Vakantiehuisje met paardenstallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:51

Ligging het liefst zo dicht mogelijk aan het ruiterpad met een max van ongeveer 15 minuten stappen. Nu moet ik wel zeggen dat dat niet heel nauw komt, maar een half uur van het bos af zou me wel te gek zijn. Het ligt ook een beetje aan de weg waar het aan ligt, als die erg druk is dan is dat zeker geen pluspunt.

Ik zou zelf voor een combinatie gaan van buiten (gras) en 's nachts op stal. Overdag ben je toch veel weg over het algemeen. Paddock zou een optie zijn voor als je toch genoeg ruimte over hebt :Y), wat mij betreft niet noodzakelijk. Prijs inclusief hooi en exclusief brok (zelf laten meenemen). Iedereen heeft wat anders en net zo handig als men dat zelf meeneemt.

Een afsluitbare zadelkast en wasplaats of iets dergelijks zijn toch wel ideaal. Poetsen kan prima in de stal.

Nog wel handig om te weten zou zijn inclusief of exclusief het mesten. Voor mij zou het niet veel uitmaken, wil het prima zelf doen, maar in de verhuurder zijn geval kan ik goed begrijpen dat je het het liefst zelf doet. Je houdt overzicht in het verbruik en je materiaal e.d.

20 euro per nacht dacht ik ongeveer aan.



Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:53

Ik zou of aanbieden inclusief of exclusief en niet op aanvraag. Zou die keuze voor jullie zelf maken wat jullie zelf willen. Mensen kunnen wel roepen dat hun hond goed luistert enz, maar dat hoeft in de praktijk niet zo te zijn en iedereen heeft een andere definitie ervan.
Mocht je het wel doen, zou ik zeker extra schoonmaakkosten in rekening brengen.

Melia
Berichten: 9846
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: Vakantiehuisje met paardenstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 12:38

Leuk, heel veel succes gewenst!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 171 bezoekers