Skigebied met jonge kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:45

Ik weet geen skigebieden zo, maar kijk eens naar de gebieden waarin het skien voor kinderen gratis is. Die zijn er namelijk wel. Op https://www.wintersport.nl heb je daar nu ook een item over, maar vind je ook een mooi overzicht van alle skigebieden.
Wat is jullie ervaring? Wil je apres skiën? Of lekker touren?
Laatst bijgewerkt door Earth op 17-10-22 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Earth het reisbureau.


Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Ski gebied met jonge kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 12:49


Earth het reisbureau.


Earth
Berichten: 7733
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-22 16:52

xxIsaa schreef:
Wij gaan al jaren naar Fugen in Oostenrijk, hier heb je meerdere skigebieden bij elkaar (Gerlos en Mayrhofen liggen ook in de buurt, zijn ook bekende namen).

Heel kindvriendelijk, veel klasjes van alle leeftijden en niveau's maar ook voor de beginnende volwassenen en ook voor gevorderde skiërs een hoop pistes dus heel uitgebreid! :j

Zelf zitten wij altijd in Ferienhotel Hoppet, heel leuk gemoedelijk hotel op basis van all inclusive waardoor je dus niet hoeft te denken aan boodschappen doen en koken na een dag skien en ook voor de kinderen altijd wat te eten :j Zit zwembad met sauna bij en een speelruimte voor kinderen (ook pingpongtafel bijv voor de wat oudere kinderen). Zeker een aanrader en ook nog betaalbaar (afhankelijk van wat je kwijt wilt zijn natuurlijk ;) , het grenst alleen niet direct aan de skipiste als je dat graag zou willen. De bus stopt voor de deur, maar je kunt ook zelf met de auto naar de piste rijden als je wil (dichtstbijzijnde lift op 5 min rijden)


Zelf vond ik het bij Fugen best een nadeel dat je een stuk met de bus moet om bij de lift te komen. Dat was zo'n 20 min volgens mij

Earth het reisbureau.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, Chinas, Marleen_L, mvdende en 75 bezoekers