Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wph1

Berichten: 611
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:01

Grapje schreef:
Suuskipje schreef:
Ik ga 25 juli *\o/* 4 daagjes in Santa Fe. Heb wel al hotel new york en sequia lodge gehad en dat was prima. Hoe is Santa Fe?



Oeh! Nooit van me leven dat ik nog eind juli of begin augustus ga, stervens druk! Uren in de rij moeten staan!

Carnavals vakantie is ook stervens druk...

Ben vorig jaar begin september geweest, toen net alle vakanties afgelopen waren.


Maar als je kinderen hebt dan heb je niet voor het kiezen want dan MOET je in de schoolvakanties :j

arabella2000
Berichten: 4151
Geregistreerd: 14-05-06
Woonplaats: zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:27

bluebeauty schreef:
Arabella; is dat etap hotel? Zijn wij ook geweest vorig jaar en gaan we dit jaar weer doen. Ik vond de matrassen in santa fee erg slecht, daar moet ik bij zeggen dat ik ook rugklachten heb. In etap hotel waren de matrassen echt goed.


het is volgens mij niet het etap hotel maar het Premiere Classe Marne la Vallée - Bussy St Georges . Mijn ouders gaan er komende week heen.

Het ontbijt moet er niet geweldig zijn; maar ik lust toch geen frans ontbijt, dus we nemen lekker zelf brood mee.

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:33

Grapje schreef:
Suuskipje schreef:
Ik ga 25 juli *\o/* 4 daagjes in Santa Fe. Heb wel al hotel new york en sequia lodge gehad en dat was prima. Hoe is Santa Fe?



Oeh! Nooit van me leven dat ik nog eind juli of begin augustus ga, stervens druk! Uren in de rij moeten staan!


Tsja schoonzusje en zwager zijn beide studerend en kunnen alleen in de zomer :) het is dus helaas even niet anders.
En ach ze hebben ook van de fast passes toch?

Suuskipje

Berichten: 6616
Geregistreerd: 12-11-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:34

paddington schreef:
Suuskipje schreef:
Ik ga 25 juli *\o/* 4 daagjes in Santa Fe. Heb wel al hotel new york en sequia lodge gehad en dat was prima. Hoe is Santa Fe?


Ik zit me net te bedenken dat ik ook op 25 Juli vertrek en ook ik zit in Sante Fe :D

Hoe gaan jullie er naar toe?


Leuk :D
Wij gaan met de auto, dag van te voren naar schoonzusje in Maastricht, scheelt toch weer wat reistijd :)

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:43

Ik ga ook 25 juli en zit ook in Santa Fe haha.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 11:57

Ik bespeur hier een minimeeting in Santa Fe.
Ik ben er nog steeds niet uit wanneer ik nu wil gaan, denk dat het ergens september anders begin november gaat worden.

Anoniem

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 12:23

Ze hebben fastpasses, maar mijn ervaring is dat je echt smorgens een route uit moet stippen hoelaat je waar fast passes wil halen, anders zijn ze op. En dat gaat heel snel. Ook is het nu wat strenger geworden en kan je pas niewe pases halen als je de andere (andere atractie) gebruikt zijn oid. Ik weet niet meer precies hoe dat zat, maar het ging niet zo makkelijk als 4 jaar geleden.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:18

Wat grappig zeg dat er drie van jullie op dezelfde tijd in Disney zijn én in hetzelfde hotel.
Mijn voorkeur zou het ook niet zijn om in julie of augustus te gaan, maar als je afhankelijk bent van vakanties, dan moet je wel.

bluebeauty
Berichten: 568
Geregistreerd: 12-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:47

arabella2000 schreef:
bluebeauty schreef:
Arabella; is dat etap hotel? Zijn wij ook geweest vorig jaar en gaan we dit jaar weer doen. Ik vond de matrassen in santa fee erg slecht, daar moet ik bij zeggen dat ik ook rugklachten heb. In etap hotel waren de matrassen echt goed.


het is volgens mij niet het etap hotel maar het Premiere Classe Marne la Vallée - Bussy St Georges . Mijn ouders gaan er komende week heen.

Het ontbijt moet er niet geweldig zijn; maar ik lust toch geen frans ontbijt, dus we nemen lekker zelf brood mee.


Okee! ik ga eens even kijken, is dichter bij disney dat etap hotel

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:12

Suuskipje schreef:
Wij gaan met de auto, dag van te voren naar schoonzusje in Maastricht, scheelt toch weer wat reistijd :)


Wij gaan met de bus en vertrekken vanuit Utrecht vandaar ik het vroeg :D

Ja ik ben helaas afhankelijk van de schoolvakanties... :j

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:42

Suuskipje schreef:
Ik ga 25 juli *\o/* 4 daagjes in Santa Fe. Heb wel al hotel new york en sequia lodge gehad en dat was prima. Hoe is Santa Fe?

