Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-20 00:29

Ik ben in Pilanesberg geweest, mooi park! Hebben toen in zo’n tent geslapen daar inclusief game drives!
Savonds en sochtends. Viel kwa prijs reuze mee vind ik. Elektrisch deken in de tent en was best mooi en luxe, echt een bed was het!


sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:38

Ik ben met 2 vriendinnen van Johannesburg naar Kaapstad gereden en terug en wij hebben in redelijk wat dorpen ook in de avond over straat heen gehobbeld, sowieso is het eigenlijk een wonder dat er niks met ons gebeurt was want na wat drinken hebben wij best wat dingen gedaan die echt niet verstandig zijn. Maar we zijn er nog!

Wij hadden bijv in Durban twee mannen (locals) ontmoet met het uitgaan waarbij we in de auto gingen om door te gaan naar een andere club en daarna brachten hun ons ook naar het hotel waar we een beetje ruzie kregen (onderling met z’n drieën) onderweg tijdens het lopen en ze waren meteen van: stil stil anders worden wij aangehouden. Dit is wel zoiets wat je daar eigenlijk echt niet moet doen maar wel een leuke ervaring achteraf. Dus niet alles is slecht. Maar je moet wel oppassen.

Ja nu ik er aan terug denk had dit wel echt slecht kunnen aflopen :')

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:38

Waarom rijden jullie nu niet dan? Vroeg ik me af. Wat gaaf je droom zo na te streven.

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:53

Oh joh, dat wist ik niet, bedankt voor de uitleg!

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 12:59

Ja, nu je het zegt is het ook wel logisch. Zo'n uitbraak in een township zou echt het einde betekenen voor vele. Ben wel benieuwd hoe dit straks dan gaat als het weer een beetje wordt vrijgegeven, het land heeft al zulke grote verschillen..

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 13:08

Ik zie wel dat de lijn daar nog steeds stijgend is met het aantal besmettingen, das wel gek als iedereen echt binnen zat. Of komt dat door het testbeleid?

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-20 22:02

<3


sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 20:13

Vanaf 1 oktober gaat zuid Afrika weer toeristen toe laten. Niet duidelijk welke landen!

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 08:20

O die spin! Ik sliep ergens anders :')

sureido
Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 09:04

Wat erg…

Als ik terugdenk aan wat ik en twee vriendinnen in Zuid Afrika gedaan hebben, toen we 19 waren en op rondreis waren in onze huurauto… :=

Bij vreemde mannen in de auto na het stappen naar een andere club, in het donker rondscheuren, over straat in het donker met ons drie met de nodige drankjes op. Toen zijn we trouwens denk ik wel 3/4 keer achtervolgd maar wij gingen dan altijd rennen, en lachen… is totaal niet grappig, was altijd wel gelukkig dicht bij het hotel. Kleine greep :o zou het nooit meer doen. Hebben ons eigenlijk heel soms onveilig gevoeld terwijl wij dingen gedaan hebben die ik nu in Nederland nog niet zou doen _O-

Auto zien crashen tegen een koe die tegen een vangrail aan vloog, mensen wilde bij ons in de auto, toch maar niet gedaan. Protesten tegen gekomen, man sprong voor onze auto, schreeuwen etc. Wij dachten dat hij ons ging overvallen, hij was zo kwaad! Maar hij wilde dat wij niet rechtdoor gingen omdat we dan recht in protesten kwamen, toen we het raam op een kiertje deden. Toch nog soms wel een beetje verstand gehad :P

Wij waren in Stellenbosch ook vergeten om een wijntour te reserveren en ze waren vol. Wij hebben toen van een Uber chauffeur een hele tour gekregen, bleef overal wachten. Hebben hem daarna uitgenodigd om bij onze borrelplank te komen en toen vertelde hij ook over een stel dat vermoord was, waarbij eerst het meisje verkracht werd voor de jongen zijn ogen. Dat maakt wel impact.

Zou het nu allemaal echt nooit meer zo doen maar de herinneringen zijn top.
Wil eigenlijk hiermee laten zien dat zelfs met de randjes opzoeken je het gewoon red. Ik denk dat het echt pech hebben is.. het is echt zo’n mooi land en kan niet wachten tot ik weer terug kan! Maar dan wel met meer verstand.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Fly_high, Furst, JackAebe, JudithO, Ladypronk, RenskeFrea, Saartjuh_b, stella92, Toushie en 71 bezoekers