Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Ladygiroc
Berichten: 5075
Geregistreerd: 08-02-07

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 21:44

22 tm 25 juni heb ik een rijtjeshuis beschikbaar in Zwijndrecht. Klein tuintje met hele dag zon. Lopen 2 katten rond die brokjes willen en een schone bak.

Leuk: ruim huis, onder de rook van Rotterdam
Rookvrij
Tuintje
Nabij A16

Minder leuk:
Blowende buren
Rondvliegende haren van langharige katten :D
Geen bad

Geen ruilhuis nodig.

Wel zoek ik 20,21,22 nog een slaapplaats rondom Zwarte cross voor mijzelf en mijn zoontje van 7. Geen dronken lallende loedermoeder over de vloer dus..

insta Fenna.Ivy
Fenna ZZ+2
Ivy

[b]† Spekkie


Anoniem

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-23 12:41

Ik zoek ook nog steeds iemand voor 5 tm 7 juni en voor 12 tm 20 augustus.
Huisje in een woonwijk in Apeldoorn met 2 katten die wat voer en een schone bak vragen. Evt mogelijkheid om met mijn paardjes erop uit te gaan die in Loenen in een natuurgebied staan.
Verder alle kanten op mooi omgeving hier.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:06

Gem schreef:
Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van Catania Airport.
Wanneer we dat hebben zouden graag soms een paar weken of maand(en) naar Nederland óf Duitsland (midden / zuid) terug willen. Uiteraard wordt het een huisje van alle gemakken voorzien, inclusief internet.
Voor ons zou het prettig zijn als onze hond(en?) en kat(ten?) niet elke keer mee naar Nederland hoeven. Dus voor diegenen die een langere vakantie Sicilië leuk vinden ... {:} ?
Onze Nederlands sprekende familie woont in dezelfde omgeving als waar wij zoeken, dus voor vragen of hulp zijn zij bereikbaar.

Geweldig mooi huisje gekocht. Je moet wel van absolute rust en prachtig uitzicht houden.
Voordeel:
- in 15 minuten de berg afrollen (veel haarspeldbochten) ben je aan de kust bij het prachtige Taormina en de badplaats Giardini Naxos en alle restaurants.
Nadeel:
- voor de dichtst bijzijnde grote supermarkten moet je ook de berg af plus 5-10 minuten extra rijden. De berg op doe je niet veel langer over.

Ik meld me weer wanneer ik meer weet over verblijfperiodes.

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

gaucho
Berichten: 9516
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 11:08

Gem schreef:
Gem schreef:
Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van C loopatania Airport.
Wanneer we dat hebben zouden graag soms een paar weken of maand(en) naar Nederland óf Duitsland (midden / zuid) terug willen. Uiteraard wordt het een huisje van alle gemakken voorzien, inclusief internet.
Voor ons zou het prettig zijn als onze hond(en?) en kat(ten?) niet elke keer mee naar Nederland hoeven. Dus voor diegenen die een langere vakantie Sicilië leuk vinden ... {:} ?
Onze Nederlands sprekende familie woont in dezelfde omgeving als waar wij zoeken, dus voor vragen of hulp zijn zij bereikbaar.

Geweldig mooi huisje gekocht. Je moet wel van absolute rust en prachtig uitzicht houden.
Voordeel:
- in 15 minuten de berg afrollen (veel haarspeldbochten) ben je aan de kust bij het prachtige Taormina en de badplaats Giardini Naxos en alle restaurants.
Nadeel:
- voor de dichtst bijzijnde grote supermarkten moet je ook de berg af plus 5-10 minuten extra rijden. De berg op doe je niet veel langer over.

Ik meld me weer wanneer ik meer weet over verblijfperiodes.


Dat klinkt erg goed en interessant :j

Life begins at the end of your comfortzone.

lukka63
Berichten: 1405
Geregistreerd: 13-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-23 12:31

ik meld me ook eens wij wonen in zuid-west Brabant,nieuwe vrijstaande woning direct aan natuurgebied,en grote tuin van 2000m2.
Centrum is aan te lopen,heeft bakker,2 frietzaken,supermarkt en verschillende restaurants.
Verschillende wandelroutes direct van huis te lopen.

