn vriend en maandag vertrekken we dus woensdag lekker al me tas inpakken :Y) m'n vriend zei waarom doe je het niet zaterdag gaan we even langs jouw huis pak je je tas in dus ik zei ja daaaag straks vergeet ik alles .. hij zat me aan te kijken }:0 haha, was er gister nog op het nieuws dat vrouwen té veel meenemen, ik stak me hand op en zei beter té veel dan té weinig :')


Gaat het lekker dames , zal wel aan het sh&t weer liggen he ;)

Ja uiteraad doe ik mee.. als je een klein vrouwtje met een maatje meer in Disney in de regen ziet dansen dan ben ik het _O-
Ik moet deze week nog 2 dagen werken en volgende week alleen Ma.Di.Woe en Donderdag werken en vrijdag lekker vrij om de laaste
dingen te regelen en me koffer te doen.

Zaterdag me huis opruimen en schoonmaken en koffer inpakken wat er nog in moet en Zondag richting Utrecht waar we in het Hotel
slapen om Maandags om 05.30 in de disneybus te stappen :):)

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 06:10

Nog 9 :):) :):) :):) :):)

Hopelijk Maandag me reispapieren te kunnen ophalen :#

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:52

Ik ga vanavond de dingen die in de koffer kunnen erin doen en kijken wat ik nog nodig heb
kwa kleding :+

Net me reispapieren opgehaald bij het reisburo en morgen de Oadbalie bellen voor de reserveringen
die ik wil maken voor het avond eten .. *\o/*

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 18:28

Het wordt altijd wel aangeraden tijdens vakantie..
en ik heb geen zin in om uren in een rij te staan wachten voor voedsel ;)


paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 05:22

Ach ze kunnen niet eens 2 dagen van te voren goed het weer voorspellen dus zal je nu
nog niet zo druk maken hoor ;)

Ik ga Vrijdag ff bij de Xenos langs voor een stevige poncho mocht het volgende week
gaan regenen in Disney :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 18:20

mbkaatje schreef:
JulPaddington is er dan toch ook en die logeert in Cheyenne, vlakbij dus.


Een kleine correctie ik zit ook in Sante Fe en voor 5 dagen en 4 nachten *\o/*

We kunnen idd een mini Disney meeting houden _O-

Nou een graadje of 20 en droog volgende week is prima, voor mij hoef het niet bloedheet te zijn.

Wij willen in iedergeval in de Silver spur eten dus daar moet ik nog voor reserveren maar dat doe ik Vrijdag
wel ff als ik vrij ben want ik kom er niet aan toe op het werk er ff tussenuit te knijpen.

Veel plezier Nancy, en koop niet te veel souveniers dan blijf er ook nog wat voor mij over +:)+

MIjn vriend roept nu al je gaat niet te veel uitgeven want hij is dit jaar niet van plan om een 3e koffer
aan te schaffen wat vorig jaar in Londen echt nodig was. :o

Maar volgens mij was er wel uitverkoop :):)

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:34

Suuskipje schreef:
Paddinton en Natalie, als jullie een wat gezetter meisje zien lopen met zwart met blond haar dan ben ik dat :Y)


Als een fors klein vrouwtje ziet lopen met een vriend naast haar van 2 meter en een zoon die net zo groot is als moeder
dan ben ik het :') of je herkent me aan me hoefijzertatoo op me rechterkuit <<)

Oef wat stop ik in onze 2 koffers.. in ieder geval neem ik altijd een extra paar schoenen mee of in dit geval me slippers en voor
de rest van het gezin ook. Heb een hekel aan op 1 paar schoenen te lopen de hele dag dus wisselen is voor mij de uitkomst.

Voor de rest 2 3kwart broeken en een lange broek voor me zelf en voor vriend lief een lange en een korte broek en voor zoonlief
4 korte broeken en 1 lange broek en een pyjama voor ieder.

Voor de rest voor 5 dagen t shirts-hempjes per persoon en idd een vest voor de koude uurtjes en uiteraad schone sokken en ondergoed :')
En in me toilettas zit de gebruikelijke dingen maar heb er wel zonnebrand toegevoegd en antimuggenbende en asprines.

In onze rugzak zit een ehbo kitje voor je weet maar nooit en batterijen voor de fototoestel en een hoop lekkernij voor onderweg
richting disney.

