USA deel 2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 12:00

Naples is zo mooi <3
Daar krijg je echt geen spijt van!

Hoe lang gaan jullie?

Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 12:17

Dat hoor ik van meer maar de resort vind ik wat tegen vallen. Heeft iemand daarvoor een mooie tip?

We gaan 18 dagen.

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-20 14:36

Wat zoek je dan precies? Wij hadden geen bijzonder hotel, maar wij sliepen er alleen. De stranden zijn er prachtig.

In 18 dagen kun je een hoop doen. Heb je al een globale planning gemaakt?

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:20

Napels is inderdaad geweldig leuk. Niet echt een plek voor een resort hotel denk ik maar gewoon een fijn hotel in de buurt van het strand kiezen.

Willen jullie echt rondreizen of gewoon 2 of 3 verschillende locaties en daaruit dagtochtjes doen? Ik zou in de zomer misschien voor het laatste kiezen omdat het wel extreem warm kan worden. Ik weet niet wanneer je gaat maar juli en augustus kunnen heel extreem zijn. Dan is het wel lekker om gewoon een huis te hebben waarin je op de warmste uren van de dag een beetje kunt afkoelen.

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:40

Ik lees graag met even mee met jullie tips!

Volgende maand vertrekken wij voor 1 week naar Sarasota en nog 1week Orlando. We zouden eerst de parken af gaan maar door vriend zijn rug nu opzoek naar andere leuke dingen die we kunnen doen :D

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:49

Misschien is Discovery Cove dan leuk om een dagje heen te gaan. Dat hoef je niet te staan en te wachten.
Gelukkig duurt het nog een maand en hopelijk is je vriend tegen die tijd voldoende hersteld om toch wat parken te kunnen doen.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 20:11


Kenzo

Berichten: 1390
Geregistreerd: 24-07-03

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 08:05

We zoeken een huisje/appartement (daar noemen ze het villa’s) met twee slaapkamers en een plekje om buiten te kunnen zitten met elkaar. Een zwembad en aan het strand. Inmiddels zijn we wel weer wat leuke dingen tegengekomen.

We willen graag wat zien van Florida. We zouden graag op 5 plekken willen verblijven. We starten nu in Orlando. St’ Pete schijnt daarna een leuke stop te zijn en daarna willen we dus door naar Naples of Captiva. Vanaf daar weer door naar de Key’s en dan nog ergens een stop tussen de Key’s en Orlando. Miami willen we ook even zien maar weet niet of dat leuk is om 3 dagen te verblijven.

Ik ga op je link kijken Monique. Leuk!

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 08:58

Iemand een goede tip voor een tweede rondreis.
Afgelopen jaar hebben we een ronde SF LV LA gemaakt van 3 weken. Vooral het bezoeken van natuurparken met af en toe een stad heeft onze voorkeur. 2 weken terug voor een kleine week in NY geweest en nu zijn we opzoek naar een rondreis van 2/3 weken (ligt er aan hoeveel tijd er nodig is) voor de zomervakantie. Het liefst met veel natuur en af en toe een stad. Ik zie hierboven Florida langs komen, ik heb zelf het gevoel dat dat niet helemaal is wat we zoeken. Iemand tips?
We hebben nu gezien:
Yosemite, Sequoia, Death Valley, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Joshua tree.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:05

De hoek bij ny en boston is ook prachtig qua natuur :j

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-20 09:22

Misschien wat Leo gaat doen, richting het Noordwesten?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:04

Ik vond Napels ook erg mooi.
Miami ben ik twee dagen geweest maar dat was echt te kort voor ons. Wij hopen volgend jaar weer naar Florida te gaan en dan 5 dagen Miami te doen.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 15:46

In de zomer is het noordwesten prachtig. Yellowstone en de staten Oregon en Washington zijn geweldig! Of een rondje vanuit Denver met de Black Hills en South Dokata met Yellowstone en Moab.

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 17:46

Danique07 schreef:
Iemand een goede tip voor een tweede rondreis.
Afgelopen jaar hebben we een ronde SF LV LA gemaakt van 3 weken. Vooral het bezoeken van natuurparken met af en toe een stad heeft onze voorkeur. 2 weken terug voor een kleine week in NY geweest en nu zijn we opzoek naar een rondreis van 2/3 weken (ligt er aan hoeveel tijd er nodig is) voor de zomervakantie. Het liefst met veel natuur en af en toe een stad. Ik zie hierboven Florida langs komen, ik heb zelf het gevoel dat dat niet helemaal is wat we zoeken. Iemand tips?
We hebben nu gezien:
Yosemite, Sequoia, Death Valley, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Joshua tree.