Wie zoeken wij iemand die zorg draagt voor huis, tuin (veel geautomatiseerd)vijver, en onze lieve oud duitse herder van 10 jaar oud.

Periode eind mei/juni

Comfortabel huis
Eigen slaapkamer en badkamer
Prachtige vrije tuin
Woning is gelegen in een nieuwbouwwijk,direct aan natura 2000 gebied.

Geen kinderen en huisdieren
Niet rokers
Iemand die het leuk vindt om te wandelen met onze herder maar ook af en toe wat in tuin wil doen.
Iemand die thuis werkt kan prima we hebben snel internet.

Sidera
Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-23 17:06

Gem schreef:
Gem schreef:
Ik kijk en lees ook mee. Wij zijn al geruime tijd serieus op zoek naar een koop-berghuisje op het prachtige Italiaanse eiland Sicilië, omgeving Taormina, 30 - 40 km van Catania Airport.
Wanneer we dat hebben zouden graag soms een paar weken of maand(en) naar Nederland óf Duitsland (midden / zuid) terug willen. Uiteraard wordt het een huisje van alle gemakken voorzien, inclusief internet.
Voor ons zou het prettig zijn als onze hond(en?) en kat(ten?) niet elke keer mee naar Nederland hoeven. Dus voor diegenen die een langere vakantie Sicilië leuk vinden ... {:} ?
Onze Nederlands sprekende familie woont in dezelfde omgeving als waar wij zoeken, dus voor vragen of hulp zijn zij bereikbaar.

Geweldig mooi huisje gekocht. Je moet wel van absolute rust en prachtig uitzicht houden.
Voordeel:
- in 15 minuten de berg afrollen (veel haarspeldbochten) ben je aan de kust bij het prachtige Taormina en de badplaats Giardini Naxos en alle restaurants.
Nadeel:
- voor de dichtst bijzijnde grote supermarkten moet je ook de berg af plus 5-10 minuten extra rijden. De berg op doe je niet veel langer over.

Ik meld me weer wanneer ik meer weet over verblijfperiodes.


Ik denk dat mijn ouders dit met veel liefde zouden doen :)
Die zijn wel vaker lang weg en enorm flexibel als pensionado's.
Ligt misschien alleen aan wat voor hond(en) je hebt... Mijn moeder is wel wat bang voor grote blaffende honden.

Gem
Berichten: 17548
Geregistreerd: 12-05-07
Woonplaats: Brach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 07:46

Sidera schreef:
Ik denk dat mijn ouders dit met veel liefde zouden doen :)
Die zijn wel vaker lang weg en enorm flexibel als pensionado's.
Ligt misschien alleen aan wat voor hond(en) je hebt... Mijn moeder is wel wat bang voor grote blaffende honden.

Middenmaat met lange poten (zegt mijn DA altijd)
Ze is heel rustig en afwachtend. Blaft alleen wanneer er vreemden op het terrein komen.

[ img ]

:)F Erkend Control Freak :)F !!

"Arguing with a Narcissist is like getting arrested. Everything you say can and will be used against you"

Willemiens
Berichten: 936
Geregistreerd: 10-10-16
Woonplaats: Julemanden

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-23 23:47

Ik zoek iemand (eigenlijk 2, wellicht samen met vriend/vriendin) voor in de periode half juli voor de verzorging voor mijn merrie met veulen. Ervaring met veulens is wel een prio.
Ik bied volledige accommodatie in een hotel of airbnb in de omgeving van Heiloo/Egmond. Dicht bij het strand.
Wie weet heeft iemand interesse hier?

Swah
Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-23 10:41

Wij bieden ons aan als huizen/ dierenoppas tussen 5 en 20 augustus. :) Vanwege giga dure verbouwingskosten willen we dit jaar besparen op de vakantie dus dit is hopelijk win win! Graag een landelijke omgeving.

jetwii
Berichten: 1285
Geregistreerd: 23-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-23 00:53

Ik bied aan vrijdagmiddag tot zondagavond
Makkum in friesland
2 katten die zich met kattenluikje redden maar wel brokjes willen.
Jacuzzi die aanstaat op 40 graden
Bbq aanwezig

Eef_Bam
Berichten: 4087
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 01:35

Wil er nog iemand op vakantie in Noord Limburg (Peel) van 30 mei tm 2 juni? Gaat om een huis met een kat die graag eten en aandacht wil en 4 paarden en kippen die alleen eten willen :Y) . Mijn ouders gaan op vakantie, ik kom langs om te helpen met mesten en voeren in de avond. mensen die kunnen blijven slapen en in de ochtend de paarden op de wei laten zoeken we :).

