Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 13:58

ClauH schreef:
Ga maar halen hoor :D

Wij moeten eerst een garage kopen :')

Een vouwcaravan spreekt me niet zo aan. Geen idee waarom. Dan vind ik zo'n kip shelter leuker.

Volgende week maar eens een winkel bezoeken die het een en ander heeft staan, zodat we wat dingen kunnen afstrepen.

Ik was over de inrichting van zo'n afzet unit wel echt enthousiast :o.

Ha ha Morrie :')


Als je tegen de wegenbelasting aan hikt, kun je ook naar een oldtimer of bijna-oldtimer kijken.

40 jaar of ouder is geheel wegenbelasting vrij en voertuigen jonger dan 40 maar van voor 1988 is er de "overgangsregeling"

Dan kun je een behoorlijke camper rijden zonder al te veel wegenbelasting en verzekering.

Wel moet je feeling hebben met oldtimers en een beetje verstand van auto's is ook niet verkeerd.


mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-20 08:02

Dit weekend ga ik met mn moeder kamperen in de Ardennen. Vorige week geboekt en toen was het weerbericht echt fantastisch!

Nu zit er toch wel regen in het vooruitzicht {:)-:(

Ach in het ergste geval nemen ik de grote tent mee ipv mn kleine en wordt het een wandel weekend ipv klimweekend.

Einde middag en avond mag het van mij wel regenen, maar in de ochtend aub droog graag, natte rotsen zijn levensgevaarlijk!

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:24

Hier heel erg twijfels of we het weekend gaan cancellen.

Van 3 dagen volop zon en 25+ graden geven wat ze vorige week aan gaven, geven ze nu 3 dagen bijna nonstop regen aan {:)-:( -:(- |(

1 als de rots nat is, kan er niet geklommen worden en

2 als het regent zitten we liever thuis dan in een tentje.

Ik baal er zo van dat het iedere keer weer door de week prachtig weer is en in het weekend steeds klote weer is.

Afgelopen zondag zou ook volop zon en 26 graden zijn: goed weer om te gaan varen! Nou niet dus....

Als de voorspellingen zo onzeker zijn, waarom zetten ze dan niet gewoon regen op het weerbericht, kan het altijd beter worden ipv slechter.

Oja, deze keer ben ik het niet die wil annuleren vanwege het weer, maar mn moeder. Die heeft net zn grote hekel aan regen als ik....

We hebben geen zin een hoop geld uit te gaan geven voor iets dat niet kan (klimmen) dan liever een andere keer als het wel goed weer is.

Duimen jullie mee dat de weersomslag pas maandag komt?

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 08:54

lenaa_tje schreef:
mvdende schreef:
Hier heel erg twijfels of we het weekend gaan cancellen.

Van 3 dagen volop zon en 25+ graden geven wat ze vorige week aan gaven, geven ze nu 3 dagen bijna nonstop regen aan {:)-:( -:(- |(

1 als de rots nat is, kan er niet geklommen worden en

2 als het regent zitten we liever thuis dan in een tentje.

Ik baal er zo van dat het iedere keer weer door de week prachtig weer is en in het weekend steeds klote weer is.

Afgelopen zondag zou ook volop zon en 26 graden zijn: goed weer om te gaan varen! Nou niet dus....

Als de voorspellingen zo onzeker zijn, waarom zetten ze dan niet gewoon regen op het weerbericht, kan het altijd beter worden ipv slechter.

Oja, deze keer ben ik het niet die wil annuleren vanwege het weer, maar mn moeder. Die heeft net zn grote hekel aan regen als ik....

We hebben geen zin een hoop geld uit te gaan geven voor iets dat niet kan (klimmen) dan liever een andere keer als het wel goed weer is.

Duimen jullie mee dat de weersomslag pas maandag komt?

Waar ga je heen? Fontainebleu ? Hier gingen we vaak met Hemelvaart. Ook nooit super voorspellingen maar altijd wel wat kunnen boulderen. Weer zegt ook niet altijd wat.


Yvoir en Beez.

Singelpitch.

Jij als klimmer weet dan ook wel dat een zeiknatte rots= no go.

Paar jaar geleden dachten vrienden, ach gaat wel, dat einigde in een zwaar verzwikte enkel.... met uiteindelijk operatie tot gevolg want enkel was echt stuk....

