[VOLG] Een nieuw leven aan de andere kant van de wereld..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: [VOLG] Een nieuw leven aan de andere kant van de wereld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 01:52

Wat een leuk topic, ik ga je zeker volgen!
Sinds wij in 2016 naar Australie verhuisden, zijn we 3x in Nieuw Zeeland geweest, maar elke keer maar voor een paar dagen. We zouden graag nog eens een 'echte' rondreis maken door het land. Wie weet, ooit... Voor nu geniet ik mee van jouw avonturen en schitterende plaatjes!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 09:12

Lienek schreef:
Je bent zeker welkom in Hawkes Bay!

Overigens ben ik zelf niet verder dan het vliegveld gekomen in Australie dus je loopt al voor op mij haha. :Y) Waar in Australie zitten jullie?

Be careful what you wish for :+ Er zit 'daar ergens' volgens mij een speedway track en er is een vrij succesvol stock car team, genaamd de Hawkes Bay Hawkeyes. In februari hebben die gewonnen toen we in Palmerston waren.
Stock car racen is elke keer de aanleiding geweest om de oversteek te maken dus mijn man zit zo in het vliegtuig hoor :')

Wij wonen een half uurtje ten westen van Brisbane. Auckland / Wellington is dus voor ons maar een paar uur vliegen en was altijd heel betaalbaar.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:24

Lienek schreef:
Zeker doen hoor haha. Alleen maar gezellig! Palmerston north ken ik heel goed, ook nog even gewoond zelfs.
Stock car racing is hier net zoals rugby echt enorm populair. Ben 1 keer geweest en vond het ook best wel tof om te zien!

Grappig dat je in Palmy gewoond hebt. Wij zijn er maar een paar dagen geweest, maar vonden het best een leuke plaats en een mooie omgeving ook.
Stock car racing is een van de weinige dingen wat we een beetje missen hier. Het wordt hier nauwelijks gedaan en het niveau is dan ook maar zozo. Ach, een goed excuus om af en toe over te komen, al zal het nu wel even duren voor het weer kan.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: [VOLG] Een nieuw leven aan de andere kant van de wereld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:57

Lammetjes <3
Zo leuk om ze te zien! Blijf vooral delen!!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: [VOLG] Een nieuw leven aan de andere kant van de wereld..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 04:08

Hey, die molen zijn wij ook langsgereden in februari! We hebben toen de toeristische route terug genomen van Palmerston naar Wellington (en bijna onze vlucht gemist omdat er door een mega ongeluk een hele snelweg afgesloten was := ).

Interessant om te lezen over de lammetjes en lijkt me heel bijzonder om dat soort dingen in het echt mee te maken. Zijn idd meestal van die dingen die je kent 'van horen zeggen'. Veel plezier op de farm!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-20 10:36

Ohw... dode lammetjes vinden is minder leuk om mee te maken! Enig idee waarom ze doodgaan? Zijn ze niet erg vroeg in het seizoen, het is hier nog 'echt' winter (voor zover het in Queensland winter wordt).

Prachtige foto's van die heuvels zo, geen straf om daar te zijn! Het lam in de yard is al aardig opgedroogd en uitgevouwen! Leuk!

Foto plaatsen zou mij niet uitmaken; als wildlife carer / rescuer zie ik vaker dieren in minder prettige staat. Maar goed, ik ben niet de enige die hier meeleest. Spoiler is wellicht een goed idee. Ik zou niet durven zeggen wat daar de regels voor zijn.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 09:44

Als ik Nieuw Zeeland was liet ik niemand hiervandaan naar binnen, zeker niet vanuit Victoria. Jullie zijn het kwijt en geloof mij, dat wil je graag zo houden! Hier zit iedereen nu weer met samengeknepen billen met die uitbraken in het zuiden.

Gave foto's weer zeg! Die Angus zien er vrij vriendelijk uit hoor! Ik heb (jaren geleden) met Brahmans gewerkt hier, in het noorden. Die zijn niet zo vriendelijk. Je wordt er heel vlug en lenig van zeg maar :')

Het ziet er ook wel akelig droog uit bij jullie, of vertekent dat op de foto's? Is er nog genoeg te eten voor het vee of moet er bijgevoerd worden?

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi
Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:45

Wauw!! Schitterend!! <3

Hoe is het over het algemeen met de NZ economie nu?
Heeft de snelle en harde aanpak van Jacinta (wat overduidelijk het virus de das heeft omgedaan) geleid tot een complete economische chaos of komt NZ dat wel te boven?
Ik weet wat dat betreft te weinig van ‘jullie’ af en ben er wel benieuwd naar.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 143 bezoekers