LibertyLucky
Berichten: 965
Geregistreerd: 20-11-03
Woonplaats: Delft

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-23 09:18

Wat een ontzettend leuk initiatief
Dit topic
Ik volg het al een tijdje ,wie weet staat er eens iets tussen waar ik kan helpen op te passen

_irene_
Berichten: 58
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-23 22:09

Hoi! Leuk dat ik dit topic tegenkom. Wij zijn op zoek naar iemand die van 19 juli t/m 4 augustus in onze woning wil verblijven. We wonen in Noordoost Brabant in een rustige woonwijk in een hoekwoning. Het is wel mooi wandelen in de omgeving en bioscoop/theater is op 5 min lopen. De dames des huizes (2 katten) blijven thuis en worden graag bediend *D

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 21:11

Ik doe weer mee.
Weekend van 28/7 tm 31/7 is mijn chalet vrij voor gebruik.
Dit chalet is in prive eigendom van mij,en is dus geen uitgewoond verhuurhok.

2 slaapkamers,(met maar 1 2p bed, andere slaapkamer is mijn washok maar daar kan een luchtbed in) badkamer, keuken/woonkamer.

Chalet bevind zich op recreatiepark de tien heugten in Schoonloo Drenthe.
Chalet is absoluut rookvrij. Eigen huisdier kan niet mee, omdat er hier al 2 katten wonen.

Dat is ook de reden waarom je hier dit weekend komt. Ze zoeken personeel :)

Ze vinden het fijn om een vol waterbakje en voerbakje te houden, en als ze je lief vinden mag je ze knuffelen. Over het algemeen zijn ze veel buiten(luikje dus zelfstandig)

Enige kosten zijn toeristenbelasting, te voldoen bij de receptie. En aangezien de gas e waterprijs hier absurd is ga ik ervan uit dat je respectvol en normaal hier mee omgaat.
Wij gaan zelf vrijdag in de loop vd ochtend weg, en komen maandag weer terug, hoe laat is onbekend maar er kan in overleg veel.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

leonie87
Berichten: 4458
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-23 22:19

Onwijs leuk initiatief! Ik houd dit in gedachte. Wij hebben in September 2 weken vrij maar nog niet echt bedacht wat we willen doen. We wonen zelf vlakbij de beekse bergen/efteling. llondse drunense duinen en de oisterwijkse vennen en plassen dus mooi centraal :D en heben 2 katten die dat vast gezellig vinden.
Echt super leuk!

Wennedy (v Kennedy) Eindstand M1 +9
Empaier (v. Dayano) Eindstand M1 +8
Kwiedo (v. Furst Romancier) Eindstand Z1+1

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 15:07

Martje80 schreef:
Ik doe weer mee.
Weekend van 28/7 tm 31/7 is mijn chalet vrij voor gebruik.
Dit chalet is in prive eigendom van mij,en is dus geen uitgewoond verhuurhok.

2 slaapkamers,(met maar 1 2p bed, andere slaapkamer is mijn washok maar daar kan een luchtbed in) badkamer, keuken/woonkamer.

Chalet bevind zich op recreatiepark de tien heugten in Schoonloo Drenthe.
Chalet is absoluut rookvrij. Eigen huisdier kan niet mee, omdat er hier al 2 katten wonen.

Dat is ook de reden waarom je hier dit weekend komt. Ze zoeken personeel :)

Ze vinden het fijn om een vol waterbakje en voerbakje te houden, en als ze je lief vinden mag je ze knuffelen. Over het algemeen zijn ze veel buiten(luikje dus zelfstandig)

Enige kosten zijn toeristenbelasting, te voldoen bij de receptie. En aangezien de gas e waterprijs hier absurd is ga ik ervan uit dat je respectvol en normaal hier mee omgaat.
Wij gaan zelf vrijdag in de loop vd ochtend weg, en komen maandag weer terug, hoe laat is onbekend maar er kan in overleg veel.

