Haha ik voel me dan weer veilig hier in Gansbaai en niet echt in m'n eentje in Kaapstad, Johannesburg zoek ik helemaal niet op _O- maar ik kom ook echt van een mini dorpje aka gehucht in NL dat 10 straten heeft en ben totaal geen city girl. Wij zijn nu natuurlijk gesloten want dat moet. Maar ik zorg samen met m'n team nog steeds voor de paarden (horse guide) want die moeten natuurlijk elke dag nog routine hebben en verzorgd worden. Helaas krijg ik geen uitkering hier zoals de rest, want dat is allemaal veel te lastig hier voor internationale, dus ik heb gelukkig iets gevonden waar ik online vanuit huis voor een Nederlands bedrijf kan werken. Waar woon jij nu casperzazoe? (sorry ik kwam hier echt ff onder m'n meeleessteen vandaan binnenvallen _O- ) Het is even afwachten als we terug open gaan inderdaad, ik verwacht niet dat het hele team direct terug ingezet wordt, maar we zien het vanzelf. Niemand kan er echt iets over zeggen.
Ja het is een heel gek idee dat er iemand in jóuw slaapkamer stond door je spullen te zoeken.. M'n verzekering heeft (na vechten met ze) wel wat vergoed, maar ik had bijv 3 prof lenzen en kon maar een body met 1 lensje terugkopen... maar goed het is een begin. De andere 2 lenzen die ik nog wil kopen verkopen ze hier niet en wil ik aanschaffen als ik in NL ben.