Lange vlucht kleding

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Lange vlucht kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-20 08:01

Inderdaad, iets wat heel lekker zit. Ik draag graag een gewone, redelijke nette broek, maar wel een waar ik bij wijze van spreke in kan wonen. Elastieke band, veel stretch. Comfortabel t-shirt met een makkelijk vest, want je weet het nooit, warm of koud. Een deken krijg je eigenlijk altijd wel op lange vluchten. Wij gaan volgende week weer, naar Miami en vliegen BC. In het verzorgingspakketje zitten eigenlijk altijd lekkere dikke sokken en die gaan ook zeker aan. Aan een shawl heb ik nooit zo gedacht, maar klinkt eigenlijk best lekker.

Neem ook wat hydraterends mee, ik krijg altijd hele droge lippen en ogen in het vliegtuig. Ben je daar gevoelig voor dan is een lippencreme lekker, net als oogdruppels.

Mijn lange broek is vrij dun, dus die kan ik daar die paar uurtjes ook wel hebben. Heb een hekel aan omkleden in het vliegtuig. Moet nu wel meteen denken aan een lange vlucht uit Australiƫ, waar de hele Business Class van Qatar Airways dezelfde pyjama's kreeg, de meesten droegen die ook. Ik ook trouwens, was wel lekker en een heel komisch gezicht.

Webshop - digital art: MoTekent



MoniqueT
Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-20 09:42

pjotrg schreef:
`
Jaaaah, da's lekker voor mensen zoals ik die niet echt goed tegen geurtjes en parfummetjes kunnen


Dat dus. Mijn man wordt doodziek van allerlei geuren. Graag heel subtiel dus.

Webshop - digital art: MoTekent

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: eempje41, GoogleAdsense, Greeneyez, K_nolan, Monique1963 en 87 bezoekers