Erg prettig :D zeer goed te lopen naar disney toe (leuk weggetje tussendoor :D ) en vond het verder een fijne hotelkamer. Enige wat ik wel vervelend vond was dat we beiden de 2 kussens pakten van het andere bed aangezien we allebei niet op 1 kussen kunnen slapen. Maar elke ochtend weer was alles weer recht en opgemaakt en lagen de kussen weer op t andere bed :') de laatste ochtend had ze m wel laten liggen :))

En de tv was stom :+ maar dat ligt niet aan het hotel zelf maar aan die kabel oid. Hadden eerst nog disney tv, maar na de 2e avond was dat ineens vervangen door wat anders... verder was er niks te zien en tja, park ging al vroeg dicht in oktober dus zaten in de avonden op onze kamer :P

Maar verder vond ik het zeker goed te doen :)

Hoop echt dat we volgend jaar rond kerst kunnen :D even kijken welk hotel we dan nemen, willen dan een andere doen :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 10:41

Het is inderdaad een lekkere wandeling in de ochtend. Lekker even een frisse neus halen.

Heeft Santa Fe geen barretje ofzo, waar je 's avonds even wat kan drinken? Anders duren de avonden wel erg lang ja. De bar in Cheyenne was wel gezellig hoor. Daar hebben we toch twee avondjes gespendeerd.

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 11:55

Dat weet ik eigenlijk niet zeker, zijn alleen op de laatste avond die kant op gegaan om spulletjes te kopen :D (ze hadden echt veel van de dingen die we wilde in die winkel, en zo sleepten we er niet mee op de dag :D )

Dat vond ik ook heerlijk ja, even een frisse neus halen :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 12:33

De rest van de dag slenter je maar een beetje. Dus het loopje naar het park was erg welkom. En elke morgen vaste prik even een lekkere bak koffie halen bij Starbucks. De koffie en thee in het hotel vond ik dan weer helemaal niet lekker.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:09


Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:21

Oh bedankt voor de link, ga er eens naar kijken.
En zie dat morgen de stuntaanbieding van start gaat.
:D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:29

Ha ha, ja het is vanaf morgen 12 uur tot donderdag 12 uur.
Ik ga ook zeker even kijken. Maar de kans lijkt me groot dat het in een bepaalde periode is, bijv. t/m april. En dat vind ik eigenlijk wat te vroeg om te gaan.

Dat gaan we morgen bekijken.

xNathaliee

Berichten: 2873
Geregistreerd: 14-12-09
Woonplaats: onbekend

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 14:48

Wij gaan ook met de auto en we gaan zondag nacht om 4 uur rijden.
Hoor van veel mensen dat je het helemaal niet door heb dat stukje lopen naar 't park, zal voor mij al helemaal niet zijn want ben er nog nooit geweest :)

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:08

mbkaatje schreef:
Heeft Santa Fe geen barretje ofzo, waar je 's avonds even wat kan drinken? Anders duren de avonden wel erg lang ja.


Ja die hebben ze hoor ;)

Ik zou liever daar mijn avond deels verslijten dan op me kamer blijven hangen :=
De tv kanalen zijn op te huilen en na 1 x gekeken te hebben dan begint de riedel weer
opnieuw.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:10

Dat was inderdaad niet zo veel nee, die tv. Na 1 avond heb je dat ook wel gehad. Van de bar in Cheyenne hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt :D

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:11

Nog 2 uurtjes voordat de aanbiedingen bekend gemaakt wordt..

Ben benieuwd :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:21

Nou, ik las al ergens dat het alleen aanbiedingen zijn voor de maanden februari en maart.

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:48

Dat zou jammer zijn.. maar ja ook wel weer logisch... ze moeten
de hotels vol zien te krijgen..

paddington

Berichten: 2469
Geregistreerd: 19-07-06
Woonplaats: Rechts op me boxspring

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:44

Je krijgt nu 50 % idd op datums van Februari..

Leuk als je op deze manier kan boeken en de kou wil trotseren :D

moonsparkle
Berichten: 21712
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:48

T enige nadeel aan santa fe vond ik de bedden, vond die behoorlijk hard althans ik voelde wel de veren in m'n rug. Verder is het inderdaad goed te lopen naar het park, het was schoon en alles deed het bij ons. Ik was overigens savonds echt wel te moe om nog wat te doen, we waren dan ook vaak door eten rond 20:00 pas weer bij het hotel.