het wordt bij mij dan een principe kwestie.... alles op alles om het voor elkaar te krijgen, zeker als zo'n doos niet wil bellen enz. maar dat verschilt per persoon natuurlijk je moet doen waar jij je goed bij voelt
Vervelend. Je wilt het graag nu geregeld hebben, dat begrijp ik wel. Maar het kan natuurlijk zijn dat degene die jou hielp er niet veel meer mee kan. Hoe vervelend ook. Ik hoop dat ze toch nog met een goede oplossing voor je komen.
paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring
Geplaatst: 01-03-11 16:29
Ik was niet zo vriendelijk gebleven denk ik...
Maar in dit soort gevallen voel je idd machteloos maar ik vind dat de RO beter hun best kan gaan doen want ik vind ze best wel laks in hun houding tegen over jou als klant.
Of tenminste doen of ze wat intreseert en niet denken we hebben het geld binnen en de klant kan hoog en laag springen.
Ze zei dat we ook met eigen vervoer naar Brussel toe konden reizen, of via Zwolle, dat was onze keuze dan geweest. Ze moest echt overleggen met de maneger, en daar gingen wij niet op wachten, vandaar dat we er op een gegeven moment wel genoeg van hadden.
We wouden het nu geregeld hebben, om geen zorgen meer hoeven te maken, dus vandaar dat we zeiden: prima, betalen we het zelf wel. M'n zus brak echt daar, en ik ben achteraf ook helemaal gesloopt. Ben blij dat we nu wel op een rustige manier er heen kunnen.
Soms bereik je niet zoveel met boos worden. In ieder geval is het wel handig om "redelijk" te blijven. Er is zo te horen iemand mee bezig, en dan moeten ze misschien ook in de gelegenheid worden gesteld het op te lossen. Zij hebben een fout gemaakt, dus zij moeten het oplossen, of in ieder geval met een bevredigende oplossing komen.
Is de hele reis al betaald?
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu geregeld wilt hebben. Ik weet niet welk reisbureau het is, maar je zou ze aansprakelijk kunnen stellen voor de extra kosten.
De hele reis is betaald ja en het is 2x gecheckt, de heen en terug reis, en toen hebben we het dus niet gezien. Maar omdat mijn zus een vreemd gevoel er over had, checkte ze het thuis na. De vrouw die ons hielp (de vorige 2 keren) vertelde dat ze enkel de data had in gevuld, en niet naar de dag had gekeken. Maar haar collega liet haar niet uitspreken.
Ik zou eens kijken of ik ze aansprakelijk kan stellen
wph1
Berichten: 611
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Nijkerk
Geplaatst: 01-03-11 18:06
ENgeltjes Jeetje wat vervelend allemaal .
Dit is echt een domper op jullie uitje maar probeer het zo snel mogelijk uit je hoofd te zetten en ga genieten . Je hebt nu toch alles geregeld en betaald dan komt de rest straks wel om het uit te met het rb.
PULLAr gewoon gaan wij zijn ook geweest ivm schoolgaande kids,het is er druk maar dat is elke vakantie zo en daar ontkom je niet aan. Wij hebben gewoon geduldig gewacht bij de atracies minimaal 1 uur en het was te doen. We hebben wel de weergodden met ons want het was vorige week mooi weer do/vrij en zaterdag.
paddington
Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring
Geplaatst: 01-03-11 20:10
Ik hoop dat alles toch nog goed komt voor je EngeltjeS en dat je toch echt gaat genieten in Disney
Charmaiineee
Berichten: 1905
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Pijnacker
Geplaatst: 01-03-11 23:59
paddington schreef:
Ik hoop dat alles toch nog goed komt voor je EngeltjeS en dat je toch echt gaat genieten in Disney
Vind ik ook! ! en omg het is idd een enooooooorm gedoe!