[ [url=m/S0Q6bF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/izjfu7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZNyCCa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lk3MzH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ht1Vjj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/R4ZNLE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voorzien

Alja
Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 16:25

Martje80 schreef:
Martje80 schreef:
Ik doe weer mee.
Weekend van 28/7 tm 31/7 is mijn chalet vrij voor gebruik.
Dit chalet is in prive eigendom van mij,en is dus geen uitgewoond verhuurhok.

2 slaapkamers,(met maar 1 2p bed, andere slaapkamer is mijn washok maar daar kan een luchtbed in) badkamer, keuken/woonkamer.

Chalet bevind zich op recreatiepark de tien heugten in Schoonloo Drenthe.
Chalet is absoluut rookvrij. Eigen huisdier kan niet mee, omdat er hier al 2 katten wonen.

Dat is ook de reden waarom je hier dit weekend komt. Ze zoeken personeel :)

Ze vinden het fijn om een vol waterbakje en voerbakje te houden, en als ze je lief vinden mag je ze knuffelen. Over het algemeen zijn ze veel buiten(luikje dus zelfstandig)

Enige kosten zijn toeristenbelasting, te voldoen bij de receptie. En aangezien de gas e waterprijs hier absurd is ga ik ervan uit dat je respectvol en normaal hier mee omgaat.
Wij gaan zelf vrijdag in de loop vd ochtend weg, en komen maandag weer terug, hoe laat is onbekend maar er kan in overleg veel.

[ [url=m/S0Q6bF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/izjfu7.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZNyCCa.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/lk3MzH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ht1Vjj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/R4ZNLE.jpg]Afbeelding[/url] ]


Voorzien



Whaha graag reserve ;)
Vorig jaar zo n heerlijke week gehad :)

ONDERSCHRIFTLOOS


Pauley
Berichten: 687
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-23 18:09

Voor onze vakantie van 12 augustus tot en met 18 augustus zoeken wij iemand die voor de katten wil zorgen

Er is een 1 persoons logeerbed. En een matje is zo geregeld.

Wij hoeven niet terug te ruilen.

Wat info:

Plaats Winschoten (NO Groningen)
Hoekhuis met tuin
Kleine trampoline in de tuin
Fiets te leen
Dicht bij oldambt meer (strand, watersport etc)
Dicht bij het stadspark
Supermarkt loopafstand
Bosjes dichtbij
Centrum redelijk dichtbij, met wat winkels en terrasjes.

25 minuten van Groningen stad en 15 naar DL.

Katten willen graag eten, schone kattenbak en aandacht
En de planten binnen en buiten lusten wel een slokje water.

Helaas niet de mogelijkheid om eigen huisdieren mee te nemen ivm de katten.
En niet roken in huis aub.

Mocht je interesse hebben stuur maar een PB

Pauley
Berichten: 687
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-23 19:15

Pauley schreef:
Voor onze vakantie van 12 augustus tot en met 18 augustus zoeken wij iemand die voor de katten wil zorgen

Er is een 1 persoons logeerbed. En een matje is zo geregeld.

Wij hoeven niet terug te ruilen.

Wat info:

Plaats Winschoten (NO Groningen)
Hoekhuis met tuin
Kleine trampoline in de tuin
Fiets te leen
Dicht bij oldambt meer (strand, watersport etc)
Dicht bij het stadspark
Supermarkt loopafstand
Bosjes dichtbij
Centrum redelijk dichtbij, met wat winkels en terrasjes.

25 minuten van Groningen stad en 15 naar DL.

Katten willen graag eten, schone kattenbak en aandacht
En de planten binnen en buiten lusten wel een slokje water.

Helaas niet de mogelijkheid om eigen huisdieren mee te nemen ivm de katten.
En niet roken in huis aub.

Mocht je interesse hebben stuur maar een PB


Waarschijnlijk voorzien

lauwie
Berichten: 1904
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: waskemeer

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 12:12

Wij zijn opzoek naar een oppas voor ons huis van 13 augustus t/m 2 september.

