Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:07

Ik heb zojuist een 3 daags arrangement geboekt! Vriendlief vind Disney helemaal geweldig. Zelf ben ik er niet zo'n fan van, ik ben er 1 keer eerder geweest in de zomer en ik vond het toen niet zo heel geweldig. Maar wie weet trekt hij me volledig mee in zijn enthausiasme :) Ik ben benieuwd!


EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:27

We gaan van 13 t/m 15 mei. Inclusief hotel en tickets voor het park. Viel me eigenlijk nog reuze mee wat ik moest betalen!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 12:37

*checkt bevestigingsmail :P

We logeren in het Vienna International Dream Castle Hotel. Het zag er op de foto's erg mooi uit. Ik geef Disney gewoon een tweede kans ;) Mijn vriend heeft het er al een jaar over dat hij er toch graag weer eens heen zou willen, maar niet weet met wie. Z'n vrienden zijn natuurlijk véél te stoer om mee te gaan ;) Dus ik offer mezelf maar op. Wie weet vind ik het wel leuk, we gaan het wel merken.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:15

Nextdomino schreef:
Nou ik ben erg benieuwd naar je ervaringen EvaC.

Inderdaad mbkaatje, dat is erg lang geleden, ze waren volgens mij bijna failliet en daarom is de naam veranderd.
Daarna ben ik dagjes ernaar toe gegaan om dan in 2005 in Davy Krocket te overnachten.


Was dat toen niet Micheal Jackson die er erg veel geld in heeft gepompt om het overeind te houden? Dat vertelde mijn vriend eens. Hij heeft hem zelfs eens gezien in Disney.

mbkaatje schreef:
Het Dream Castle Hotel lijkt mij ook een mooi hotel en ook lekker vlakbij het park. Ben benieuwd of je het nu leuker vindt. Waarom vond het de vorige keer niet zo leuk? (geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierig).


Haha snap ik! ;)
Ik kreeg het toen van mijn toenmalige vriend cadeau voor m'n verjaardag. Van mijn ouders hadden we een paar dagen Parijs cadeau gekregen en hem leek het dan leuk om ook naar Disney te gaan. Ik had er op de een of andere manier meer van verwacht. Ik vond het zelfs erg klein. We liepen samen scheldend rond dat de Efteling groter is e.d. :P

De dag begon al niet echt goed, we gingen er met de trein naar toe. Toen we bij het station van Disney waren moesten we eerst € 50,- p.p. betalen om uberhaupt het station af te komen, wat ik echt belachelijk vond en ook niet gedaan heb. We hebben gewoon gedaan alsof we geen enkele taal behalve Nederlands spraken en zijn doorgelopen. Daar bij genomen dat de tickets voor het park ook nog eens €50,- p.p. waren en we allebei gewoon een loontje van een bijbaan hadden, vond ik dit niet echt heel cool. Op dat moment wilde ik stiekem eigenlijk gewoon alweer terug naar Parijs zelf. Dat heeft een beetje de sfeer gezet voor de hele dag. Uiteindelijk begon het ook nog eens vreselijk te regenen en werd de parade afgelast.

Dus tja, het viel gewoon eigenlijk heel erg tegen :)

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 13:36

Er werd gezegd dat dat moest om het station te kunnen verlaten, zo ontzettend raar!

Nee alles zit er bij in :D Ik geloof ook voor de studio's. Ik denk eerlijk gezegd dat Disney wel groter is dan de Efteling, maar op dat moment was ik absoluut niet bereid dat te zien :p

M'n vriend weet nog van niets, ben heel erg benieuwd naar zijn reactie! :D Hij had het er gister avond nog over hoe graag hij weer eens wilde. Spannend!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 16:14

Ik zal wel even laten weten wat hij er van vindt ;) Hij is rond half 6 weer thuis. Toch nog een positieve draai aan mijn dagje ziek thuis zitten!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:43

Hij is thuis! Ga het zo onder het eten vertellen :D

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:23

Nou, ik had een juichend vriendje aan tafel zitten :D

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:16

mbkaatje schreef:
Leuk! Goeie verrassing dus. Nou, ik hoop dat jullie het allebei leuk hebben straks.