Voorklimmen op natte rotsen is gewoon echt gevaarlijk.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 09:58

lenaa_tje schreef:
Ik ken het gebied niet maar even op de nkbv site gekeken waar ook staat dat het na neerslag relatief snel droogt. Met gewoon een buitje kan je dan echt nog wel klimmen.
Moet je alleen kijken of je het erg vind of het misschien minder is dan je had bedacht. Of dat het weer inderdaad zo slecht wordt dat het de gehele dag regent.


Een buitje is ook echt niet erg. Echter wordt er voor zaterdag 8 uur lang regen op gegeven en de zondag ziet er niet veel beter uit.

Het zijn geen grote hoeveelheden, steeds maar 1-5 mm maar de rotsen hebben dan geen kans om op te drogen.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 18:37

SusanH schreef:
Die 8 uur regen zie ik niet op de Noorse website die ik heel betrouwbaar vindt. In de ochtend wat regen. Maar in de middag zon en droog. Ik zou het gewoon gokken.


We gaan inderdaad de gok nemen.

Nu druk bezig met inpakken al de hele middag en het einde is nog niet in zicht.

Note: ik neem altijd veeeel te veeel spullen mee :+ voordat alles uiteindelijk dan in de auto ligt....

(Zeg maar 3 lange broeken, 1 3/4 broek, 1 korte broek en een pyjama broek..... voor in totaal 3 dagen :o

Maar ja, ik denk dan zo van: als ik zaterdag tot op mn onderbroek nat geregend ben, dan wil ik daarna wél droge kleding aan kunnen trekken. Dus dan gaan er 2 klimbroeken mee ipv één. En 1 nettere broek voor als we besluiten ergens naar een stadje te gaan oid als klimmen geen optie is.. En 2 vestjes, want wat als er één nat is? :o

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 22:36

SusanH schreef:
Dat leer je niet af hoor..Ik doe dat nog steeds na 30 jaar kampeer ervaring. Maar goed, ik ben overgestapt van een tentje naar een grote caravan. Dus ik kan heel veel meenemen :')


Ik ben dit jaar geüpgraded van 70L backpack op mn rug naar een Fiat Panda met dakkoffer *\o/* dus voor mijn doen kan mn hele hebben en houwen mee.

Er is één vestje afgevallen trouwens, nu gewoon 1 mee.

Ik heb er persoonlijk echt een bloedhekel aan als ik op vakantie ben en iedere keer moet zeggen: "oh.. Ik dacht dat ik dit niet nodig had, nu ligt het thuis.."

Zelfs met een 70L backpack had ik altijd veel te veel mee, maar ook regelmatig mezelf uit de nesten geholpen doordat ik juist zo veel materiaal mee had. Ik was in Australië compleet zelfvoorzienend voor +- 3 dagen, op water na dan.

En op kliminstructie in Frankrijk al eens iemand serieus uit de penarie geholpen. Het was heet! En die jongen had niet voldoende water mee en dreigde knok out te gaan. Gelukkig had ik een flesje extra mee genomen.

Nu in mn auto ligt ook bijvoorbeeld 4 liter (flessen) water 2x 1L en 4x 0,5L. Nog niet hoeven te gebruiken maar altijd handig als je eens met pech komt te staan of de hond haalt zich open en de wond moet uitgespoelt worden ofzo.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 00:31

ikke schreef:
[

mvdende schreef:


Ik ben dit jaar geüpgraded van 70L backpack op mn rug naar een Fiat Panda met dakkoffer *\o/* dus voor mijn doen kan mn hele hebben en houwen mee.

Hier een V70. Wij hebben genoeg aan twee weekendtassen en wat schoenen en een rijhelm voor een week GB. Op de terugweg gaat dan de halve Tesco mee (kan ook Sainsburry's zijn). Past gewoon onder het zeil.....


Oh, kwa spullen voor mezelf zou ik het met 2 weekendtassen ook wel redden.

Maar daar past niet een complete kampeeruitrusting in }>

Ik heb nu één klein weekend tasje met kleding en schoenen. Verder één weekend tasje met spullen en eten voor de hond.

Verder alle zooi wat nodig is om te kamperen zoals tent, matje en slaapzak enzo en ook matje en kleedje voor de hond.

Verder gaan er dus dit weekend nog klimspullen mee.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 08:42

[ img ]
Wij staan ook.

Dit is een oude spoorlijn, alleen heel incidenteel nog in gebruik.
[ img ]

Gisteren wat spetters en vanochtend tussen 6 en 8 non-stop regen, maar nu komt het zonnetje lekker door

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 10:27

Het is uiteindelijk een fantastisch weekend geworden. Op zaterdag ochtend regen, maar dat stopte op het moment dat we om 8 uur bed uit gingen. Op de rotsen een paar verdwaalde spetters. Verder zonnetje en perfecte temperatuur om te klimmen.

