[VOLG] Onze emigratie naar Canada en Frankrijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mirranda
Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-20 00:28

Fan van Canada, hoewel zelf nooit geweest :o

Heb voor vele emigrerende NL agrariƫrs de verschepingen georganiseerd van hun inboedel en bedrijfsmachines (nu weer bezig voor mensen die naar Alberta gaan voorjaar 2021)
Inmiddels ken ik daar dus ook veel mensen (Ontario/Alberta/Sakatchawan/Manitoba) waarmee ik al jaren regelmatig contact onderhoud.


Dus volgen ga ik je zeker :D en hoop natuurlijk dat je ook prachtige foto's mag posten.
Heel veel geluk daar!

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

Mirranda
Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:29

Citaat:
Vanaf de volgende update ga ik jullie pesten met foto's ;)
Geen straf hoor :D
Kom maar met de mooie foto's ;)

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

Mirranda
Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 21:27

_O- _O-

Zou zo een actie van mij kunnen zijn :D
Je moet uiteindelijk ook wat te lachen hebben nietwaar.

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

Mirranda
Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 19:29

Jullie hebben het heerlijk samen zo te lezen. Je schrijft ook leuk en dat maakt volgen echt iets om uit te kijken naar een nieuwe update. Wat is het toch een prachtig land.

Ik ben hier weer aan het werk met 3 agrarische verhuizingen, dus weer een hoop te organiseren. Gaan wel alle drie naar Alberta. En een verhuizing terug vanuit Teeswater, dus dat is meer "bij jou om de hoek" :D

Blijf vooral ook mooie foto's delen :P

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 164 bezoekers