Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 12:37

Ik ga in mei voor het eerst naar Disney door een leuke actie van mijn vriend zijn werk :D Ben benieuwd! We slapen niet in een Disney hotel maar dat mag de pret niet drukken ;) Zijn er nog atracties die echt eng zijn of niet?

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'


sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 15:06

Hij heeft wel gezegd in welk hotel het is maar ik zou het niet weten? haha Wel fijn dat we dan savonds ook nog gewoon even Parijs in kunnen, erg romantisch ;)
Ik vind enge attracties super leuk tot op een bepaalde hoogte. Ik kan niet tegen schrikeffecten maar achtbanen kunnen bij mij niet gek genoeg.
Bedankt voor je informatie.

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 13:14

Misschien een rare vraag maar hoe dragen jullie je kostbare spullen bij je in het park? In Nl heb ik alles gewoon in een grote tas verstopt meestal maar zit nu te twijfelen of ik het niet in een buidel ga dragen.

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 17:07

Denk dat als die 2/3 mei wel weer open is ik er toch nog niet inga xD Echt sneu voor die man!

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'

sam_antha
Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 15:28

Morgenochtend om 6uur 's ochtends vertrekt de bus richting Parijs en dan maandag/dinsdag zit ik voor het eerst in Disney :D Heb er zin in! *\o/*

'Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chanelle14, Eleeke, GGFJ en 151 bezoekers