London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:46

Hallo allemaal ! Ik ga in het weekend van 4 maart 3 dagen met mijn lief naar Londen. We willen nu een schema maken met wat we wanneer willen gaan doen zodat we een redelijk programma hebben!

Het lijstje op de 1e pagina is erg handig. Wij verblijven in Park Plaza Westminster Bridge. Volgens ligt het dichtbij de London Eye etc. dus behoorlijk centraal! :)

Vrijdagavond gaan we naar een musical ( The Lion King!) Vrijdagochtend vliegen we om 09.30 heen! :)


Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:53

Daar ben ik weer! Ik heb een vraagje.
Wij vliegen naar stansted. Hoe is het vanuit daar het makkelijkste om naar westminster bridge te gaan. Ons hotel ligt tegen over de london eye.

Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:14

Ah heel fijn! Ik las ergens anders dat je vanuit stansted de trein naar liverpool street kunt pakken. En vanuit daar de metro. Is dat ook een optie ?
Ik heb namelijk geen idee wat een coach is ? :=


Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:25

De site die hierboven staat geeft aan als we via Stansted Airport naar London Westminster gaan dan kost het 21 pond. En dat is een enkeltje geloof ik. Als ik het goed begrijp.
Of doe ik nu iets goeds verkeerd ?

Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:43

Bedankt allemaal !
We pakken een coach naar victoriarail en vanuit daar of de metro of we lopen het! :) Misschien dat ik dan wel mijn benen wil strekken onderhand! :)

En volgens mij is een retour met de coach 12 pond goedkoper per persoon vergeleken met de trein.
En we mogen ook pas om 14 uur inchecken in het hotel.

Is het slim om nu al kaartjes te kopen ? Of kunnen we dat ook doen als we daar in Londen zijn ?

Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:11

Dat dacht ik dus ook Spekkie. Toevallig dat er gisteren twee vluchten naar Londen vertraging hadden en dan kun je inderdaad je kaartje weggooien.

Hilde_q
Berichten: 7947
Geregistreerd: 28-04-06

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 13:43

NOu ik ben net terug van een super weekend Londen met lief!!! :+: Wat een stad zeg!!
Ik wil er zeker nog een keertje heen! We hebben super lekker weer gehad en een mooi hotel pal tegenover de big ben en de London Eye!

HVU: Sterkte :(:) !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Fnanne, IASCrawler, Paloma_Janet, perdjes, turtlelito en 76 bezoekers