London II

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 21:08

fetisje schreef:
Heeft iemand nog leuke hotels voor Londen? Wij reizen met de Eurostar. Is het handig om daar niet te ver vandaan te zitten?


Premier Inn hotels zijn over het algemeen goed betaalbare hotels en vaak ook redelijk dichtbij een metro station.

Wij gaan volgend jaar met ons nichtje( dan 16jr) en ik heb geboekt bij Premier Inn Euston, dit ligt tussen St. Pancras/King's Cross en Euston Station.
En wordt blijkbaar vaak gebruikt door mensen die met de Eurostar reizen.
Wij vliegen op City en dan is het 40 min. naar het hotel.
Ik las alleen een beetje te laat de reviews, deze zijn een beetje wisselend, van supergoed tot teleurstellend (hotel heeft een update nodig, onvriendelijk personeel), dat ben ik normaal niet gewend, maar we gaan het zien :+ .

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono



Kobus17
Berichten: 1212
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: Antarctica

Re: London II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 14:03

Heeft er iemand al eens een london pass gebruikt? Wij gaan in april 5 dagen met 3 personen. Oyster cards zijn al besteld maar omdat ik zag dat er ook nog zoiets als een london pass bestaat, waarin er geclaimd wordt dat je er behoorlijk mee bespaart, leek me dat ook nog wel een idee om aan te schaffen.

Niets gebeurt toevallig. Je komt niet per ongeluk op een podium te staan met twintigduizend mensen voor je.....-Bono

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, c_alsemgeest, Dido2316, Flip, janneke584, Lestria, Maanon_, purny, schaapie18 en 74 bezoekers