USA deel 2

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-20 04:29

Je kan ook best zo snel mogelijk beginnen met je geld terug te vorderen, want je weet helaas ook nooit welke airlines nu ten onder zullen gaan...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 06:04

Ik denk dat je ervan uit moet gaan dat het zeker nog tot midden 2021 niet veilig zal zijn om op vakantie te gaan naar Amerika. Hier in Australië waar wij wonen heeft de overheid ook al aangegeven dat er een grote kans is dat de grenzen tot mid-2021 gesloten blijven (dus niemand mag binnen of buiten), en ik denk dat het in Amerika niet veel beter zal zijn gezien de manier waarop er omgegaan wordt met de pandemic.

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 12:01

Purny, dat kan niemand zeggen. Het kan nog 6 maanden of een jaar duren, maar even goed veel langer. Hier in Australië zeggen ze dat international travel pas in 2023 weer op het normale volume zal draaien.

Hier is er intussen weer een opflakkering in onze staat helaas. We waren op 2 nieuwe gevallen per dag toen de maatregelen soepeler werden (restaurants open met social distancing etc), maar sinds vorige week zitten we weer op 100 gevallen per dag, dus de regels worden weer strikter. Er wordt wel heel uitgebreid getest en nieuwe gevallen worden snel opgespoord gelukkig en wij werken ook van thuis. Mijn man en ik waren deze week heel erg ziek en overtuigd dat we positief waren, dus we zijn ons gaan testen maar gelukkig negatief. Iedereen die symptomen heeft wordt hier getest, wat heel goed is om het onder controle te houden.
Maar wij gaan er ook vanuit dat we zeker tot mid volgend jaar onze familie niet kunnen zien. Ik heb het daar zelf heel moeilijk mee maar helaas niets aan te doen en al mijn internationale vrienden hier zitten in dezelfde situatie, wat op een gekke manier wel een troost is.

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 05:08

Omdat wij geen permanent resident of citizen zijn mogen wij het land niet in als we naar België zouden gaan voor familie en dan weer terug willen komen := Ze laten momenteen alleen PR's en Australische citizens het land in. Dus we hebben niet echt de optie om familie op te zoeken als we ons huis en werk willen houden helaas. Mijn man heeft vorige week op 1 week tijd 2 familieleden verloren en dat was een heel hard dat we dan niet naar huis konden...

Het is inderdaad de vraag of je wel wil reizen van zodra het meer mag, want dat is ook niet altijd het beste idee :=

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Yasmine
Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 11:44

happy2014 schreef:
Wat snel Leo! En super netjes!!

Mijn reis is in april al gecanceld. 5000 eur aanbetaald maar nog niks gezien... verwacht het geld eerlijk gezegd dit jaar niet meer

Wij zitten ook nog te wachten op onze $2000 van Fiji Airways voor onze geannuleerde vluchten naar SF. Onze vluchten waren voor april en de terugbetaaltermijn was 90 dagen maar die is inmiddels ook al voorbij. Denk dat ze het druk hebben met terugbetalingen...

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers