Disneyland Parijs deel 3

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:00

mbkaatje schreef:
_Marjon_ schreef:
Zo de openingstijden van januari staan er op, Studios tot 18u en Disneyland park tot 19u. Dan zal het wel niet heel druk zijn, anders zouden de parken wel tot later open zijn.
Joepie, heb goeie hoop!

Nederland heeft iig dan al lekker geen vakantie meer, dat scheelt .


Dat zijn toch gewoon de openingstijden voor de winterperiode, tenminste doordeweeks.


Zoo dan weten we nog waar we waren.



labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:17

Tja gelukkig is het met kerst langer open.
19.00 Studios
22.00 Disneyland

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 10:25

Trouwens hebben jullie nog tips waar wel en niet te gaan eten?
We gaan dus drie dagen en hebben halfpension plus vouchers.

Te gebruiken in de volgende 16 restaurants:

Disney Hotels:
Disney's Hotel Santa Fe®, Disney's Hotel Cheyenne®, Disney's Davy Crockett Ranch®, Disney's Sequoia Lodge®, Disney's Newport Bay Club®, Disney's Hotel New York®

Disneyland® Park:
Silver Spur Steakhouse, Plaza Gardens Restaurant, Walt's - An American Restaurant, Blue Lagoon Restaurant en Agrabah Café Restaurant

Walt Disney Studios Park:
Rendez-Vous des Stars

Disney Village:
The Steakhouse, Annette's Diner en La Grange (Billy Bob’s Country Western Saloon)

Studios is dus open tot 19.00 en disneyland 22.00.

Ik begreep dat het slim is om van te voren te reserveren. Maar moet je dat dan eerder op de dag daar ter plekke doen, of kan dat ook via het hotel waar we slapen (Cheyenne). Of moet je zelfs voordat je gaat al bellen, want dat kan blijkbaar ook via de site.

Maar ik vroeg me dus af, waar is het eten het lekkerst, of is het echt leuk om te eten.
En eet je met die vouchers altijd een standaard menu of kan je gewoon van de kaart kiezen, of is het altijd buffet?

Zoals je misschien wel merkt, ik heb werkelijk geen idee !

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 16:57

Ik zat zelf eerst te denken om sowieso naar Blue Lagoon te gaan, nadat ik die kaart had gezien en ik weet hoe sfeervol het daarbinnen is.
Alleen krijg je met halfpension vouchers een kleinere selectie waar je uit kan kiezen, en ik ben wat vis betreft een beetje "moeilijk". Ik ben letterlijk verslaafd aan alle witvis-soorten (Zeewolf, kabeljauw, pangasius, tongetjes etc) Bij tonijn en de meer "vlees-achtige" vissen ligt het er heel erg aan hoe het klaar gemaakt wordt, maar ik hou niet van octopus, oesters en andere zeedieren behalve vis. En ik ga echt balen als ik daar zit en dan een kleine kaart krijg waar nou net dat soort dingen op staan.

Agrabah café vind ik ook heel leuk klinken (Ik hou zelf heel erg van mediteraans en turks eten dus volgens mij kom ik dan ook aan mijn trekken) , alleen die is alleen maar open tot 16.00, dus dan wordt het een lunch en ik weet niet of dat wel zo relaxed is? Ik kan me best voorstellen dat je dan 's avonds weer ontzettende honger krijgt.

Het is natuurlijk wel het leukst om de ene avond à la carte te eten en de tweede avond buffet of andersom.

In ieder geval wilde ik iets waar er toch een beetje een rustiger sfeertje hangt, zoals agrabah café (die ik nog niet per se uitsluit) en Blue lagoon, want als je de hele dag aan het lopen bent, zeker in die drukte rond kerst, is het wel fijn om tijdens het eten gewoon even lekker te zitten.

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 18:21

Ik ben 28-12 tot 30-12 geweest, helaas werd mijn vriend op de 29ste ziek waardoor we 's avonds pas om 20.00 het park in gingen om nog wat rustige attracties te doen (small world etc) en een parade te kijken toen hij zich wat beter voelde en niet om het uur meer moest overgeven >.<

Best wel balen, want daardoor hebben we maar twee halve dagen en een avondje gehad i.p.v. 2 halve dagen en een hele dag.
Maar goed, we hebben toch met slim fastpassen, alle attracties gedaan uiteindelijk.

Overnacht in cheyenne, dat was een goed hotel, niks te klagen. Ontbijt was een beetje cheap misschien, niet echt lekker allemaal maar wel oké en uitgebreid. Mensen waren behulpzaam dus daarover helemaal tevreden.

Hebben de eerste avond (toen mijn vriend zich nog goed voelde) Bij plaza garden's gegeten. Was lekker, drinken kwam snel. Buffet was niet speciaal ofzo, maar ze hadden wel vanalles, naast standaard hamburgers en kipnuggets ook nog soorten biefstuk en veel soorten groenten etc.

Toen werd mijn vriend dus ziek, maar niet van het eten, het was geen voedselvergiftiging. Ik had precies hetzelfde als hij een week eerder dus zal wel heersen want een tante van mij heeft het nu ook en die heb ik al een half jaar niet gezien ;p
dus 's avonds heb ik maar een patatje gegeten en hij aan de thee en crackers, halfpension bonnen bewaard.

De laatste dag hebben we gelunched bij Agrabah Café. Dat was echt heerlijk! Best rustig, en echt goed eten daar.

Kasteel werd hoe later het werd, steeds mooier er gingen steeds meer lampjes aan zeg maar. Disney is echt op zijn leukst rond de kerst.

Helaas geen foto's camera was stuk :(

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 18:34

Camera was al stuk (Maar het was toch een goedkoop prulding :+)

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:38

Vinden jullie het ook niet raar dat flying carpets over agrabah waar de wachtrij 10 minuten is en dus niemand een fastpass gaat halen, wel fastpass heeft, maar crush's coaster met een wachtrij van 2 uur ongeveer niet?
Misschien kan de attractie het niet aan ofzo, maar waarom dan die fastpass bij flying carpets :?

labyrinth
Berichten: 1752
Geregistreerd: 05-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 20:08

Saffier schreef:
Ik zal kijken of ik dr vrijdag spot :+
Geloof dat het in het Nederlands inderdaad goudlokje is, is al een vreselijk oud sprookje ;)

Kreeg net te horen dat als ik in de ToT wel ik dan alleen moet := vrientje wil er niet meer in...


Mijn vriend was ook geen held, maar een paar goeie dreigementen en hij ging toch mee :Y) achteraf was hij nog blij ook, zoooo gaaf,, alleen zat ik de hele rit aan zijn arm geklampt in plaats van andersom ;p

Tower of terror is trouwens niet alleen naar beneden vallen ofzo hoor, het is ook visueel heel gaaf gedaan en hoewel je naar beneden stort is het meer een adrenalinekick dan het gevoel dat je echt neerstort ofzo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Furst, Gaby, Miiej en 85 bezoekers