Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Moderators: Ods, NadjaNadja, MirandaT, Duhelo, Muiz, Essie73

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-20 18:16

Na een klein weekje kamperen morgen weer naar huis. Is goed bevallen dus zeker voor herhaling vatbaar! :D
Hadden eerst nog andere mensen op de camping maar inmiddels al een paar dagen niet meer. Heerlijk, haha.

[ img ]

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3

Alwiene

Re: Kampeertopic, tips en tricks! Waar zijn die kampeerders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-20 18:23

Haha het is inderdaad geen klein caravannetje, maar we wilden persé losse bedden en dat kost gewoon ruimte. Dat zijn allemaal geen kleintjes die dat hebben. Zijn er wel heel blij mee. Zelfs met de deur naar het slaapgedeelte dicht zodat het weer stoken scheelt zo in de winter heb je nog niet het gevoel dat je opgsloten zit in een piepklein hokje :D

Dat is inderdaad lief van dat koffie karretje, hoe kwam het dat jullie de enige waren? Neem niet aan dat je ook hier in Nederland in de kou hebt gestaan zeg maar ;)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:27

Een juist beladen caravan of een scheef en overbeladen caravan is natuurlijk een wereld van verschil qua ermee rijden. Misschien zit daar je slechte ervaring met caravan rijden wel in? Want zou zeggen dat een caravan het beste aansluit bij je wensen. Na jaren tentkamperen vind ik het heerlijk het comfort en hoe snel je klaar bent met neerzetten <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 08:20

xxxMarleen schreef:
Hebben jullie nog tips voor een camping met privé sanitair in NL?
Het gaat om een sta plaats, we zijn er nog niet uit of we met de tent gaan of de vouwwagen.
Het liefst rondom het strand, we hebben geen kinderen dus een eenvoudige camping is al snel voldoende.

Wij stonden graag op Aan Veluwe maar die is aan het bos. Het broertje ervan is Aan Noordzee maar daar ben ik zelf nooit geweest dus kan niet zeggen hoe of wat.