Skigebied met jonge kinderen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Daantjuh88
Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 17:58

Saintelette schreef:
emr schreef:
Je zou eens kunnen kijken naar Bramberg am wildkogel.


Wilde idd dit dorpje of Neukirchen am Grossvenediger aanraden. Beide onderdeel van het kleine skigebied Wildkogel Arena.


Wij zijn daar vorig jaar geweest en wij vonden het drama. Lange rij bij de liften, grote ski klassen en te weinig piste km. Wij zitten weer in skiwelt dit jaar met kinderen en opa en oma. Voor iedereen wat te doen.


Daantjuh88
Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Re: Ski gebied met jonge kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 12:47

Onze dochter was in november 3 geworden en heeft in februari haar eerste skilessen gehad. 2 uurtjes per dag, kon ze smiddags gewoon spelen of een dutje doen. Ik vond dat persoonlijk lang zat voor die leeftijd. Eerste paar dagen dacht ik wel, wat jammer van het geld, ze ligt meer aan de grond dan dat ze wat doen. Maar aan het eind vd week kon ze toch haar eerste bochtjes in pizzapunt alleen. Dus ze had er toch wat van opgestoken! En ze vond het heel leuk en vraagt bijna elke dag wanneer het vakantie is en we gaan skiƫn.

Daantjuh88
Berichten: 1732
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 13:31

Het is natuurlijk per kind verschillend, ik weet dat Ilse snel de knollen op heeft, dus daarom maar 2 uurtjes per dag gedaan en geen 4. Ilse vond vooral het spelen in de skiklas heel leuk, lekker in de sneeuw bolderen en glijden. :')

In januari mag ze de hele dag mee lessen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kysia en 166 bezoekers