Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:15

Naath86 schreef:
@Josien_ Wij zijn vorig jaar naar Camping Le Moulin geweest in Patornay, in de Jura. Echt een hele mooie omgeving! Leuk dorpje en veel te doen in de omgeving. Er staan wel een soort vrij nieuwe stacaravans op de camping, maar dat hebben ze mooi gescheiden van de camping. Park is ook niet heel groot, wel aan een riviertje en een zwembad erbij.


Goh, Le Moulin in de Jura... Volgens mij ben ik daar in mijn (vroege) tienerjaren geweest! Als ik de goede camping in gedachten heb, was die toen al erg leuk. :)



Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 09:17

Wat een leuke spullen komen er voorbij. :)

Ik denk dat ik vanmiddag naar Obelink ga, even lekker neuzen en een nieuw gasfles je erbij halen. Dan heb ik een reserve voor als ik over een paar weken weer op pad ga (mits het weer goed is, heb nog niet geboekt). Dit keer gaat mijn moeder mee.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 11:27

zonnebloem18 schreef:
Annash schreef:
Wat een leuke spullen komen er voorbij. :)

Ik denk dat ik vanmiddag naar Obelink ga, even lekker neuzen en een nieuw gasfles je erbij halen. Dan heb ik een reserve voor als ik over een paar weken weer op pad ga (mits het weer goed is, heb nog niet geboekt). Dit keer gaat mijn moeder mee.

Grappig wij zitten nu in de auto en zijn bijna bij Obelink. 2 uur enkele reis voor ons.



:') wie weet lopen we opgemerkt langs elkaar heen. Ik ga zo die kant op.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 15:34

Ik ben snel weer weg gegaan bij Obelink. Veel te druk en mensen hielden helemaal geen afstand. :o Jammer maar helaas.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-20 21:35

Toen ik drie jaar geleden mijn tent kocht, heb ik het voorstuk niet gekocht omdat ik dat nog te prijzig vond en niet wist of ik het kamperen echt leuk ging vinden.

Nu lijkt de hele tent (en zelfs wel het hele merk?) eruit te gaan en heb ik 'm voor zestig pond op de kop getikt. Over een paar weken ga ik weer, dus dan kan ik 'm mooi meenemen. 's Avonds lekker uit de wind zitten als het wat kouder wordt, en droog als het eens regent zonder dat ik alles naar binnen hoef te slepen.


[ img ]


Zo wordt het dan:


[ img ]


[ img ]

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 11:56

Daar wil ik ook graag een keer heen! Helaas geen tips voor je.

Ik ga dit weekend weer naar Luxemburg, dezelfde plek als waar ik in juni was. :)

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:16

Imre schreef:
Waar was dat ook alweer Shanna? Zag er mooi uit toen! Misschien ook wel iets voor ons.

Ik heb ook geen tips voor het Gardameer. Ben benieuwd of het daar nu rustiger is dan normale jaren


Camping Wies-Neu in Dillingen.

Emori, sta jij daar nu? Ik kom vrijdagavond aan.

@ClauH bovenstaande camping raad ik aan, afhankelijk van wat je zoekt.


Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:29

Ik heb de tent vanavond maar in de tuin opgezet, het huis koelt echt niet meer af nu. Dan ben ik beter af in de tuin.

Ga dit weekend in Engeland kamperen. Kan ik gelijk mijn nieuwe collega's eens in het echt ontmoeten. :') Heb inmiddels al een vast contract, maar mijn proeftijd geheel in Nederland gewerkt. Ik kampeer in Kent, vlakbij Maidstone. Wel heel leuk, want tien jaar geleden heb ik ook in die omgeving gewoond, maar sindsdien ben ik er niet meer geweest.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 07:14

Neon, dat is ook gaaf denk ik! Ik heb in september een trip naar Marokko staan waarvan ik denk/hoop dat deze geannuleerd wordt. Dan wil ik met de auto en de tent weg, maar waarheen weet ik nog niet helemaal.

Susan, de tuin is echt wel goed te doen! Veel beter dan in huis.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 00:06

Ik ben op dit moment in Engeland, echt een mooie camping vind ik het! Zal morgen even wat foto's maken.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 22:41

Durante schreef:
Annash schreef:
Ik ben op dit moment in Engeland, echt een mooie camping vind ik het! Zal morgen even wat foto's maken.


Waar zit je nu precies in Engeland?
Ben erg benieuwd naar foto's!
Wij willen ook nog eens een roadtripje maken door Engeland, en misschien wel met een campertje, mocht het ons bevallen :D


Nabij Maidstone in Kent. Niet onwijs veel foto's gemaakt, hieronder een paar. Fijne camping! Vanavond stond er een fish & chips kraam, en zelfs de ijskar kwam langs!

https://www.oakviewholidaypark.co.uk/

[ img ]

Ik maak er morgen nog wel wat bij, slecht bereik hier.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 08:08

Barramundi schreef:
Leuk plekje Annash! Is het een beetje mooi weer ook?


