Vakantiehuisje met paardenstallen

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

janneke584
Berichten: 1911
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:26

Ik vind het belangrijk om in ieder geval binnen een paar 100m rustige weg op een ruiterpad te zitten. Voor de paarden graag stalling en weidegang. Ik ga soms alleen met 1 paard op pad en wil de ander dan wel in de stal kunnen opsluiten. €10 tot €15 per dag vind ik een mooie prijs per paard incl hooi en bodembedekking. Eigen bix mee en zelf mesten en voeren is prima voor mij. Ik wil wel graag zelf bepalen wanneer de paarden naar buiten gaan.
Qua faciliteiten verwacht ik weinig. Alleen afspuitplaats vind ik belangrijk, maar als dat gewoon buiten met een tuinslang is, vind ik dat prima. Zadelkast is prettig, maar niet noodzakelijk


janneke584
Berichten: 1911
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 09:25

MizzMontana schreef:
Hey wat leuk dat er nog steeds reacties binnen komen op mijn vragen.

Flexibiliteit wil ik zeker gaan bieden. Mijn idee is om het heel kleinschalig te houden, alleen verhuren in de vakanties en met de ruiter vierdaagse en de autumn dessert trail enzo. Dat maakt het wel makkelijker om meer met specifieke wensen van gasten rekening te houden.

Die vrije uitloop stallen zijn zo mooi! Heb dat in Zwitserland veel gezien en als we ooit de stallen gaan verbouwen wil ik dat ook wel. Paddock en weide sluit al wel op elkaar aan.

Voorlopig zitten we nog volop in de verbouwing van het gastenverblijf. We zijn op een kleine tegenvaller met de riolering gestuit en daar kunnen we pas na de vorst mee verder.

Frutsel hier heb ik echt nog helemaal niet aan gedacht, goed punt van je. Als er nog niets extra’s geregeld is vind ik het redelijk dat het idd kosteloos annuleren is. Echt heel kort van te voren (minder dan 24u) moet ik over na gaan denken hoe ik dat dan doe. Als je bijvoorbeeld met ontbijt reserveert heb ik wellicht al kosten gemaakt.
Hier ga ik nog even goed over nadenken.

Het grenst wel direct aan een ruiterpad, voor de routes naar rechts kun je gelijk het bos in, voor de routes naar links is het een klein stukje langs de straat.


Ik ga regelmatig met mijn paarden op vakantie, maar zorg juist dat ik buiten de vakanties ed om ga. Ik houdt van de rust, dus zou het heel jammer vinden als dat niet mogelijk zou zijn

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Barramundi, Bo_Y, Bytespider, Colien, DexterM, DieL_Zor, Emmaa_92, fohadie, Iloveiswan, Ineke2, Just_Natural, kwii, Lestria, lukka63, merrylegs, Noukie en 84 bezoekers