Vakantiehuisje met paardenstallen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:31

Ideaal zou natuurlijk zijn dat mensen zelf kunnen kiezen tussen stal, stal+wei/paddock of 24/7 buiten.
Persoonlijk zou het mij vrij weinig uitmaken of mijn paard op gras of in de paddock er uit mag, maar ik ben dan ook absoluut geen lastig mens daarin.

Als binnen/buiten zetten gedaan kan worden is dat natuurlijk fijn, maar wel in goed overleg. Ik ben een keer met een vriendin een weekendje weg geweest waar onze paarden zonder overleg in de wei gestopt werden. Idee was super lief, ware het niet dat die paarden thuis ook in verschillende kuddes staan :+ Gelukkig had ze ze in een grote weide gestopt en is het goed gegaan, maar in het vervolg zeg ik dat wel even extra goed.f

Alles qua voer van de accomodatie mogen gebruiken (en daar natuurlijk voor betalen) vind ik fijn. Mijn paard eet alleen hooi en standaard brokjes, dus dat is vrij simpel. Weer een keuze daarin is fijn.

Ik zou niet veel faciliteiten verwachten. Ik ga op vakantie om de natuur in te trekken, dus heel veel hoef ik daar niet bij. Een plekje om af te spuiten op warme dagen is fijn, maar dit hoeft geen hele wasplaats met warm water te zijn. Mijn spullen mogen wat mij betreft in mijn auto/trailer blijven liggen, en anders vind ik een bokje ergens in een afsluitbare ruimte ook prima.

Voor alles inclusief vind ik 15-20 euro een prima schappelijke prijs per nachtje.

Lang verhaal kort: Ik ben gelukkig als mijn paard een schoon stalletje heeft, genoeg eten krijgt en misschien even buiten kan spelen.

I am because you were


prugelpiet
Berichten: 12524
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Vakantiehuisje met paardenstallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 16:29

Mogelijkheid tot begeleiding is leuk! Die kennen de omgeving en daarmee alle leuke paadjes ook goed. Ik raak vaak hopeloos verdwaald dus moet sowieso een route hebben, maar daar zou ik me mee kunnen redden.

Op de manege waar ik werk waar ook paarden mee kunnen, vragen we vaak om rond dezelfde tijd te voeren als wij doen, inderdaad om zoveel onrust op stal niet te hebben. Sommige paarden worden echt gek als de rest eten krijgt en hun niet. Dus dat vind ik heel goed bedacht van je!

I am because you were

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, fohadie, m0niekkkie, s1993 en 69 bezoekers