En ik moet me badeendjes niet vergeten want daar moet ik op de foto mee in bad .. weddenschapje met me zus afgesloten :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 06:15

Nog 3 dagen *\o/*

Vandaag de laaste kleding wassen die ik nog mee moet nemen en nog ff naar de stad voor de laaste dingen te halen.
Morgen me huis goed schoonmaken en een lijstje maken voor me ouders die me katten gaan verzorgen :')

Zoals de planning nu is Zondag eerst naar het hotel in Utrecht me koffers dumpen en dan naar mijn schoonouders om me
auto daar neer te zetten en dan weer terug met de trein naar Utrecht naar het hotel.

Gelukkig hebben we als het goed is ook iemand die ons weer op kan komen halen als we terug komen dus ook weer een stress minder :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 12:16

Ik moet nog kleine dingen in de koffer doen en me vriend die vanavond komt nog een deel van zijn
kleding nadat ik bekeken heb wat hij mee wil :+

Maar ben wel geslaagd in de stad wat ik nodig had dus weer een stresje minder :P

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 07:13

IK heb echt geen idee Daniella.

Zo ik ben vanacht om 01.00 ook weer terug thuis gekomen :D
Nee geen meeting gehouden helaas.

Phoef waar zal ik eens beginnen.
We stapten Maandag rond 05.00 op de bus in Utrecht en rond 14.00 waren we bij het hotel waar ik gelijk kon incheken en de koffers
op de kamer kon uitpakken.

Daarna ff geluncht bij Anette's Diner in de Village en daarna gelijk naar het park gegaan en wat atracties gedaan en rond gelopen en
wat gegeten bij de Mac om vervolgens om toch om 21.15 in bed te belanden zo moe waren wij.

Dindsdag om 07.00 aan het ontbijt en om 08.00 het park in want van 08.00 tot 10.00 was het park open voor hotelgasten.
Maar ik vond het erg tegenvallen welke atracties er open waren en om 09.00 zaten we alweer op een bankje te wachten tot
het 10.00 was dat de rest open ging. Ondertussen was ik langs de cityhall geweest om een tafeltje te reserveren voor het
restaurant de Silverspur want ik had hier goede referenties over gelezen.

Nou nog een beetje in het park rond gehangen tot een uurtje of 2 toen terug gegaan naar het Hotel kamer om ff relaxen want
we wouden de lichtjesparade en het vuurwerk zien die avond. Rond 18.00 richting het restaurant de Silver spur en kregen een
leuk tafeltje met naast ons een Nederlandse gezin. Toen het menukaart na 10 minuten gestudeerd te hebben waren we er uit
wat we namen maar er kwam gewoon niemand langs en zo hebben we een tijdje gezeten.

Toen was ik het zat en wou opstappen tot me vriend zei trek er eens 1 aan der jasje dus maar gedaan en na 20 minuten toch
ons glaasje vocht gekregen en onze voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht door gegeven.

Mijn zoon kreeg zijn kindermenu in 1 keer terwijl wij aan onze voorgerecht nog zaten en die was best lekker.
Toen kregen we onze hoofdgrecht maar dat was ook lekker maar echt te weinig voor het geld wat je er voor betaalde.
Mijn zoon had zijn menu al lang en breed op terwijl nog aan het hoofdmenutje zaten.

En als toetje hadden wij voor een chocoladefontijn gekozen maar dan krijg je gewoon wat fruit met een bakje koude
chocoladesaus erbij.

Ook het Nederlands gezin naast ons vond het restaurant zwaar tegenvallen voor het geld wat je moest afrekenen.
Ja de franse ober dacht ook dat hij het wisselgeld mocht houden want toen we moesten betalen bleef hij 10 minuten gewoon
weg met de hoop dat we weg zouden gaan maar helaas voor goede service geef ik fooi maar dit restaurant is echt een aanfluiting
in mijn ogen. Je betaalt toch 100 euro voor 2 volwassenen en 1 kind dus niet echt goedkoop in mijn ogen.

S,avonds vooraan bij de lichtjesprarade en van het vuurwerk kunnen genieten ondanks dat mensen toch nog denken als je er al vanaf 20.00
zit te wachten dat ze toch nog voor kunnen dringen om 22.00 maar helaas ik laat me niet aan de kant zetten door een stel italianen :(

Woensdag een dagje Parijs wezen doen, dit was leuk maar wat een armoe in Parijs overal roma's die bedelen en afrikanen die je een
armbandje proberen om te doen terwijl je loopt. En dan nog boos worden als je zegt dat ze moeten ophoepelen :o

Donderdag richting studio's maar wat een drukte bij Finding Nimo na opening stond er al een wachtrij van 80 minuten dus die hebben we
maar overgeslagen. Voor de rest was het aardig te doen in de Studio en rond het middag uur weer richting park gegaan om een te reserveren
in het reastaurant The Lucky Nugget.