Zondag ochtend ook regen, ook nu stopte het precies op tijd. In de middag zon en wolken en prima temperatuur.

Lekker geklommen op zaterdag en zondag en zondag om een uur of 3 naar huis gereden.

Als klap op de vuurpijl lagen er bij thuiskomst eitjes van mn slang!

Vandaag even goed zoeken op internet of ik nog een leuke camping kan vinden voor over een week of 2 a 3.


mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 18:05

Ik pas de vakantie aan op de hond inderdaad. Ook hier geen kinderen.

Strandjes zijn er eigenlijk altijd wel te vinden waar je de hond mee naar toe kan "smokkelen" want 99% van het zwemwater is verboden voor honden.

Ik had dus een camping geboekt aan een honden strandje, maar die moeten annuleren ivm corona.

Uit eten enz gewoon bij een restaurant waar honden zijn toegestaan.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:34

ClauH schreef:
Maar dat is afhankelijk van wat je zoekt natuurlijk.
Ik kijk ook op ACSI hoor, bij de klein en fijn campings. Daar houden wij van.

Maar juist die hele kleine campings hebben niet altijd aansluiting op zo'n site en / of zelf een slechte site.

De mooiste camping waar wij ooit stonden was een hele simpele boomgaard aan het meer van Bolsena. Gewoon 1 veld, met een schoon en ruim toiletgebouw.

De website was 1 pagina in het Italiaans. De eigenaren spraken ook geen woord buiten de deur.

Mocht iemand trouwens nog zo'n soort camping weten maar dan iets dichter bij huis, Frankrijk, Oostenrijk of Denemarken bijv. Ik hou me aanbevolen ;-)


Ja! Ik weet er één in de kop van Denemarken!

We hebben er maar één nachtje gestaan en ik weet de naam niet meer, maar we stonden letterlijk in de middle of nowhere in het bos.

We zijn er helaas maar één nachtje geweest ivm de boot naar Noorwegen de andere ochtend.

Camping ligt op ongeveer 20 minuten rijden vanaf Hirtshals. Staat in het boekje Charme campings van Denemarken.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:04

Josien_ schreef:
ClauH schreef:
Google :D

Ik verzin eerst welke regio, vervolgens selecteer ik op mijn voorkeuren. Maar ik vind het het dan ook leuk om te doen en ga in de winter al zoeken (niet boeken).

Wat zoek je, misschien weet een bokker wat...


Haha, dat is mijn probleem... Ik weet het niet echt :Y) .
Ik zoek een plek met mooie natuur, bergen/heuvels en iets van een watertje in de buurt.
Kan zee/meer/riviertje zijn, liefst ook zwembad op de camping en grotere kans op mooi weer dan in NL.
Verder wil ik liefst met de auto niet langer dan +/- 8 uur rijden omdat het maar voor een weekje is. We gaan met de tent dus geen caravan oid.

Die website van klein maar fijn campings had ik ook al gevonden en wat zitten kijken :D .


Ok. 8 uur rijden vanuit Groningen of vanuit Maastricht?

Ik houdt ff Utrecht aan, voor het gemakkelijke.

Dan zit je toch snel in de richting België, Noord/ Midden Frankrijk, Midden Duitsland en Luxemburg.

Niet echt streken die bekend staan om echt zongarantie, maar zeker de gebieden die wat verder van de Noordzee af liggen, is het vaak toch wel iets warmer.

Ik ben 2x 2 weken in Luxemburg geweest, camping en omgeving voldoen helemaal aan je eisen, maar het weer is toch wel vergelijkbaar met Nederland. Het kan er stralend mooi zijn, maar ook dagen regenen.

Wat wil je kwa camping? Minimaal 1 zwembad begrijp ik, maar wil je een grotere camping met bijvoorbeeld een snackbar en winkeltje op de camping of wil je graag een kleinere camping?

En natuurlijk één van de belangrijkste dingen: wat mag het kosten?

