Het stedentrip topic

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Re: Het stedentrip topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 18:29

Hé leuk topic!
Ik ga eind januari een weekendje naar Valencia - hebben jullie leuke tips?

@Neverland: Lissabon vond ik echt de moeite waard! Lekker eten, was mooi weer (dat kan ik je natuurlijk niet garanderen :P), mooie en gezellige stad, en veel te zien!

Volg mijn twee leuke hondjes hier! :D



Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:10

E4D schreef:
Hoi hoi ik kom ook even binnen vallen *\o/*
Ik wil misschien in de meivakantie een stedentrip boeken maar wil dan graag een plek waar ook een strand is.
Nu had ik al gekeken naar bv Valencia en Lissabon maar dit jaar valt de meivakantie vroeg, eind april en dan is het daar soms nog niet altijd lekker warm.
Daarom dacht ik misschien hebben jullie suggesties? Zelf dacht ik aan de volgende plekken:
-Athene
-Kos
-Kreta
-Rhodos
-Malaga
-Cyprus
en eventueel Sevilla omdat dat me wel een leuke stad lijkt en je dan binnen 2uur reizen bij een strand kan zijn.
Ik houd wel echt van warmte dus 18graden is me te koud, tussen de 22 en 25graden lijkt me wel realistisch. Als laatste zou ik wel wat willen doen in de stad dus er moet wel een beetje wat open zijn en avondje stappen ben ik ook niet vies van.


Ik ben zelf eind januari een weekend naar Valencia geweest, en het was ook serieus 21°C overdag! Vond het superleuk, lekker eten, niet te duur en mooi weer. De tip hier gekregen om een fiets te huren. Topidee, de stad zo verkennen was echt geweldig!

Volg mijn twee leuke hondjes hier! :D

Eowyn3003
Berichten: 2223
Geregistreerd: 22-03-05
Woonplaats: Le Sud de la France

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:11

Flowq schreef:
Geboekt voor Marrakech!! Hebben jullie daar toevallig nog tips en tricks voor?


Jardin Majorelle vond ik heel mooi! Verder herinner ik me niet bijster veel van mijn trip naar Marrakech (Alweer 10 jaar geleden :oo ) maar ik vond het wel heel leuk.

Volg mijn twee leuke hondjes hier! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agee, ChanelR, corinec, douschka, Emj_23, Emmaa_92, Furst, Kimmie25501, Maanon_, Marloes_92, milatje, MyWishMax, SentiBot, verootjoo, xmoosjex en 68 bezoekers