Er is een logeerkamer aanwezig met 2 persoonsbed. Er is ook een mogelijkheid om met kinderen te komen.

We hebben 2 Shetlanders, 6 konijnen en 1 kat. Alle dieren zitten buiten/in de schuur.
Er is niet veel verzorging nodig maar de dieren krijgen graag dagelijks hun voer en water.

We wonen in een landelijke en toeristische omgeving.

Vrijstaande woning met wat grond erom heen. Er staat voor de warme dagen een zwembad in de tuin. We hebben snel internet via glasvezel. Thuiswerken is geen probleem.
Er is ook genoeg speel mogelijkheid voor de kids. Zandbak, schommels, trampoline en glijbaan.

Mocht er interesse zijn hoor ik het graag.

<3 Milan 12-10-2017 <3
<3 Elise 25-08-2020 <3

pol013
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Omg breda

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-23 14:02

Benieuwd of we een match zouden kunnen vinden, de vakantie is nog niet geboekt:

Voor 3 weken. Ergens in oktober dit jaar. Korter ook bespreekbaar.
Oppas voor 3,5 paarden, paar kipjes, een poes en ons huis.

Vrijstaand huis in zuiden van Brabant met 1,5 ha grond.
Pal aan groot bosgebied incl hondenlosloopgebied en brasserie. In een omgeving waar veel (rustig) toerisme is. Nabij Breda, Tilburg en Antwerpen).
Dichtbij uitvalswegen, dichtbij België.

Volledige huis tot je beschikking. Moderne afwerking. 1 -2 personen of een gezin (2, 2 persoonsbedden).
Dorp op 1,5km met 2 supermarkten, bakker etc.
Huisperceel heel besloten met veel privacy.

Paarden staan 24/7 buiten met onbeperkt ruwvoer. Dus dat werk bestaat vooral uit hooi voeren en mest ruimen en is daarmee flexibel in te delen. Wij zijn zelf ook overdag vaak gewoon weg en zijn daar dus ook op ingericht. En de paarden zijn absolute schatjes (en dat zeg ik niet alleen). <3

Er staan 4 fietsen tot je beschikking. We hebben glasvezel en 2 kantoortjes. met 2 personen thuiswerken is dus geen probleem.
In huis niet roken.

Vragen beantwoord ik uiteraard graag. Foto's van het huis en omgeving kan ik delen bij interesse.

Nado
Berichten: 3348
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 17:24

Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.

ruitje
Berichten: 12308
Geregistreerd: 29-06-03

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-23 19:50

Soms baal ik zo dat ik dit topic niet 10 jaar eerder heb geopend. Zulke leuke opties, ook in het buitenland... en dan heb je 2 jonge kinderen :')

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Echwel
Berichten: 12457
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 19:58

Nado schreef:
Zou er hier ook iemand interesse kunnen hebben om op te passen, of evt woningruil als we naar NL zouden gaan, op ons huis, 2 IJslanders en misschien onze kleine hond (als hij niet mee kan) in het noorden van Denemarken? Vrijstaand, geen directe buren, mooi uitzicht op de heuvels, grote tuin, 6 min met de auto naar zee. Rust, ruimte, leuk dorpje op 5 min rijden, veel wandelopties. Auto is wel een must.

Wanneer zou dat zijn

De wereld verandert door jouw voorbeeld, niet door jouw mening Paulo Coelho

brudoe
Berichten: 966
Geregistreerd: 12-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 20:20

Hallo, wij zijn voorzichtig op zoek naar een oppas voor onze 2 honden, 3 schapen en 2 pony’s. We wonen in Vijlen, aan de rand van het bos. We hebben 1 slaapkamer met 2 persoonsbed, 1 kinderkamer met 1 persoons bed en 1 kamer met 1 peuterbed. Buiten moet nog veel verbouwd worden en we hebben een ouderwetse blauwe badkamer Mocht iemand interesse hebben, dan horen we het graag! Het zou zijn voor 5-19 augustus.

Bruintje <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler, Justme_Lisaa, shaddy82, Silly_Woman, Wolken, xSagan en 69 bezoekers