Het grote backpacktopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-20 22:49

casperzazoe schreef:
Iemand hier die een leuke reisblog of organisatie weet die off the grid gaat in europa? Ga heel misschien roadtrippen naar de Dolomieten en Oostenrijk en hou er wel van om net een andere route te nemen dan de rest :)
Of een organisatie / fb pagina die reizen organiseert waar we inspiratie vandaan kunnen halen?

Mocht je ook verder Italië in willen, dan zou je eens op de facebookpagina van Italië Centrale kunnen kijken. Zij bedenken echt superleuke en hele goedkope (trein)reizen door Italië op plekken waar je niet snel komt en waar je de echte historie van Italië kunt leren kennen. Ik heb nooit gebruik gemaakt van hun advies, maar ik ken ze een beetje en ze weten echt wel waar ze over praten. :))

Slecht van dat gebrek aan handhaving, Narya! Kan me voorstellen dat je daar niet tussen wilt staan.

Ik heb zelf plannen om zo'n 2 maanden door Nieuw-Zeeland te reizen (liefst inclusief 1 week trekking te paard) en op de heen- of terugweg via Melbourne om wat vrienden op te zoeken. Verder nog geen concrete plannen; ik ken het land niet en heb werkelijk geen idee hoeveel geld ik opzij moet leggen. Ik ga morgen dit topic eens doorbladeren!

Als ik later groot ben, dan staat Patagonië op het programma :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: F_Orumster, lizy29, marschwood, ontherun, Siebel en 113 bezoekers