Nee, heb warme kleren gekocht want 18 graden, grijs en regen is heel wat anders dan de 25 dat opgegeven was. :') Maar toch een leuk weekend! Ik ga zo alles afbreken en me klaarmaken voor de weg terug. Tent moet thuis maar drogen, die is nat omdat de bomen nog druppen.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 09:31

Prachtig! Ik moet ook eens naar de eilanden sinds mijn kindertijd al niet meer geweest en daar herinner ik me weinig van.



Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:09

Ik ga over twee weken naar een vriendin in München en daarna denk ik door naar het Gardameer, daar heb ik al zoveel over gehoord! Als het nog mooi weer is denk ik dat ik maar eens een nacht of vier/vijf mijn tent neerzet. Iemand nog aanraders? Liefst in de bergen, dat lijkt me zo mooi, dus ik denk het noordelijke gedeelte?

Ik zou eerst een rondreis maken Italië/Oostenrijk/Tjsechië, maar ik verhuis het eerste weekend van oktober ook weer naar Engeland, dus het wordt wat korter.

Echt andere aanraders vanaf München mogen ook, maar Italië (of anders Oostenrijk) staan wel heel hoog op mijn lijstje. Bergen! Dat heb ik nog nooit echt meegemaakt dus het wordt een keer tijd. :D

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 08:06

SusanH schreef:
Weet niet hoe luxe je wil kamperen, wij hebben vorige zomer aan de voet van de Zugspitze gestaan op een superluxe camping. Echt een aanrader :j was bij Ehrwald in Oostenrijk.



Ik ben vrij makkelijk, ik wil schoon sanitair en warme douches. De rest naakt me niks uit. :)

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 12:37

Ik zal eens kijken! Naast sanitair en warme douches zijn de enige criteria eigenlijk bergen. Oostenrijk of Italië. Kan vast wel wat vinden. :')

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 20:43

Ooohhh ik ben hier echt zo lang niet geweest :o Ik heb een heel moeilijke winter achter de rug met mijn Seasonal Affective Disorder in combinatie met de lockdown in Engeland en net naar Londen verhuisd te zijn waar ik niemand kende. Ik ben in februari na veel gedoe en veel spanning of het allemaal wel zou lukken dan ook weer in Nederland geland. Na zeven jaar vind ik het goed geweest.

Het leuke nieuws... Ik zit op dit moment in een camper op stal bij en vriendin voor de merries die veulens verwachten.


[ img ]

Ik zal morgen even bijkletsen en mijn neus weer wat vaker laten zien.

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-21 17:52

Neonlight schreef:
Dan weet ik ook wie jouw vriendin is, die foto heb ik ook al in het DB topic gespot. :))
Bevalt het weer terug te zijn in Nederland?


Het is nu vooral een heel grote opluchting. Tevens ben ik op zoek naar mijn eigen huis (koop), als dat nou niet lukt moet ik maar doorsparen voor een camper... :')

En dat heb je idd goed, ik kreeg gisteren ook al een appje van een vriendin of ik niet bij Kate zat, want ze zag dezelfde foto in het DB topic, haha. Klein wereldje weer!

De camper is echt supertof. Had wel een nieuw kacheltje besteld want het was gisteren heel koud, maar vandaag was het heerlijk. Klein beetje jaloers ben ik wel...

Re. toiletgebouwen sluiten / al wat in de planning: ik heb nu nog niks staan, wacht het allemaal even af. Als het wel openblijft ga ik er ongetwijfeld ook nog op uit met de tent dit jaar. :)

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 10:14

Ik heb een huis gekocht (hoera!) dus een lange/duurdere vakantie zit er niet in dit jaar, maar ik wil wel graag nog gaan kamperen. Gewoon een goedkope plek. Hond mee (die komt straks als ik mijn huis heb) en lekker genieten. Geen idee nog waarheen in Nederland. Denk ergens aan het strand, dus dan heb ik genoeg te kiezen. :')

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 10:29

ikke schreef:
Annash schreef:
Ik heb een huis gekocht (hoera!) dus een lange/duurdere vakantie zit er niet in dit jaar, maar ik wil wel graag nog gaan kamperen. Gewoon een goedkope plek. Hond mee (die komt straks als ik mijn huis heb) en lekker genieten. Geen idee nog waarheen in Nederland. Denk ergens aan het strand, dus dan heb ik genoeg te kiezen. :')

Proficiat.
Blijf je nu in NL of wordt je weer onze correspondent in GB? :D


Dankjewel! Heb van oktober tot en met februari nog weer in Londen gewoond en nu een huis in NL gekocht! Maar na zeven jaar Engeland weet ik mooie plekken in Engeland/Wales/Schotland, dus als iemand wat wil weten dan roep maar. :D

Annash
Blogger
Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 22:08

Ik kampeer ook zonder stroom. Gaat tot nu toe altijd nog goed.

In de toekomst wil ik wel graag een keer een bus/campertje maar dat heeft geen haast. De omgebouwde bus waar ik in maart twee weken in zat met een vriendin vond ik echt fantastisch. :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 57 bezoekers