Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:33

Je mag in mijn huisje hoor! Ik woon in Wierden. Het is wel klein en ik heb een kat. Maar ook een tuintje, terrasje naast de deur etc. Ik ga zelf een weekje naar de Veluwe.

Edit: het is zeker geen standaard rijtjeshuis en met klein bedoel ik, 54 vierkante meter totaal en 1 slaapkamer... Wellicht dus voor jou TE klein. Maar leuk idee, dit topic!


Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 19:42

Haha nee, superleuk juist. Ik heb al eens eerder gezocht naar iemand die een weekje hier wil om voor de kat te zorgen, maar dat is tot nu toe nooit gelukt. Dus ik los het nu altijd op door mijn broertje heen en weer te laten fietsen om haar te voeren. Ik doe normaal gesproken in de bouwvak altijd een week vrijwilligerswerk in Duitsland, dus "terugruilen" hoeft voor mij niet perse. Dit jaar gaat het feest door corona niet door, en heb ik voor het eerst een weekje Landal geboekt.

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 20:10

Toen ik eerder zoiets overwoog had ik bedacht om mijn kleren en papieren in een paar kratten te doen en die in de schuur te doen, en dan de schuur op slot. Dan kan het bezoek de kast ook gebruiken en hoeven ze niet uit de koffer te leven. Badkamerkastje enzo, sja, het is iemands huis en geen Center Parcs, alles helemaal leeg halen is ook onzin. Maar een plankje vrij ruimen vind ik wel netjes. Verder heb ik geen geheimen :+ en ik heb geen dure/kwetsbare spullen want ik heb huisdieren, haha.

Haarbal
Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Re: Wie wil er deze zomer een (mid)week van huis ruilen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-21 21:11

Echt zo'n mooi voorbeeld weer van de kracht van Bokt! *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 169 bezoekers