Ik kan je de reis die wij in 2017 gemaakt hebben heel erg aanbevelen. :j Al zijn wij vooral voor natuur gegaan en weinig stad gedurende de reis. Maar net wat je er zelf van maakt.
Grofweg deze ronde, in 3 weken:

1. Vlucht op Denver (retour)
2. In twee dagen door Wyoming naar het noorden. Je kunt daar bijvoorbeeld Badlands NP en Devil's Tower ook nog meepakken met een omweg (hebben wij niet gedaan).
3. Pryor Mountains (mustangs geobserveerd).
4. Cody (stadje). Daar hebben we ook het Museum of the Old West bezocht, was erg leuk.
5. Yellowstone
6. Grand Teton
7. Salt Lake City
8. Zion NP
9. Capitol Reef NP
10. Moab (Canyonlands & Arches)
11. Rocky Mountains NP
12. Denver (vlucht).

Vrijwel iedere stop voor Cody meerdere nachten geweest. Yellowstone 4 nachten.
Leo @ [BEU] [FOTO] Roadtrip USA Colorado, Wyoming en Utah
[BEU] [FOTO] De woeste, prachtige schoonheid van Yellowstone NP



De trip voor dit jaar moeten we nog gaan ervaren maar lijkt me ook top. :D Dat is door Washington en Oregon, met Vancouver Island inbegrepen. Vooral een combinatie kust, natuur en een paar steden.

Ik wilde aanvankelijk meer Canada pakken met een combinatie Yellowstone, bijvoorbeeld Jasper, Banff, Glacier NP, Yellowstone en Grand Teton. Maar die bewaren we nog even voor een andere keer. :D Is denk ik ook wel een aanrader voor in de zomer, die kant.

Ceetje_bokt
Berichten: 5169
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 21:41

MoniqueT schreef:
Wij reizen op dit moment door Florida. Misschien kan je wat met ons verslag: http://www.tijmesflorida2020.com.

ik ben jullie blogs weer aan het lezen. Heerlijk om beider kanten weer te lezen. Het is net alsof ik ook weer even terug ben in de States. Beterschap voor Albert! Ik kan niet reageren op de blogs, iets met mijn e-mailadres en een vergeten wachtwoord van Wordpress.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 00:34

Leuk! Je kan wel reageren als je uitlogt bij Wordpress en dan gewoon met naam/mailadres!

Nadir

Berichten: 12718
Geregistreerd: 12-02-04

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 08:41

Ik ben ook begonnen aan jullie eerste blogs, het leest lekker weg :)

Lau_

Berichten: 1018
Geregistreerd: 06-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 16:02

Heerlijk die blogs, krijg er helemaal zin in!

Ik maak me wel zorgen over de Corona situatie dat we dadelijk niet weg kunnen

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 16:04

Het is inmiddels zo verspreid dat ik denk dat vluchten gewoon blijven gaan. Het is al een enorme aanslag op vliegtuigmaatschappijen en dan zie je meestal dat economisch belang wel meegenomen wordt in de beslissing.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 19:47

Als wij dinsdag niet terug kunnen, komen we bij jou logeren

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 20:40

Hahahaha, plek zat.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 22:29

Laten we het eerst maar gaan proberen :-)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:08

Wat heerlijk dat jullie zo genieten, Monique en Katja! :)

Ik hoop vooral dat Coachella volgende maand niet gecanceld wordt, want anders ga ik janken := We kunnen wel een fijne reis zonder het festival hebben, maar de tickets waren verrekte duur en ik kijk er al maanden naar uit :=

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: USA deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 12:55

Ben er bang voor dat dat hem niet gaat worden. USA begint ook behoorlijk in paniek te schieten qua corona.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:19

Erger dan hier kan het iig niet zijn. Australiërs zijn als een malle aan het hoarden en je vindt al weken geen toiletpapier meer in de winkel :+

Maar goed, we kijken het wel aan. Ze hebben vandaag iig aangekondigd dat er grote kans is dat het gewoon doorgaat. Gezondheid gaat voor natuurlijk, maar denk dat ze een van de grootste festivals ter wereld en budgetten van een paar miljoenen niet zomaar gaan cancellen. Hoop doet leven, he :D