Disneyland Parijs deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:35

Zo best al veel gekletst hier. Heeft wel even geduurd, maar toch.

Leuk Deel twee dus.


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:50

libra schreef:
Ik ben in april naar Disney geweest en wilde toen de finding nemo uitproberen. Maar het was daar steeds een wachtrij van 1,5 tot 2 uur. En uiteindelijk heb ik nog niet geprobeerd.


Jammer dat ze bij Crush Coaster geen fastpass hebben. Ik heb gehoord dat je er direct als eerste heen moet, dan is het nog te doen. Maar dan moet je wel al voordat het park open gaat voor de deur staan. Ik hoop dat het meevalt als ik er ben. Crush lijkt me enig.

Leuk Cayenne, ben benieuwd naar je verslag en foto's.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:32

Dat is inderdaad wel heel rustig. In februari kan het wel heel koud zijn denk ik. Maar ja, dat kan je natuurlijk altijd treffen in de winterperiode.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:48

Bij Disney zelf hebben ze ook een actie 4 dagen = 3 dagen. Dat scheelt ook behoorlijk.


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:29

Mmm, dat klinkt niet best, dat eten. Ik zal het onthouden. Heb je ergens juist wel lekker gegeten?
Erg jammer dat het steeds zo druk is bij Crush. Veel te weinig capaciteit lijkt ook wel.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 09:33

Nou, hier in Noord-Holland valt het nog wel mee. Scheelt misschien dat we niet zo ver van de kust zitten. Hoe zuidelijker je gaat hoe erger het ljkt met de wespen. Heel irritante beesten.

Heb je nog foto's Cayenne?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:18

Blingh schreef:
Wij willen misschien 1 tot en met 4 september gaan.
Dan zouden we in het Sante Fe hotel zitten met ontbijt en entree tot Disney (alle dagen) voor E590 (2 personen).

Is dit duur?


Wij gaan dus in november en ik ben voor 4 dagen/3 nachten € 442,- kwijt voor 2 personen in Cheyenne. Misschien ben je nu duurder uit omdat je laat boekt, het is natuurlijk al over een week of 3. Als je nog langer wacht zijn er misschien last minutes. Heb je ook op de site van D-reizen gekeken?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:35

Wat leuk! Alvast veel plezier. Ik denk alleen dat je misschien aan 1 dagje niet genoeg hebt.
Er zijn wel wat achtbanen, maar niet echt heel veel. In de Studio's zijn er ook een paar die de moeite waard zijn, maar daar heb je geen kaartje voor en ook geen tijd denk ik.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 13:50

Marije__ schreef:
Als het bevalt boeken we binnekort een reisje voor 4 dagen Parijs.. :D
Incl. 2 dagen Disney land. en dan heb je voor elk park 1 dag..!
Maar bedankt:D


Dus dit is eigenlijk een proefreisje. Dat doe je goed. Zelf ga ik in november heen met mijn vriend. Voor het eerst. Zo'n 10/12 jaar terug heb ik ook eens zo'n proefdag gehad. Het duurde alleen erg lang voor mijn tweede bezoekje :D

De efteling vind ik ook geweldig en wat ik er toen van meegemaakt heb, vond ik Disneyland ook heel gaaf. Dus dat zit met jou denk ik ook wel goed.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:33

Jij ook alvast veel plezier. Duurt nog eventjes, maar toch schiet het al op.
In welk hotel logeren jullie?

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:55

Koopje! 8-)

Wat een geld zeg en ik zou het eerlijk gezegd niet in mijn huiskamer hoeven hebben. :D

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:56

Ik heb via de Disney site zelf geboekt. Dat was het goedkoopste (1 dag en nacht gratis). Via Kras kan je volgens mij geen Disneyhotels boeken, alleen de hotels net er buiten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:53

Ziet er leuk uit Cayenne! Ziet er erg gezellig uit.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:54

moonsparkle schreef:
Mag ik vragen wat jullie ongeveer kwijt zijn? Zou het voordeliger zijn door de weeks te gaan en wat is qua reizen het beste (auto, trein bus?)