Dit is een aanrader vind ik, je hebt een lopend buffet en het is ook gewoon lekker en je kan eten zoveel je maar wilt.
Daarbij was de service ook super en hebben lekker gegeten.

Vrijdag nog een rondje park gedaan en toen weer om 15.15 met de bus terug en onderweg een paar keer moeten stoppen
omdat de andere bus van Oad de turbo stuk had.

Maar de volgende keer dat we gaan ga ik toch buiten de vakantie om want op sommige momenten vonden wij het gewoon te druk terwijl
de wachttijden voor sommige actracties toch meevielen.

Ik ga nu mijn koffers maar eens uitpakken want er wacht nog 5 dagen vuile was op me en me te veel geshopte spullen die ik nog een plekje
moet geven <3

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 16:24

mbkaatje schreef:
Klinkt goed Paddington, volgens mij hebben jullie je wel vermaakt.
Wat vonden je mannen ervan?

Silver Spur kunnen we overslaan dus. Zo te lezen is het ook niets voor vooral mijn vriend.

Is het je bevallen met de bus? En hoe was het hotel?

Wij hadden trouwens dezelfde ervaring in Parijs. Vooral bij de Eiffeltoren werd je steeds lastig gevallen door Afrikaners met mini eiffeltorentjes en inderdaad boos worden als je nee zegt.


Ja me mannetjes vonden het geweldig en hebben zich uitstekend vermaakt.
Ze hebben samen veel atracties gedaan die ik al ooit gedaan had en buiten bleef wachten.
Ik zal morgen proberen een paar foto´s erop te zetten als het me lukt ;)

Me vriend vond wel dat ze de prijs wel weten te vragen in Disney en ik vond het ook duurder geworden dan de laaste keer dat ik er was.
Ik heb al gezegt de volgende keer gaan we met de auto want de bus is ons wel goed bevallen maar het duurt gewoon veel langer.
Ook wij hebben in de file gestaan heen in Frankrijk en terug in Belgie want ze waren met de weg bezig in Belgie.

Het hotel Sante Fe was goed hoor, redelijke schone kamer en we hebben steeds ontbeten om 07.00 dus geen lange rijen gelukkig.
Alleen wat ik miste steeds bij het onbijt was een eitje of zo.. na een paar dagen ben je het gewoon toe aan iets anders :D
Ik weet dat dit vroeger tegen betaling wel mogelijk was.

Volgende keer doen we een ander hotel want we hebben ze allemaal bekeken op een gehuurde bakfiets en hij was van mening dat de
volgende keer een ander hotel aan de beurt is.

Ik heb denk wel 20 romavrouwen moeten zeggen in Parijs dat ze moeten oprotten, ja na een paar wordt je steeds onvriendelijker want
het verpest gewoon je humeur. Ook zaten sommige te knielen met hun gezicht naar de grond met een bekertje voor geld..

Ook liepen we op een gegeven moment in een straatje in waar goud, nep artikelen, sigareten, metrokaartjes om de 5 meter
werden aangeboden dus daar zijn we ook snel weer weggegaan.

Ik snap niet dat de franse regering dit allemaal toelaat want dit is toch een smet op een hoofdstad waar een hoop toeristen lopen.
Toen we terug in de trein van Parijs naar Disney zei ik tegen me vriend het lijkt wel of we in een trein in Afrika zitten want wij
waren de enige blanken in het treinstel. :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 05:36

Je kon niet eens normaal bij de Sacre Caeur komen vanaf beneden want ze staan gewoon
de ingang te blokkeren en pakken elke toerist die langskomt om een touwtje om je arm
te doen in rasta kleuren. Als je van deze atractie naar metrostation Barbés Rochechouart
loopt dan waan je of je op de zwarte markt loopt met heel veel opdringerige verkooplui.
Je kon er van siagreten tot goud en alles er tussen in kopen om de 5 meter :D

Bij het Louvre vond ik het nog mee vallen daar liepen ´maar´2 mannen rond die je wat wou aansmeren.
Maar op de Champs Elysées daar vond ik het net zo erg als bij de Eifeltoren. Hier lagen om de 50 meter
vrouwen te bedelen en je werdt ook steeds aangesproken door roma´s wij zijn hierdoor eerder van deze straat
weg gegaan.

