Vakantiehuisje met paardenstallen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 21:57

Max tien minuten/kwartier (veilig) stappen tot onverharde weg, weidegang overdag, ‘s nachts op stal, eigen voer, hooi van de verhuurder, niet hoeven mesten, af kunnen spuiten... daar heb ik €25 per nacht zeker voor over, sympathiek vind ik het als de derde nacht van het weekend goedkoper/gratis is.

Oja, op één of andere manier draagt buiten kunnen poetsen en zadelen bij aan mijn vakantiegevoel!



wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Re: Vakantiehuisje met paardenstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 08:48

Ik heb inderdaad ook een hond, fijn als die meekan, ben wel eens ergens geweest waar zelfs een kennel was om ze in te doen als je gaat rijden zodat ze niet in het huisje opgesloten hoeven om evt schade te voorkomen. Vond ik super, maar er zijn vast hondeneigenaren die iets tegen tralies hebben ;)

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 17:06

Citaat:
Joltsje ‘s ochtends voeren tegelijk met mijn eigen paarden zou voor mij een kleine moeite zijn. Misschien zelfs wel wenselijk om zo onrust bij de paarden van de gasten te voorkomen.


Vind ik erg prettig als dit zo aangekondigd wordt, niet dat ik heel erg van het uitslapen ben, meer dat ik zo’n gevoel krijg van “ah, paardenmensen”.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nalonyda, veerledec en 104 bezoekers