Je zou even op de site van disney moeten kijken, volgens mij is dat www.disneylandparijs.nl . Daar kan je kijken wat je wilt en wat het kost. Verder heeft D-reizen wel aanbiedingen en over Kras hoor ik ook vaak dat er via hun geboekt wordt.

Zelf ga ik in november van dit jaar. Eigenlijk wilde ik erg graag met de trein, maar dat is toch wel behoorlijk veel duurder dan de auto. Dus we gaan toch met de auto. Of het goedkoper is doordeweeks weet ik eigenlijk niet. Het lijkt me in ieder geval wel minder druk.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:11

Dat probleem ken ik. Nooit heb ik mijn vriendinnen erover gehoord. Mijn vriend lijkt het wel leuk, maar is geen achtbanen liefhebber. Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe hij het gaat vinden. Waarschijnlijk heel leuk ..... voor een keer.
Nu ik geboekt heb, vinden m'n vriendinnetjes het ineens wel heel leuk.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:33

En hoe vond hij dat? Is hij ook in BTM geweest?
Mijn vriend heeft wel ooit in Vogelrok geweest. De laatste keer dat we in de Efteling waren wilde hij daar ook niet meer in. Wel in De Vliegende Hollander, maar daavan wisten we allebei niet zo goed wat we konden verwachten.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:58

Dat herken ik wel. Mijn vriend gaat mee naar Disneyland omdat ik graag wil. Als hij er eenmaal is, geniet hij er wel van (denk ik), maar hij doet het voor mij.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:48

Dat zou heel jammer zijn. Sowieso hoop ik voor je dat je daar geen last van gaat krijgen.

Ik heb wel altijd begrepen dat als je iets mankeert waardoor je slecht ter been bent, er in Disneyland goeie regelingen zijn.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:30

Dat bedoelde ik inderdaad ook. Ik hoop inderdaad voor je dat je dat helemaal niet nodig gaat hebben. Er is in ieder geval wel een mouw aan te passen mocht het wel nodig zijn.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 16:49

Dat klinkt niet goed Marije. Jammer dat je het niet echt naar je zin hebt gehad.
Het kan zijn dat je het park gewoon niet zo leuk vindt hoor. Niet iedereen vindt het geweldig. Ik kan me wel voorstellen dat de drukte en warmte, en het eten ook, het niet echt leuker hebben gemaakt.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 09:10

kleinelinda schreef:
ik zat dit weekend in sheyenne een cowboy stadje. vond het jammer dat de luchtballon niet deed stond te veel wind.


Dat is ons hotel ook als we in november gaan. Ik heb mijn vriend een filmpje laten zien met een kleine impressie van alle hotels en Cheyenne leek hem het leukst. De hotelkamers zijn niet superdelux, maar daar zit je waarschijnlijk toch niet heel veel.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:10

Wij gaan ook van maandag t/m donderdag. Alleen wij gaan zondag al rijden en heb nog een extra hotelovernachting geboekt. Ik zie een klein beetje tegen de autorit op, gewoon geen ervaring met zulke lange ritten. Op deze manier kunnen we het rustig aan doen en op maandag kunnen we lekker op tijd het park in. Vier dagen moet lang genoeg zijn volgens mij.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:30

Leuke cd's geen probleem, maar een kussen en een deken zal niet gaan. Ik moet namelijk rijden. Mijn man heeft geen autorijbewijs. En het is vanaf Alkmaar wel iets langer rijden.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:06

Da's lekker snel al. Ik moet nog heeeeel lang wachten. :(
Nog ruim twee maanden. De tijd gaat natuurlijk ook wel heel snel hoor, maar ik heb er nogal zin in.

mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Disneyland Parijs deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:05

Allereerst: heel veel plezier.

Volgens mij wordt je een beetje in de maling genomen. Ik heb begrepen dat je tas bij binnenkomst wordt nagekeken, maar dat je best eten en drinken mee mag nemen. Als het maar geen hele koelbox is.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_vD, pillow, snuffie123 en 127 bezoekers