Dat gaat vast goedkomen! Ik laat het gewoon over me heen komen, ik heb er iig wel zin in!

Nextdomino schreef:
Evac, nou je verrassing is goed aangekomen bij je vriend, erg leuk dat hij zo enthousiast heeft gereageerd.


Ik had stiekem ook geen andere reactie verwacht ;)

Eigenlijk heb ik er nu al best zin in!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 13:44

Ik neem aan dat er in België ook wel reisorganisaties zijn die van dat soort arrangementen aanbieden? Ik heb gewoon gegoogled op Disney en toen kreeg ik allemaal links naar Nederlandse aanbieders. Lijkt mij dat dat ook zo zou werken voor België?

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:30

Thomas Cook is ook partner van Vrij Uit, daar heb ik gister geboekt. Wie weet dat je dan op de site van Vrij Uit ook kan boeken? www.vrijuit.nl

Ze hebben iig veel aanbiedingen!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 12:07

Evelli schreef:
Ik mag me hier ook weer melden :) ga in mei naar Disney :) denk dat we op de Davy Crockett ranch zitten want we hebben een huisje


Wij gaan ook in mei! :D Wanneer gaan jullie?

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:40

Als ik al die leuke berichten lees, krijg ik er stiekem toch wel een beetje zin in :D Ik ga gewoon alles opnieuwe beleven :)

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 11:22

En het eten in Vienna Dream Castle? Iemand ervaring mee?

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 20:01

@saffier Wow is je vriendje alvast gegaan en jij moet nog 2 dagen wachten? Arme jij!

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 00:04

WOW!! Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk!!! :D

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 14:10

Van mij ook wel, dan ben ik jarig :P

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 11:32

Dat idee van dat foto album vind ik echt heel leuk! Leuk om te horen dat je het helemaal naar je zin hebt gehad! :D

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:32

Calanddra schreef:
aaaah je hebt nu met mijn verjaardag dat feest met pirates of the caribbean :oo op mijn verjaardag zelf is daar een voorpremiere van de nieuwe film :oo


Dat is toch ergens tussen de 13e en de 15e mei? O:) Dan ga ik namelijk :D

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 07:40

Wij gaan over een maand *\o/*
Heb er stiekem wel heel erg veel zin in, ondanks mijn eerdere berichten dat ik er een paar jaar geleden niet zo veel aan vond.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 08:34

Voor ons samen ook, apart van elkaar zijn we al eens geweest ;)

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 07:27

Wilde ik inderdaad ook zeggen ;)
Wij zijn er 13,14 en 15 mei. Anders had ik het graag voor je gedaan ;)

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 12:51

Laten jullie je paspoort en andere belangrijke papieren/pasjes niet gewoon in het hotel in een kluisje op je kamer? Zo doe ik dat eigenlijk altijd. Meestal als ik gewoon in steden in het buitenland ben heb ik mijn portemonee in mijn tas en die dan goed dicht. Maar aangezien zo'n tas in Disney natuurlijk hartstikke irritant is laat ik die denk ik op de kamer en stop ik mijn geld en bankpasje bij mijn vriend in zijn portemonee.

Maar zo'n zakje om je nek lijkt me opzich ook wel handig, waar haal je zoiets?

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:09

In het weekend dat wij gaan hè? Is het er dan druk? Het is geen meivakantie o.i.d.

EvaC
Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:29

paddington schreef:
Ik ben nogal huiverig om me waardevolle spullen in het Hotel achter te laten nadat ik
via een castmenber gehoort heb hoe de schoonmakers daar te werk gaan :\


Maar als je het in het kluisje doet met een eigen verzonnen code, want dat kan meestal, dan is het toch bijna onmogelijk dat ze er bij kunnen?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, c_alsemgeest, Fenn, Flip, friezenfan2, heidy_wilco, luuntje, mvdende, purny, StonedRomy en 70 bezoekers