Er zijn op 8 uur rijden vanaf Utrecht zo verschrikkelijk veel campings! En ook verschillende mooie gebieden, de Ardennen zijn prachtig, Luxemburg is Fantastisch en als ik het mag geloven zijn de Eifel in Duitsland en de Vogezen in Frankrijk óók heel mooi.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:49

midori schreef:
Suliko schreef:
Als kampeerliefhebber lees ik hier graag mee, maar nu zoek ik zelf gericht tips!
In augustus ga ik een trektocht te paard maken door Luxemburg en ben nog op zoek naar een licht en compact (echt zo klein mogelijk) maar toch nog enigszins comfortabel matje. Ik wil best investeren, maar van sommige prijzen slik ik toch wel een beetje.
Ik heb in mijn volgtopic al wat tips gekregen, maar vind het fijn om nog meer ervaringen te horen van matjes!



Ik heb de thermarest neoair xlite. Beetje goed zoeken en je kunt m voor een redelijke prijs krijgen (weet natuurlijk niet wat jij te veel geld vind, is wel een investering).
Als je wat minder uit wilt geven is deze ook heel goed!
https://www.decathlon.nl/p/opblaasbaar-trekkingmatje-trek-700-air-l-geel/_/R-p-X8493395?mc=8493395&c=OKER
Paar van mijn vrienden hebben er een een ze zijn allemaal tevreden. Vind m zelf ook eigenlijk net zo lekker liggen als mijn veel duurdere thermarest!


Maar tussen net zo lekker liggen en comfortabel slapen zit nog een heel verschil!

Dit matje van de Decathlon heeft een R waarde van 1,6! De Therm-a-rest die jij hebt, heeft een R waarde van 4,2.

Ik weet niet of je zelf wel eens op een luchtbed hebt geslapen? Dat je het toen lastig warm kreeg omdat het luchtbed steeds koud aanvoelde?

Dat is de R waarde. Koude uit de grond trekt op, door een matje heen. In een luchtbed koelt de lucht af, waardoor diegene die erop slaapt, óók afkoelt.

Een lage R waarde betekent dat het matje veel minder isoleert en dus veel meer koude door zal geven aan de persoon die erop slaapt.

Een hoge R waarde betekent dat het matje goed isoleert en de optrekkende kou tegenhoudt.

Een hogere R waarde wordt behaald door iets in het matje te verwerken, zoals schuim, synthetische vezels of dons, of door bepaalde manier van luchtbanen creëren in het matje.



Dit filmpje laat goed zien wat Therm-a-rest voor Technologie gebruikt om toch een hoge R waarde te verkrijgen zonder vulling te gebruiken.

Edit: dat Decathlon matje is leuk voor hoog zomer in het laagland, maar voor in Luxemburg zou ik echt een hogere R waarde aanraden en zeker ook omdat suliko heeft aangegeven dat ze het snel koud heeft en het matje ook toekomst "proef" moet zijn.

Dan kan je beter iets verder kijken en zoeken dan zn Decathlon matje.

Edit2: het één heeft ook met het andere te maken. Een matje met lage R waarde heb je een warmere slaapzak bij nodig en met een matje met hoge R waarde kan je een koudere slaapzak gebruiken vaak.
Laatst bijgewerkt door mvdende op 09-07-20 13:56, in het totaal 2 keer bewerkt

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:07

SusanH schreef:
Ik heb het altijd snel koud. Ongeacht het luchtbed of de slaapzak :brr:


Slaap je echt op een luchtbed?

Want dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn.

Ik ben óók een koukleum en met goed materiaal is het voor mij prima te doen.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:18

Morrie schreef:
lijkt me ideaal, maar we zijn niet honkvast, mijn man's hobby is kerkjes bekijken in allerlei uithoeken, daar kom je niet met zo'n camper. We zetten de caravan ergens neer op een camping en zijn iedere dag weg op zoek naar kerkjes ...... en kasteeltjes en dorpjes enz......


Grotere caravan waardoor voortent niet meer nodig is?

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 10:39

Nieuwe luifel kopen die gemakkelijk op te zetten is?

Bankjes aanpassen zodat ze wél comfortabel zitten?

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-20 18:54

Annash schreef:
Ik ben snel weer weg gegaan bij Obelink. Veel te druk en mensen hielden helemaal geen afstand. :o Jammer maar helaas.


Tis jammer dat ik er zo ver weg woon. Anders was ik ook gegaan vandaag

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-20 06:29

Lekker hoor

Ik lig momenteel in de Griendwerkershut in de Biesbosch.

Deze hut kwam ik op internet tegen en gisteren dacht ik: ik ga het gewoon doen! Is een gratis hut en echt helemaal super.

Nu met corona mag er maar één "gezin" per keer slapen, maar alsnog zijn er gisteren 3 studenten uit Groningen aangekomen. Zij kamperen in een tent (al is dat verboden)

De hut is nl niet te reserveren, maar werkt op first come, first serve.

