USA deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:27

Ik ben ook nog aan het afwachten of mijn vlucht op 22 juli door zal gaan zodat ik mijn vriend kan bezoeken.
Ik zag gisteravond wel dat mijn directe vlucht opeens gewijzigd is naar eentje met een overstap, ook mijn gereserveerde stoelen zijn daardoor verdwenen .. -O- Het wordt mijn eerste keer dat ik alleen ga vliegen en ook meteen een stuk langer (heb 2 keer 3 uur gevlogen) en voor het eerst buiten Europa. Precies om die reden er in oktober (toen ik de vlucht boekte) daardoor voor gekozen om voor een directe vlucht te gaan.

Prinses Omelia ♥



Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:52

Katja schreef:
Waar vlieg je heen? Er zijn maar een beperkt aantal luchthavens waar internationale vluchten mogen aankomen.
Zelf denk ik dat er in juli nog niet gevlogen zal worden of beter gezegd dat mensen uit de EU nog niet de VS in mogen.


Ik vlieg naar O'Hare, Chicago.
Ik begrijp dat er maar een beperkt aantal vluchten zullen zijn, als ik dan überhaupt al mag vliegen, maar het is toch wel erg zuur dat mijn directe vlucht is om geboekt. Je betaald nml wel meer geld ervoor :(

Prinses Omelia ♥



Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:50

Katja schreef:
O'Hare is één van de luchthavens waar wel geland mag worden vanuit Europa. Bestaat je oorspronkelijke vlucht nog wel? Begrijp dat het zuur is als je een extra stop krijgt maar dit is zo'n extreme situatie waarin de maatschappijen nu zitten dat je ze echt niets kwalijk kunt nemen.


Ik heb het idee dat de oorspronkelijke vlucht inderdaad niet meer bestaat. Ik kan deze nml nergens meer vinden, maar ben er ook nog niet zo thuis in :o
Neem ze niks kwalijk hoor, maar zuur is het wel. Ik zal allang blij zijn als ik kan gaan.

Prinses Omelia ♥


Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 16:26

Wat fijn dat jij je vriend wel zo vaak kunt zien Astrid! Dat maakt de LDR vast iets minder lastig dan het voor vele andere nu is.

Zelf ben ik ook al flinke tijd aan het wachten tot de grenzen open gaan.. Toevallig zijn mijn vriend (Amerikaan) en ik vandaag weer een nieuwe datum aan het prikken om mijn reis te verzetten.
Mijn vriend en ik hebben inmiddels ruim 2 jaar een relatie, maar ik ben nog nooit daar geweest en heb dus ook nog nooit zijn familie ontmoet :( Heb al meerdere reizen moeten cancellen of opschuiven naar een latere data. Hij is al wel 3 keer hier geweest, voor het laatst afgelopen april (via de LDR uitzondering) nadat we elkaar ruim een jaar niet hadden gezien. Wij vinden het erg moeilijk die onwetendheid wanneer we elkaar weer kunnen zien -O-

Prinses Omelia ♥


Rhinocornn
Berichten: 449
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-21 16:29

Dankzij het nieuws dat Amerika in november weer open gaat, heb ik eindelijk een datum waarop ik mijn vriend weer kan zien! Het plan was al om mijn vlucht van september (zou deze week gevlogen hebben) te verplaatsen naar mid december, maar nu is die vlucht ook daadwerkelijk geboekt. Ik ga mijn vriend weer zien <3 <3

Ik ben uiteraard dus ook heel blij voor de vele andere die hun geliefde ook weer kunnen zien, maar natuurlijk ook voor de mensen die gewoon graag naar Amerika willen! :D

Prinses Omelia ♥



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 bezoekers