Ach ik heb leuke foto´s er aan over gehouden :+ ;)

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 18:16

Zal ik morgen ff gaan doen.. moet zo weer weg :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 05:43

De tramtour stond bij ons een kwartiertje wachttijd.. dat bleek dik 3 kwartier te zijn :\
BUzzlightyear is echt grappig.. heb er leuke foto´s aan over gehouden.
Ik wou graag in Finding memo atractie maar als je iets na 10 uur binnenkomt sta je
al gelijk 80 minuten in de rij.. dan maar niet in die atractie :x

Wat me wel opviel dat er heel veel storingen waren toen ik er was aan Space mountain,
big thunder mountain en de tramtour.

Ik heb echt geen idee meer hoe ik de foto´s er op krijg maar heb een poging gedaan
http://www.mijnalbum.nl/Album=HT3HTEGZ

Dit zijn er nog maar een paar , zal vanavond eens kijken of ik er meer erop krijg als ik tijd heb :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:08

mbkaatje schreef:
Leuke foto's Paddington, ik wil nog wel meer zien ha ha.
Wat een enorme burger, was dat bij Annette's?


Was je eigenlijk ook nog in de tower of terror geweest? Die vond ik echt top.


Ja dit is bij Anette´s en het is de grootste (en duurste) burger die ze hebben en ik ben er
de hele dag echt vol van geweest.. maar je kreeg wel een gratis shake als je hem op krijgt :))

Nee, ik ben helaas er niet in geweest omdat beide heren niet wouden en alleen is ook maar alleen :Z

Nee de wachtijden aanduiding is echt waardeloos, wij hebben vaker langer moeten staan dat er op het bordje stond.

Wij hebben veel atracties in de avond kunnen doen na het avond eten, toen werdt het een stuk rustiger.
En de kleuterdingen hebben wij om 08.00 tot 10.00 in de morgen kunnen doen maar dan is er wel
heel weinig open en is leuk voor 1 ochtendje maar van mij mag Disney wel wat meer open gooien smorgens. :j

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:54

Klopt, wij stonden vooraan te wachten tot het treintje om 10.00 uur open ging en toen zat mijn vriend ook aan de cijfers te klooien :+

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 19:32

Ik kan een redelijke grote eter zijn en hij was voor mij ook net to mutch :D

Ik heb mijn vakantie foto´s bij de Hema online laten afdrukken a 35 euro maar
de meeste zijn gewoon lelijk! Heb hier normaal nooit last van met mijn camera (14 megapixel)
maar het foto papier is echt prut. (ik heb jaren in het papier gezeten dus weet er
wel iets van) van dicht bij is het echt niet om aan te zien :x

Van het weekend een paar bij de kruitvat laten doen kijken wat hun kwaliteit is.

Ik baal hier echt van -:(-

Ik heb jammergenoeg weinig foto´s van het lichtjesparade en geen 1 van het vuurwerk
omdat ik te druk bezig was om alle te bekijken :D

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:04

Die wou ik ook , maar uit eindelijk voor een andere gekozen.
Ik heb ook het fotolijst gekocht waar 4 foto´s in kunnen met disneytekst erbij.

Dus jullie hebben ook geen goede ervaring met de hema.
Het lijkt bij sommige foto´s of we alians zijn van dichtbij :=

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:11

Mijn vriend vond hem ook aan de prijs dus dat was ook onze discussie punt.
Laat ik vooropstellen dat mijn vriend alles duur vond maar niks gewent is :')

Heb er nu 1 van Mickey en dan het kasteel erop en met het jaar getal 2011 erop.

paddington
Berichten: 2467
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 22:01

Op 1 of andere manier doet kruidvat fotoservice het niet bij mij.
Ik ga ze nu via webprint doen, daar lees ik alleen maar positieve verhalen over :j
Ik ga nu 176 foto´s laten afdrukken en ben 12,43 kwijt en dat is incl verzenden.

Zal mij benieuwen of het nog lukt want ik val bijna in slaap :z


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Blue_flower, Eliana, Eskimo, Luzerna, Pellelilly, Sanne_zepp, Supertje, Theseus en 73 bezoekers