Straks ontbijten en daarna door naar de Vrijbuiter om wat inkopen te doen..

Alleen erg slecht geslapen vannacht. Maar dat doe ik eigenlijk altijd de 1e nacht ergens anders en ik was ook totaal niet moe.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 17:45

Noeps schreef:
Geen tips, sorry.


Wij zijn inmiddels geïnstalleerd op ons plekje. Blijft toch altijd een onderneming om die tent op te zetten maar oh wat gaan we een fijne vakantie tegemoet <3.

Op de camping is het enorm rustig. Eigenaar gaf aan dat meer dan de helft van de boekingen is geannuleerd. Wij vinden het stiekem wel lekker dat het midden in het hoogseizoen zo rustig is, maar je gunt de eigenaren natuurlijk ook hun omzet.

Voordeel is wel dat het plekje met het mooiste uitzicht voor ons is :D


[ [url=m/YCkGWy.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Vriendlief zwoegen en ik rende heel druk heen en weer maar onder de streep heeft hij de tent op gezet)

[ [url=m/ZTF7F9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Lekker hoor! Waar zitten jullie? Vast niet in Nederland.

Ik geloof het best dat het bij jullie nu rustig is op de camping, ik verwacht echter dat de camping waar ik heen ga, België net onder Nederland, wél erg druk gaat zijn.

Denk toch dat de meeste mensen dichterbij huis blijven. Zodat mocht er iets uitbreken/ de grenzen weer dicht gaan, ze binnen no time weer in Nederland zijn.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-20 17:08

zonnebloem18 schreef:
Vraag ook even bij de camping of ze hier regels voor hebben. Wij mogen alleen speciale doorgroeimatten onder onze tent gebruiken.

Anti worteldoek werkt ook fijn als er geen regels aan verbonden zijn.


Dat maakt dus helemaal niets uit als je het hebt over een normale tent. Want daar zit altijd een waterdichte bodem in. Die verstikt het gras ook. Of je daar nog een extra onderzeil onder legt of niet.

Het maakt wél uit bij een voortent van een caravan, daar zit natuurlijk niet standaard een grondzeil in.

Maar alles wat tent heet en wat bedoelt is om in te slapen heeft een waterdichte luchtdichte onderzeil/ bodem. (Kijk maar eens naar alle gele plekken waar een bijzettentje heeft gestaan)

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-20 23:14

KimD schreef:
Avelienvd schreef:
Nijmegen heeft hem op voorraad. Okee wel een eind rijden.


Dan koel ik wel met een gieter. :')


Als je op winkelvoorraad klikt en een winkel invult, en vervolgens op alle winkels klikt, dan zie je waar ze nog op voorraad zijn. Zo zag ik Coolsingel en Alkmaar voorbij komen oa.

Edit: ik zie nu waar je woont, dan is Nijmegen de dichst bijzijnde :+ gaat hem niet worden dan.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 08:16

Barramundi schreef:
Een vakantie-begin met hindernissen dus, Morrie! Nu lekker genieten hoop ik! Is het een beetje goed weer de komende tijd?


Morgen begint een periode van echte herfst, stormachtige wind en een hele oceaan aan regen.... gelukkig is het in het oosten wat droger, maar waar ik woon is de zomer definitief voorbij voor 2020

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-20 09:22

Morrie schreef:
Nieuwe voortent (opblaasding) ingezakt vannacht, chemisch toilet spoelt niet meer door, man is voltmeter vergeten dus kan het niet fixen. Hij is er al klaar mee en roept inpakken en naar huis. Ik werk daar niet aan mee.


Oef, niet zn lekker begin van de vakantie dus.

Hebben wij ook eens een keer gehad.

Nieuwe tent bleek zo lek als een vergiet, met pannetjes tussen ons in moeten slapen. In de ochtend droog geworden en 2 weken een zonnige fantastische vakantie gehad.

Droog zullen jullie het niet helemaal houden waarschijnlijk, maar alsnog kan het best een leuke vakantie worden.

mvdende
Berichten: 5684
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 20:38

Morrie schreef:
Helaas, chemisch toilet niet kunnen fixen, half oktober moet de caravan naar de repareermeneer


Balen,

Maar je had ook privesanitair op de camping toch? Gelukkig dan geen ramp voor deze vakantie.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lizy29, Plus_en_Min, senna21, SuperSuup en 143 bezoekers