Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 09:38

Nee, dat kan ik me voorstellen. Succes!


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 14:47

Vervelend. Je wilt het graag nu geregeld hebben, dat begrijp ik wel.
Maar het kan natuurlijk zijn dat degene die jou hielp er niet veel meer mee kan. Hoe vervelend ook. Ik hoop dat ze toch nog met een goede oplossing voor je komen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-11 16:00

Soms bereik je niet zoveel met boos worden. In ieder geval is het wel handig om "redelijk" te blijven. Er is zo te horen iemand mee bezig, en dan moeten ze misschien ook in de gelegenheid worden gesteld het op te lossen. Zij hebben een fout gemaakt, dus zij moeten het oplossen, of in ieder geval met een bevredigende oplossing komen.

Is de hele reis al betaald?

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu geregeld wilt hebben. Ik weet niet welk reisbureau het is, maar je zou ze aansprakelijk kunnen stellen voor de extra kosten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:25

Hier ook hoor. Heel erg vervelend voor jullie.

Heb je al wat gehoord?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:30

Ik vond Phantom Manor ook heel leuk. Niet zo heel lang ervoor had ik die film met Eddy Murphy gezien, waarin dit verhaal min of meer wordt verteld, dus dan is het wat logischer.
Maar er was veel te zien, wat me dus allemaal wat te snel ging. Ik vond het supergrappig aan het einde met die geesten achter je. Was bij ons in ieder geval goed gelukt. Wij hebben er ontzettend om gelachen.

Eng is het in ieder geval niet nee. En ik vond het jammer dat het allemaal in het frans was. Weet iemand of dat altijd alleen maar in het frans is, of hebben ze ook engelse versies.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 15:04

Ja, die streched room. Erg grappig. Geen idee hoe snel het gaat, dat wij er waren was het heel rustig in het park. Ik heb alleen bij de ToT vrij lang in de rij gestaan.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 09:40

Ja, met kinderen kan je niet anders. In de vakanties moet je het gewoon treffen. Ik hoop erg voor je dat de gemiddelde wachttijd van 90 min. niet klopt, pfff.

Wij waren er in november. In Frankrijk is 11 november een nationale feestdag en iedereen heeft dus vrij. We zagen die dag dus al hordes mensen richting het park gaan en daar hadden we geen zin in en zijn we naar Parijs gegaan.

Ik ben wel erg benieuwd hoe je vriend het vind. De mijne vond het geweldig, maar daar was ik van te voren ook een beetje onzeker over. Hij vond de Efteling wel al leuk, maar dat is toch weer anders.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 10:44

Jammer van het hotel in Brussel. Dat was vooraf natuurlijk al niet de bedoeling, dan is het extra sneu als het nog een slecht hotel is ook.

Heb je nog foto's gemaakt? Wat hebben jullie allemaal gedaan. Oftewel: verslagje!


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 11:36

Flevohof ..... ook geweest met school, maar heeft totaal geen indruk achter gelaten.
Mijn ouders hebben me een paar keer meegenomen naar de Efteling. Dat stelde toen ook nog niet zo heel veel voor, was voornamelijk het sprookjesbos. Maar was wel gelijk verpest dus.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:40


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:09

Je kan het zo duur maken als je zelf wilt. Ik lees ook wel eens dat men bij het ontbijt nog wat eten inpakt voor later. Heb ik zelf nooit gedaan, maar als je niet zoveel te besteden hebt .....

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:34

OAD heeft veel. Je kan ook boeken via Disney zelf en dan aangeven dat je met de trein wilt.

Dat is wel heel vervelend Paddington. Ik hoop dat je snel wat anders vindt, niet alleen voor je tripje, maar sowieso. Dat is niet fijn om zonder inkomen te zitten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 10:58

Je kunt ook in Brussel overstappen op de trein die wel in Disneyland stopt. Dat zou mij persoonlijk het fijnste lijken.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-11 11:35

Dat is waar, ook zonder dat je frans spreekt, kom je er wel.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 13:52

Wat lekker dat je weer ander werk hebt. Goed dat je het direct hebt gezegd, een goeie werkgever heeft daar meestal dan geen problemen mee.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:31

Stil hier!
Via www.hema.nl heb ik vorige week een collage gemaakt van foto's van Disneyland. Afgelopen zaterdag heb ik ze (in totaal 3) opgehaald en die van Disneyland opgehangen. Hij is erg leuk geworden al zeg ik het zelf. Nadeel is wel dat ik eigenlijk weer graag heen wil.
Maar er zijn nog zoveel andere leuke dingen, waar ik ook naar toe wil ...... (zucht).

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 21:36

Leuk hoor, over een maand is het vast ook al lekker weer.
Ben benieuwd of het je nu beter bevalt dan de vorige keer EvaC.

Earl of sandwich lijkt mij een mooie aanwinst, die broodjes lijken mij heerlijk. Als jullie dat nou uit gaan proberen en verslag uitbrengen ... dan weet ik dat voor als ik (ooit) weer eens in Disneyland ben.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 08:56

Dat is ook zo, jullie gaan lekker snel al.
Dan moet Paddington Earl of Sandwiches maar gaan testen.

Lijkt mij een mooie aanvulling. Toch iets warms, maar je zit niet de hele avond te tafelen.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:18

Voor al mijn vakanties gebruik ik altijd een zakje voor om mijn nek. Daarin zit dan mijn paspoort en eventueel bankpasjes. De rest heb ik gewoon in mijn tas. Of ik nou thuis ben of in het buitenland, of in Disneyland in dit geval dus, op mijn tas moet ik toch altijd letten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:58

In het kluisje op je kamer kan ook. Volgens mij heb ik dat in Disneyland gedaan ja.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:04

Las net dat www.oad.nl weer een 72-uur stuntverkoop heeft. Aanbiedingen in mei, juni en juli.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 08:38

Zo dat scheelt. Waar had jij dan geboekt Paddington?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:50

Het is net wat voor hotel je wilt. Het is inderdaad leuk om in een disney hotel te slapen, maar er zijn ook goeie hotels (lees: luxer) voor ongeveer dezelfde prijs, net buiten Disney. Dat is ook prima te doen.

Op het Disneyterrein zelf zijn er 6 hotels. Het hotel het verste van het park is de goedkoopste en hoe dichter bij het park, hoe duurder. Santa Fe is de goedkoopste en het Disneyland Hotel is het duurste.

Wij zaten in Hotel Cheyenne (op een na goedkoopste). Ik vond het prima, ik heb er heerlijk geslapen. Mijn vriend vond het minder. De opzet is in elk geval erg grappig. De kamer gewoon, maar ik heb er heerlijk geslapen. Het ontbijt is ook "gewoon", maar ik heb mijn buikje prima vol gekregen.

Kortom het is net wat je wilt.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:15

Leuk toch! Wanneer ga je?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:52

Voor je het weet is het zover.

Wilde je niet liever naar de Efteling hi hi.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ineke2, Kmbrly, oblix, Paloma_Janet, Soepkipje en 85 bezoekers