Disneyland Parijs

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 10:25

Ik ben al 4 keer geweest en dit jaar zaten we ook in Cheyenne.
Als je het studio park in mag (hangt van je kaartje af) dan moet je zeker in AEROSMITH!! Dit is zo'n vreselijk coole achtbaan! In het "normale" parc is Big Thunder Mountain erg leuk, niet eng maar is gewoon een leuk achtbaantje. Space Mountain is gaaf maar vind ik qua baan niet zo lekker omdat die zo schudt..
Went wel als je er maar genoeg in bent geweest maar in vergelijking met Aerosmith is het echt een tegenvaller.
Verder is Small World mooi om te zien. Ben benieuwd hoever ze met de bouw van Tower of Terror zijn...weet niet of ik hier aankomend jaar in zal durven.
Ow..als paardenliefhebster zou ik ook naar de Buffalo Bill Show gaan in Disney Village. Hier krijg je onder het genot van cowboy voedsel een leuke show te zien ;)

Het is allemaal leuk!!

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:29

Nemo achtbaan?? Nee die ken ik nog niet, aankomend jaar maar even opzoeken :D

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:35

Ik ken dat zal Indiana Jones wel zijn, Space Mountain, Aerosmith en Indiana Jones zijn de enige 3 die over de kop gaan... Indiana Jones heeft mini loopings en ging ooit achterstevoren maar dat heb ik niet meegemaakt....

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: dinsney land parijs ,

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 16:44

Indiana Jones staat in Adventure Land vlakbij Big Thunder Mountain. Is met mijnwagentjes. Ziet er allemaal oud en versleten uit, is wel leuk baantje maar ik vind 'm te hoog (heb erg hoogtevrees).

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 10:30

Vorig jaar waren we met z'n 7nen en hebben toen geboekt bij Oad omdat zij nog de 2 nachten 3 dagen arrangement hadden. Aankomend jaar wordt even afwachten wanneer we gaan, Live komt van het voorjaar naar Nederland en dan wil ik echt NIET juist dan in Disney zitten. Ik denk dat het Mei gaat worden dat we naar Disney gaan maar dan wel buiten de Mei vakantie en doordeweeks :D :+

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:29

Topic is misschien een beetje verouderd maar toch...
Woensdag 4 Juni vertrek ik met 6 vrienden/vriendinnen naar Disneyland Parijs. Zaterdag 7 Juni
rijden we weer naar huis. Nu zou ik mijn vriend meenemen maar aangezien dit nu EX vriend is mag hij natuurlijk
niet meer mee. Wie ow wie gaat er in zijn plaats????
Het is wel makkelijk als je ook een Live fan bent aangezien er niemand iets met paarden heeft
maar we elkaar via de Live fanclub kennen en dus ook allemaal zeer groot fan zijn.
Kaartje heeft €220,- gekost voor 3 dagen beide parken en 3 nachten hotel Cheyenne.

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 10:53

Ja het kaartje zomaar weg gooien vind ik echt zonde..
Als ik iemand er blij mee kan maken pb me maar, kunnen we het ook nog over de prijs hebben eventueel.

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-08 12:28

Evelli schreef:
en het is natuurlijk ook precies voor die 3 dagen

Ja, doen we bewust doordeweeks omdat het dan rustiger is..

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:47

Wij zorgen altijd dat we buiten de vakanties gaan (zowel vakantie hier als in Frankrijk). Ik vind er geen reet aan als je
voor iedere atractie 45 minuten in de rij moet staan. Daarom gaan wij altijd doordeweeks, dan kun je min of min gewoon doorlopen.

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:09

Gezellie :D Tot Dinsdag!!!!

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:32

Ik geloof dat Lonneke het wel naar d'r zin heeft gehad ;) Petje af voor haar want ze is in de Tower of Terror, Rock & Roll Coaster, Space Mountain en de Crush Coaster geweest terwijl ze eigenlijk niet durfde +:)+ Tower off Terror is echt heeeeeeel GAAF!!!
Dit is op het moment samen met de Cruch Coaster de favoriet!!

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 14:00

Wij zijn dit jaar 3 dagen + 3 nachten geweest. Zaten in Cheyenne en hadden toegang tot beide parken. Ook mochten we een uur voor opningstijd het park al in alleen waren nog niet alle atracties open. We waren €220,-pp kwijt incl.
We konden nu niet ontbijten in het park...net al de uur eerder is het seizoensgebonden. Andere 3 jaren gingen we in Maart/April en toen was er geen van beide mogelijk.

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Re: disneyland parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 09:23

JoT schreef:
220 euro per persoon is best te doen AnjaKos. Wanneer ben je geweest en bij wie had je geboekt?

Wij gaan in oktober weer en ik ben wat aan het rondneuzen naar de beste deal. Ik zit deze keer ook eens te kijken naar hotels die buiten het hele park vallen maar waar wel een busverbinding naar is, zoals Kyriad en Explorer. Zag bij D-reizen wel een verschil tussen de prijzen voor Santa Fe en Kyriad/Explorer. Wat is jullie ervaring met deze hotels en eventueel prijsverschil?

Ninja2, Halloween is erg leuk! Adventureland (waar o.a. Big Thunder Mountain is, dat is Adventureland toch?) wordt dan o.a. omgetoverd tot Halloween-land en de rest van het park is ook leuk versierd. Camera zeker meenemen *-:)


Wij hadden via Disney zelf geboekt. We zijn wel met de auto geweest hoor..dus benzine geld + tol komt hier nog bij. Dit hebben we dan gedeeld met het aantal mensen. 3 auto's 8 personen :+ We zijn begin Juni geweest...

Kyriad is een prima hotel, schoner dan Cheyenne vond ikzelf maar Santa Fe ken ik niet...

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 10:08

Jaaaaa!!! 12 t/m 15 Mei is het weer zover!!
We slapen dit jaar in de New Port Bay i.p.v weer Cheyenne.
Kunnen we lekker zwemmen :)

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos
Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:56

!2 t/m 15 Mei is het weer zover!! :D

We zitten dan in de New York Bay, helaas is het zwembad dan dicht maar we mogen bij de buren zwemmen ;)

**Look where all this talking got us baby!!**


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Earth, Luna2013, maaikemuis, Mama3 en 65 bezoekers